אם חשבתם לשנות כיוון תעסוקה, אם אתם חיילים משוחררים שחושבים על הצעד הבא ואם אתם פשוט אנשים טכניים שתוהים כיצד לשלב בין קריירה לבין אהבה, קורס טכנאי סלולר נועד עבורכם.

כלים

 

קורס טכנאי סלולר מאפשר לבוגרים להשתלב במגוון חברות, מעבדות ולפתוח עסק עצמאי. במהלך הקורס, המשתתפים לומדים הכל על מערכות סלולר, מיסודות החשמל והאלקטרוניקה, דרך הלחמה, תיקון ושחזור מידע. עדיין מתלבטים מה לעשות עכשיו? במיוחד עבורכם פנינו אל המינהל הטכני ושמענו על כל הסיבות להצטרף לקורס.

 

7 סיבות להצטרף לקורס טכנאי סלולר

אם אתם נמצאים בנקודה בה אתם חושבים על הצעד בעבודה, אתם רוצים לשקול הצטרפות לקורס ממוקד שיפתח לכם פתח לשלב הבא בקריירה, קורס שמביא איתו יתרונות רבים.

1.      הגיע הזמן לעשות שינוי

ברגע שאתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות שינוי, אתם צריכים לבחון את האפשרויות שעומדות לרשותכם. יכול להיות שהשתחררתם לא מזמן ואתם רוצים להשתלב במהירות במקום עבודה שייתן לכם הזדמנויות שונות ויכול להיות שאתם נמצאים עכשיו בחל"ת ותוהים מה הצעד הבא שלכם. אם הגיע הזמן לעשות שינוי, יתכן והגיע הזמן להפוך לטכנאי סלולר.

2.      ללמוד כדי לעבוד

המינהל הטכני מוביל עם המוטו "ללמוד כדי לעבוד". הרעיון מאחורי זה אומר שאתם עומדים לקבל את כל המידע שנדרש לכם והכשרה מקיפה כך שתוכלו להתחיל לעבוד בתחום מיד בסיום הלימודים. בקרוב תוכלו להשתלב בחברות מובילות במשק, במעבדות ואם תרצו, תוכלו לפתוח עסק משלכם. כל זאת בתחום שהדרישה אליו רק הולכת ועולה.

3.      לימודים בשעות שמתאימות לכם

אם אתם עובדים כרגע, אחד הדברים שאתם בוודאי דואגים לגביו הוא איך תוכלו לשנות את העתיד בלי לפגוע בהווה. חשיבה זו הכרחית לתכנון נכון של הצעד הבא ואתם תוכלו להצטרף לקורס ערב, קורס בימי שישי ואפילו קורס מזורז שמתקיים אחד על אחד. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, עכשיו זה הזמן שלכם לצאת לדרך.

4.      החלטתם לפתוח עסק עצמאי

יכול להיות שתמיד חלמתם להיות עצמאיים ויכול להיות שאתם מרגישים שזה כורח הנסיבות. כמעט בכל תחום יש תחרות ובוודאי חשוב לכם לבחור באחד שהדרישה בו גבוהה. פתיחת עסק כשיש לכם השכלה מתאימה וכלים לתת מענה רחב למגוון רחב של אנשים ובעיות, יכול להיות בדיוק ההתחלה שייחלתם לה.

5.      אתם רוצים לנצל את היכולות הטכניות שלכם

ישנם אנשים עם "ידיים שמאליות" ואנשים עם "ידי זהב". אם תמיד אמרו עליכם שיש לכם ידיים טובות וכישרון טכני, אתם יכולים לנצל זאת ולהפוך לטכנאי סלולר. תיקון מכשיר סלולרי ידרוש מכם הבנה במכשירים השונים, יכולת איתור התקלה, חשיבה על הפתרון המתאים ופעמים רבות ביצוע פעולות טכניות עדינות. אם יש לכם כישרון, זו ההזדמנות להשתמש בו ביום יום.

6.      חשוב לכם ללמוד מקצוע עם דרישה גבוהה

הדרישה לתיקון וטיפול במכשירים הסלולריים לא עומדת לדעוך בקרוב. המכשירים החכמים מלווים ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים רבות וככל שהם יכילו יותר מידע שימושי כך הדרישה לשירותי תיקון תמשיך לעלות. אם אתם רוצים ללמוד מקצוע שתוכלו לעבוד בו מיד וגם בטווח הרחוק, זה המקום בשבילכם.

7.      אתם רוצים לימודים מקצועיים, יסודיים וממוקדים

הרעיון העומד מאחורי קורס טכנאי סלולר הוא לאפשר למשתתפים לקבל מקצוע. כלומר, ללמוד ועם קבלת התעודה להתחיל לעבוד ולהשתלב בעולם העבודה. הקורס של המינהל הטכני מקיף, נוגע בכל התחומים הרלוונטיים לעבודה בפועל. כלומר, אלו לא רק לימודים תיאורטיים אלא לימודים שתוכלו לקחת אתכם הלאה, לשלב הבא בקריירה.

למה ללמוד במינהל הטכני?

לאחר שברור שישנם יתרונות רבים להכשרה בתחום טכנאי הסלולר, נשאלת השאלה היכן הכי כדאי ללמוד ומהם היתרונות של המינהל הטכני. בחינה מעמיקה מראה שכאן תקבלו הכשרה מעמיקה, ברמה ג-ד ולא רק ברמה בסיסית (א-ב) שמאפשרת רק להחליף את החלקים הפלסטיים של המכשיר.

המינהל הטכני מציע קורסים בשעות הערב, בימי שלישי וכקורס מואץ במסלול פרטני ובכך מאפשר ללמוד בלי להפסיד ימי עבודה. הידע הרב של המורים, הניסיון והליווי, משלב ההתעניינות ועד להשתלבות בעולם העבודה, הופכות אותו למקום האידאלי ללימודים.