אז הבנתם שמכונת נפרסו יכולה לחסוך לכם זמן הכנת קפה, בפרט בבקרים הלחוצים לרובנו, וכן להכין עבורכם קפה איכותי ומשובח שיותיר טעם של עוד.

אך כמו שרכב חדש ועדכני ככל שיהיה אינו שווה מאומה ללא דלק, כך מכונת הקפה לא תהיה שווה משהו ללא קפסולות הקפה, המהווים את "דלק" המכונה, ורצוי שיהיו איכותית, שהרי אתם רוצים קפה משובח, לא?

כלים
קרדיט תמונה depositphotos
קרדיט תמונה depositphotos

כל הטיפים לבחירה חכמה של קפסולות הקפה, כאן לפניכם

טעם

מרבית החנויות המחזיקות קפה ומוצריו מאפשרות ללקוחות התנסות וטעימה של מגוון סוגי קפסולות קפה. זוהי דרך נחמדה, אך מי כמונו מכיר את התופעה שכשם שהבגד ישב טוב יותר בחנות, כך הקפה היה הרבה יותר טעים בחנות? כנראה שכולנו.

לאור כך, עריכת סקר שוק קצר באמצעות האינטרנט או אף על ידי תשאול חברים או משפחה תסייע לכן להבין אילו סוגי קפסולות קפה נמצאים במקומות הראשונים ואילו פחות מומלצים.

לאחר שהמידע בידכם, רצוי לרכוש באמצעות הגעה לחנות או רכישה אונליין, שניים או שלושה סוגים שראיתם כי הם הכי חמים בשוק ולנסותם בזמן אמת, בזמן הקפה שלכם.

הזמנת קפסולות נספרסו למשל היא אחת הבחירות הרווחות בשוק. קפסולת אלה מגיעות במגוון טעמים ומציגות טעם משובח במיוחד שיעשה לכם את היום!

איך אתם אוהבים את הקפה שלכם?

ישנו סולם המדרג את עוצמת טעם הקפה מ1 ועד 12, על קפסולות הקפה. אם אתם אוהבים את הקפה שלכם עדין יחסית, בחרו עוצמת טעם נמוכה עד בינונית, ואילו אם הנכם מעדיפים טעם חזק ומודגש בחרו בדרגת עוצמת טעם גבוהה.

התאמה למכונה

שימו לב, לא כל קפסולה תתאים לכל מכונת קפה. אם למשל ברשותכם מכונת הקפה הידועה "נספרסו" בחרו בקפסולות תואמות.

עם קפאין? נטול קפאין?

מותגי הקפה השונים מודעים לתחושת האכזבה בקרב הלקוחות האוהבים לשתות קפה בלילה ואינם מעוניינים בלילה לבן. לא עוד אכזבה, כיום מותגי הקפה מייצרים קפסולות קפה עם ובלי קפאין המיועדות גם לאלה הזקוקים למנת ערנות נוספת בבוקר וגם לכאלה הרגילים לשתות קפה של לפני השינה..

קפסולות קפה- יתרונות

-נטרול תלותיות וחיסכון בזמן. אינכם צריכים עוד להזדקק לתלות בדמות מסוימת שיודעת להכין את הקפה שלכם בצורה הטובה ביותר, כיוון שקפסולות הקפה מכילות קפה בכמות מדויקת מאוד שתעשה את הקפה שלכם הכי טוב שאפשר.

-דרך תפעול קלה. הכנסת קפסולת הקפה למקומה, לחיצה על כפתור ההפעלה והקפה שלכם בדרך.

-רמת לכלוך המכונה נמוכה

-מגיעות במגוון טעמים ודרגות חוזק, כך שכל אחד יכול למצוא את סוג הקפה  האהוב עליו והמדויק לו, הן מבחינת טעם הקפה מתוך מגוון הטעמים הקיים בשוק והן מבחינת עוצמת הטעם המוצגת בסולם הדרגות מ1 ועד 12: חלש, בינוני או חזק.

לרוויה!