כאשר משווים בין קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN, האמת שהעובדות מדברות בעד עצמן. במיוחד לכל מי שרוצה לשמור על כושר, ולשרוף קלוריות בתהליך של הרכיבה. במאמר זה נעמוד על היתרונות של קורקינט פעלולים, ולמה הוא כדאי יותר מאשר הקורקינט החשמלי באלף מונים. כמו כן, ראוי לציין, כי מכיוון שלא כל יום מבצעים רכישה של קורקינט פעלולים, מן הראוי שתמצאו חנות סקוטים מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN- בגלל הסיבולת

כאשר משווים בחנות סקוטים בין קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN, יש להתייחס לסיבולת הלב וכלי הדם. בעוד בקורקינט חשמלי אין לה בכלל מקום, בקורקינט פעלולים מתבצעת שליטה ברכיבה. המהירות עשויה להתגבר, הווה אומר – אתם צריכים להתאמץ יותר. וככל שאתם מפעילים כוח, הלב שלכם נדרש למאמץ יתר והריאות שלכם צריכות לעבוד חזק יותר. כל הללו מגבירים את הסיבולת הקרדיווסקולרית. כל הרעיון שאתם מיטיבים עם הגוף שלכם בלי לשים לב בכלל, וכמובן בלי להתאמץ.

קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN- בשל תחושת האיזון

בעת השוואה בין קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN, נדון אודות תחושת האיזון. בעוד שבקורקינט חשמלי אין לה כל משמעות, בקורקינט פעלולים יש לה בהחלט. הקורקינט החשמלי מסייע לכם לייצר תחושה של איזון, שמהווה אלמנט חיוני בהתפתחות של הילדים. הרכיבה תחייב אתכם לעמוד בזקיפות, תוך כדי איזון של רגל אחת, ושימוש מסיבי ברגל השניה. בכך מושג שיווי משקל מצוין.

קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN- מפאת מיומנויות קבלת החלטות

לשם השוואה בין קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN, נראה כי רק באמצעות קורקינט פעלולים מפתחים מיומנויות של קבלת החלטות. בעוד שבקורקינט חשמלי רק רוכבים, בלי שום הפעלת מיומנויות, בקורקינט חשמלי חייבים להתייחס לחשיבה ביקורתית ולהפעלה של כישורי קבלת החלטות. הרכיבה על הקורקינט פעלולים, לעומת הרכיבה על הקורקינט החשמלי מחייבת את הרוכב לנקוט בבחירה מהירה, משמע – להחליט לאלתר מתי להאט, לעצור, להישען על ההיגוי, לפנות, להפעיל במקביל את שתי הרגליים וכמה להישען – וכל זה מתוך הימנעות של נפילה. בנוסף לכך, הרוכב על קורקינט הפעלולים נדרש אף לחשוב לאלתר כמה כוח עליו להפעיל על הבלם, על מנת שיוכל לעצור בזמן הנכון. יתרה מזאת, הוא צריך לחשב מתי ואיך לפנות, על מנת להימנע מנפילה או מהתנגשות. כל הפעולות הללו בהחלט מסייעות לרוכב ללמוד לקבל החלטות מהירות, תוך כדי שקילה של כל האפשרויות שניצבות אל מולו.

קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN- מפני פיתוח מיומנויות מוטוריות

בדיון שבין קורקינט חשמלי OUT - קורקינט פעלולים  IN, נראה כי לעומת הקורקינט החשמלי, רק באמצעות הקורקינט פעלולים מפתחים מיומנויות מוטוריות. והעובדה הזאת ברורה מאליה. בעוד שבקורקינט חשמלי רק צריך לעמוד מאוזנים עליו, כאשר רוכבים על קורקינט פעלולים צריך לעשות שימוש גם בזרועות וגם ברגליים בצורה אינדיבידואלית, ובאופן הזה לנתב נכונה את כוונון המסלול, תוך כדי הפעלה של הכישורים המוטוריים. בעוד רגל אחת בועטת ושועטת מבחוץ, הרגל השניה מאזנת את הרכיבה. ובל נשכח כי היד מאזנת את הקורקינט באמצעות האחיזה בכידון. כל הפעולות הללו נעשות בו זמנית, בעת שהעיניים והראש של הרוכב מתמקדים במסלול הרכיבה ובפניות.