מלונות בוטיק בירושלים ובכל עיר, הם סוגי המלונות שמציעים אירוח בוטיק יוקרתי ואווירה ייחודית. בעוד שישנם לא מעט מלונות בוטיק מסוגים שונים, יהיה חשוב לבחור את המלון הנכון כדי להנות מירושלים כמו שצריך. הנה מספר טיפים חשובים לבחירת המלון.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

ירושלים היא מוקד תיירות מכל קצוות תבל, עיר שמגיעים אליה עשרות אלפי תיירים בשנה. והאמת, שלא בכדי. העיר מאופיינת באזורים הרריים יפהפיים, כשם שהיא מאופיינת גם בסמטאות העתיקות שלה, במוקדים הקדושים ל-3 הדתות, בריחות הקולינריים שלה ועוד. בין אם אתם חובבי קולינריה, או שמא אתם חובבי היסטוריה וטבע, תוכלו למצוא את מקומכם בירושלים. וכדי שהאירוח בעיר יהיה לא פחות ממדהים, קחו בחשבון את המרכיב של עיצוב המלון.

עיצוב מלון הבוטיק בעיר הקדושה, ירושלים

בעוד שחלק ממלונות הבוטיק מעוצבים באופן חדשני, חלק ממלונות הבוטיק מעוצבים בעיצוב קלאסי-עתיק. יתרה מזאת, יש גם מלונות בוטיק בירושלים שנשמרו בעיצוב המקורי שלהם מימים ימימה. אם אתם חובבי היסטוריה, תוכלו להתארח במלונות האלו ולהנות מהם ממש. אגב, גם במלונות הבוטיק שמעוצבים בעיצוב קלאסי - עתיק, כמובן שהשירות הוא מודרני ומפנק במיוחד. בסופו של דבר, מלון בוטיק בירושלים הוא בדרך כלל מלון של 5 כוכבים והלאה. גם אם הוא מעוצב בעיצוב של "פעם". אם אתם חובבים של מלונות מעוצבים ומרשימים, כדאי שתבדקו את בית מלון אוריינט מאחר ומדובר באחד מהמלונות המרשימים בעיר הבירה ירושליים.

אילו סוגי שירותים יש במלון הבוטיק? 

בחיפושיכם אחר מלון בוטיק בירושלים, יהיה חשוב לבדוק את סוגי השירותים שהמלון מציע. חלק מהמלונות יציעו לכם טיפולי ספא מפנקים, מסאז'ים, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי ים המלח (עם בוץ) ועוד. כמו כן, יהיה כדאי לבדוק את נושא שירות החדרים. בדרך כלל במלונות בוטיק יש שירות חדרים מלא.

אילו נופים, אטרקציות ומקומות בילוי יש בקרבת המלון?

רגע לפני בחירת מלון בוטיק בירושלים לסופ"ש הקרוב, יהיה כדאי לבדוק גם מה יש מחוץ למלון, לא רק מה המלון מציע. האם המלון בקרבת הרי ירושלים הקסומים? אולי דווקא בקרבת העיר, שוק מחנה יהודה ואזורי הבילוי של ירושלים? תחשבו עם עצמכם מה מתאים לכם ומה מתחשק לכם, תוכלו למצוא בקלות מלונות שיענו לכם על כך.

מלון בוטיק בירושלים עם ילדים או בלי ילדים

אם אתם מחפשים אחר מלון בוטיק בירושלים לזוג, כדאי לדעת שחלק מהמלונות מוגדרים בתור מלונות בוטיק בירושלים לזוגות בלבד. כך תוכלו להנות מהנופש שלכם ללא צעקות ובלגנים של ילדוד'ס מסביב. אם אתם מחפשים אחר מלון בוטיק למשפחה עם ילדים, יש גם כאלו בשפע בירושלים.