ישראלים רבים אוהבים מאד לטייל בעולם, זה קורה בכל גיל וברוב המקרים ההנאה היא גדולה מאד. הרצון לראות מקומות רחוקות שהם מסקרנים ומרתקים, מדרבנת את הישראלים פעם אחר פעם לגלות מקומות חדשים ולהוסיף לעצמם חוויות יוצאות דופן. משפחות צעירות מבצעות בדרך כלל תכנון נסיעה לחו"ל למקומות שמתאימים לבילוי עם הילדים כמו האטרקציות בלונדון, היורו דיסני בפריז, הפארקים באיטליה ובמדינות נוספות באירופה. כשהילדים גדולים יותר אפשר להעז ולטוס איתם למרחקים ארוכים יותר כמו לתאילנד במזרח אסיה, ליורו דיסני בארה"ב ולמדינות רחוקות נוספות.

 

כדי להקל על המשפחות בדרך הלוך, המגמה של ישראלים רבים היא לקחת מינימום של דברים במזוודות. הם לוקחים מזוודה בינונית שממוקמת בתוך מזוודה גדולה ומסדרים בתוכה בגדים לכמה ימים, תיק רחצה אלמנטרי שכולל מברשת שיניים, משחת שיניים, דיאודורנט, שמפו ללא מלחים ומרכך שיער. כל זאת כיוון שהם מתכננים לרכוש בחו"ל שפע של מוצרי ביגוד, הנעלה, תכשירים קוסמטיים ועוד ולכן הם ילבשו בחו"ל את הבגדים החדשים ויחזרו עמוסי מזוודות בטיסה חזרה.

נסיעה לחו"ל של בני זוג

כל זוג זקוק מעת לעת לחופשה זוגית ולכן הם מבצעים תכנון נסיעה לחו"ל ללא הילדים. סבא וסבתא שמחים מאד ליהנות לאורך כמה ימים עם הנכדים ובני הזוג נהנים ממעט שקט וזמן איכות יחד. בחשיבה על הנסיעה, הם בוחרים בדרך כלל יעד שהם עדיין לא ביקרו בו וקיבלו עליו המלצות מצוינות, יעד שהיו בו לפני שנים רבות, אך הם רוצים לבקר בו שוב או יעד אקזוטי ומיוחד שבו הם ייהנו מחופשה חלומית של בטן גב.

איפה כדאי לבקר

כך הם בוחנים כמה יעדים אופציונליים ובסופו של דבר מזמינים כרטיסי טיסה למועדים הנוחים לבני הזוג וגם לסבא ולסבתא ומתחילים לתכנן את השהייה ביעד זה. אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות מלאות במידע ובהתאם לכך קל מאד לקבל החלטות באילו מוזיאונים כדאי לבקר, אילו אטרקציות קיימות בכל עיר, אילו מסעדות מגישות אוכל ייחודי, אם כדאי לשכור רכב ולצאת לטיולים בטבע או עדיף להישאר בעיר וליהנות מטיולים רגליים. סף ההתרגשות עולה ככל שהתוכנית של נסיעה לחו"ל קורמת עור וגידים ובני הזוג כבר רוצים שיגיע המועד והם ייהנו מחופשה חלומית.

שופינג בכל העולם

אחת ההנאות הגדולות מעבר לים היא חווית השופינג ולכן כל תכנון נסיעה לחו"ל כולל זמן למטרה זו. אפשר לרכוש פריטים יפהפיים של הטרנדים האופנתיים בהרבה מאד רשתות שיווק שאינן קיימות בישראל. רוב החנויות הן גדולות ואפשר להסתובב בהן שעות ולמלא את הסלסלות עם ביגוד לכל בני המשפחה. במקרים רבים מדובר במוצרים שהם מאד זולים ולכן המשפחות נהנות לרכוש פריטים רבים כדי למלא את ארון הבגדים של הילדים, לקראת הקיץ או לקראת החורף.

בדרך זו גם הילדים שלא יצאו לחופשה הזו, נהנו מכמות גדולה של מתנות וההורים לא שכחו לפנק גם את סבא וסבתא.

כלים