עם ההבנה שכלב הוא חלק מהמשפחה ומועיל לרווחתם ובריאות של כל בני המשפחה, ישראלים רבים רוצים לרכוש או לאמץ כלב לבית. אז אילו כלבים מתאימים לבית שלכם, כיצד תבחרו באופן נבון ואיזה גזעים הכי מומלצים? הצטרפו אלינו לכתבה הבאה.

כלים
כלבי משפחה
כלבי משפחה

 

גולדן רטריוור – כלב המשפחה המושלם לבית

הגולדן רטריוור נחשב לאחד מהגזעים האוהבים והחכמים ביותר בעולם. למרות שמדובר בגזע כלבים גדול אשר דורש בית גדול, מדובר בגזע עדין שפשוט כיף לגדל אותו ולגדול לידו. הגולדנים מצטיינים במראה פרוותי מוזהב (אשר מכאן שמם) ולמרות שהם די גדולים הם בהחלט לא כלבי שמירה. בקיצור: אתם תתאהבו בהם מהרגע הראשון

פודל – נאמנות ללא עוררין

כיום ניתן להבחין בין כמה סוגים של פודלים כאשר הפופולריים ביותר הם הפודל טוי והפודל הננסי. כלבים אלו מתאימים גם לבתים קטנים וגם לבתים גדולים והם מצטיינים באופי טוב, במרץ וביופי עוצר נשימה. כלבים אלו קלים באופן יחסי לאילוף אולם למרות גודלם הקטן הם צריכים חינוך ואילוף מהיום הראשון, אחרת הם ישלטו בבית.

מלטז –עשוי להתאים לסובלים מאלרגיה

כלבים היפו אלרגיים אלו עשויים להתאים למי שסובלים מאלרגיות ונחשבים לאינטליגנטים, קטנים ושובבים במיוחד. כלבי הם מהגזעים הקטנים בעולם וידועים בזכות המראה הלבן הייחודי שלהם אשר דורש טיפול רב. למעשה, המלטז כבר הפך לסמל סטטוס ביחד עם הפומרייניאן ושאר הגזעים הקטנים וכמה מהסלבס הישראלים מחזיקים באחד.

שיצו – דובי קטן ומתוק

כלב היפו אלרגי נוסף שמתאים לבתים וידוע בזכות הפרווה שלו הוא השיצו. מדובר בכלב אשר אינו נובח הרבה אולם סובל מבעיות בנשימה בגלל מבנה האף הפחוס שלו ולכן דורש תשומת לב רבה. האופי הטוב שלו גרמו לכך שהוא מתאים לבתים עם ילדים קטנים ומבוגרים כאחד והעובדה שהוא יכול להעסיק את עצמו, גרמו לכך שהוא פופולרי למדי בקרב בתים רבים

ג'ק ראסל טרייר – כלב מהסרטים

ג'ק ראסל טרייר הוא ללא ספק אחד מגזעי הכלבים החכמים בעולם ולכן גם קטנה לו עדת מעריצים בזכות הופעה במגוון של סדרות וסרטים. מדובר על כלב קטן אשר מתאים למשפחה ולבית אולם יש לו הרבה אנרגיה להוציא ולכן חשוב לקחת בחשבון את עניין זה לפני שמתמסרים ומאמצים. הוא עשוי לדרוש אילוף בגלל האופי הקופצני שלו אך הוא מעניק האהבה בצורה טוטלית ולכן בהחלט שווה את המאמץ וההליכות הארוכות.

מעוניינים לקרוא עוד על כלבי משפחה מומלצים לבית? בקרו באתר https://www.wisedog.co.il/ ולמדו הכל על החברים הכי טובים שלנו.