מזל טוב! אתם מתחתנים וכעת לאחר בחירת אולם אירועים, קביעת תאריך, יצירת רשימת מוזמנים ובחירת ספקים לאירוע - הגיע החלק הכיפי שמסמל מאת המחויבות שלכם אחד לשנייה. זהו רגע בחירת טבעות נישואין. מי שמתחתן על פי דת משה וישראל וגם מי שלא - רוצה לסמל את אהבתו באמצעות טבעת, כאשר המנהג הוא להעניק טבעת לאישה ואם רוצים בכך: האישה יכולה לתת לגבר מתנה טבעת בעת טקס החופה.

כיום יש מגוון רחב של טבעות נישואין לנשים וגברים ולכם נותר לבחור את התכשיט המתאים ביותר לשניכם שיהיה לכם כיף ונוח לענוד.

איזה עיצובים של טבעות נישואין ישנם?

אם בעבר פריט כזה היה חישוק פשוט יחסית עשוי זהב או כסף, הרי שכיום יש מגוון רחב של אפשרויות: החל מזהב צהוב או כתום עד זהב לבן ואפילו סגסוגת מתכות שחורות.

בשונה מטבעת אירוסין - על החישוק אין יהלומים משובצים אלא ריקועים או הקדשות, חריטה של דוגמא יפה או אבנים טובות, אבל כאלה שאינן בולטות. בכול מקרה יש לא מעט אפשרויות החל מחישוק רחב או דק, כזה שיש בו ריקועים שיוצרים מראה מיוחד ונוצץ, יש טבעות עם טקסטורות הדגשה מט או מבריק או חישוקים עם כדורי זהב עדינים וגם טבעות נישואין תואמות לגבר ולאישה - משמע: כאלה שיש בהן קשר בסגנון העיצוב והן מתכתבות אחת עם השנייה.

למה צריך לב כשקונים טבעות נישואין?

עיצוב - שימו לב כי העיצוב מתאים לסגנון שלכם ובחרו טבעות שיש ביניהם קשר עיצובי. הכנסו לאתרים של חנויות תכשיטים והתרשמו מהמגוון הרחב. חנות תכשיטים באינטרנט מספקת מחיר נוח יותר משום שאין לה הוצאות תפעול. לכן רבים בוחרים טבעות נישואין באינטרנט.

איכות - וודאו כי התכשיט איכותי. טבעת זהב חייבת להיות במשקל של 14 קראט לפחות ולהגיע עם תעודת אחריות. במידה והטבעת משובצת אבנים טובות בדקו כי האבנים אמיתיות. אם מדובר ביהלומים בדקו כי התכשיט מגיע עם תעודה גמולוגית שמפרטת את איכות היהלום.

מידות - קחו מידות של קוטר האבצע והתאימו את הטבעות למידות. וודאו כי המידות תואמות, ובקנייה אינטרנטית שימו לב לטבלת מידות והזמינו על פי הטבלה. כך תוכלו לבצע רכישה מושכלת ונוחה כמו גם במחיר נוח. באמצעות קנייה און ליין מפרנקו אורו תוכלו להוזיל מחירים ולקבל את הטבעות במשלוח מהיר לכל מקום! אז זה הזמן לבחור ולהיות מאושרים.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik