הפרסום במדיה הדיגיטלית מהווה הזדמנות להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את היקף המכירות. עסקים רבים נעזרים במספר אפיקים במקביל כדי להשיג את היעדים והמטרות כמו ההשקעה במסעות פרסום למוצרים או שירותים, מבצעים או קידום כניסות לאתר בכל רשת חברתית ולקהלי יעד מפולחים היטב. לא פעם מנהלי השיווק מוצאים שמסעות הפרסום לא מצליחים להשיג את היעדים לשמם הם נוצרו, ולעיתים כאשר ניהול תקציב הפרסום מופקד אצל ספק חיצוני הם מתקשים לעקוב אחר יעילות הקמפיינים ולנתב תקציבים לאפיקים מניבים יותר. כיצד ניתן לפתור את הבעיה? עם מערכת לניהול קמפיינים ייעודית, שנבנתה בדיוק למטרה זו. מהי המערכת? וכיצד היא משנה לחלוטין את הדרך שבה תוכלו לנהל את תקציבי הפרסום? הפרטים כאן בכתבה.

כלים
קרדיט תמונה depositphotos 
קרדיט תמונה depositphotos 

מהי המערכת?

מערכת לניהול קמפיינים היא פלטפורמה אינטרנטית הניתנת להתקנה מקומית ולחיבור לשרת הענן, ומתממשקת למקורות מידע פנים ארגוניים כמו מערכת ה-ERP ומערכת ה-CRM ולמקורות מידע חוץ ארגוניים כמו מסעות פרסום, מערכות דיוור, מערכות פרסום ברשתות חברתיות, פורטלים אינטרנטיים, מערכות אנליטיקה כמו גוגל אנליטיקס או אפס פלייר ולמעשה לכל מקור שהארגון מחובר לקידום ולשיווק צרכיו המקצועיים.

סביבת העבודה מציעה לוח מחוונים (דשבורד) מובנה ומעוצב המאפשר גמישות בבניית מסכים בהתאם לאפיון הלקוח והצרכים שלו. המערכת עצמה היא רספונסיבית וניתנת להצגה בכל סוג של מסך, כך שניתן לראות בזמן אמת את כל מסעות הפרסום הפעילים ואת כל הנתונים המתקבלים מהקידום במדיה הדיגיטלית.

יתרונות המערכת:

כיוון שמדובר על מערכת מובנית מראש (plug & play) תהליכי ההטמעה, ההדרכה וההתקנה מהירים ומאפשרים להתחיל את העבודה באופן מיידי. המסכים מעוצבים, אינטואיטיבים וקלים לקריאה ומתעדכנים בזמן אמת בדבר ביצועי מסעות הפרסום, עמידה בתקציב, חריגה מתקציב ואחוזי המרה לקמפיין. השימוש בצבעים, אינפו-גרפיקה, סמלילים, צורות ואופן החקירה המהיר והפשוט בשיטת drag & drop מאפשר חקירה חופשית ללא הפרעות או תלות באנשי פיתוח, כך שלכל שאלה העולה מתוך הדאטה ניתן לקבל תשובה מיידית ולבחון דרכי פעולה לייעול חלוקת התקציב ולסיום קמפיינים שאינם מצדיקים את ההשקעה בהם.

המערכת מספקת פתרון מדידה לעולמות הדיגיטל וכוללת יכולת מובנית לניתוח  התנהגות הגולשים, העוקבים וכל מי שהתעניין במותג בכל עת, הקליק על קמפיינים, מילא עגלות בעת תהליך רכישה באון ליין אך לא השלים אותו, או לחילופין השלים רכישה, אך מעוניין במוצרים נוספים. נוסף על כך, תהליך אפיון המערכת מאפשר לעבוד עם מספר דשבורדים המותאמים לאוכלוסיות השונות – דשבורדים ברמת "המיקרו" עבור הדרג הביצועי ודשבורדים ברמת "המאקרו" עבור הדרג הניהולי. יתרון נוסף של המערכת מתבטא בהתאמתה לעולמות ה - BIG DATA שכן בבסיסה משולב מנוע רב-עוצמה, שמסנן, ממיין, מנתח ומציג מידע במהירות ובזמן קצר. תהליך האפיון כולל ייעוץ דיגיטלי של מומחי ניתוח ודיגיטל ושירות תמיכה מלא לאורך העבודה עם המערכת.

למי מתאימה המערכת?

בראש ובראשונה למחלקות שיווק בארגונים שמנהלים עשרות, מאות ואף אלפי מסעות פרסום במקביל ומעוניינים לשלוט ברמה טובה יותר על תקציבי הפרסום והשיווק ולנתבם לאפיקים מניבים, למדוד בצורה קלה ופשוטה יותר את אפקטיביות הקמפיינים ולהבין מה עובד טוב יותר, כשהכל נמצא במערכת אחת. כמו כן, המערכת מתאימה לכל משרד פרסום, המעוניין לקצר תהליכי עבודה ולהפיק דוחות עסקיים בתהליכים דיגיטליים מהירים לכל קהל יעד ולכל רמה ניהולית במהירות, ביעילות ועם דיוק רב. בדרך זו נחסך תהליך ארוך ומייגע שכולל איסוף נתונים ממקורות שונים בדוחות אקסל וניתוח ידני, שמצריך זמן רב וכוח אדם, שמוקצה לנושא וכמובן שרמת הדיוק גבוהה יותר במדידה.

כאמור המערכת רספונסיבית, קלה לאימוץ, מבוססת על פלטפורמה מובנית אך גמישה לשינויים מה שהופך אותה לכלי מרכזי בתהליך קבלת ההחלטות ולמשאב ארגוני משמעותי להתייעלות תקציבית