מחפשים חברה המתמחה בהחזרי מס הכנסה לשכירים? חברת זכותך מטפלת בכל סוגי החזרי מס הכנסה לשכירים, עצמאים וחברות.

כלים
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

 

מס הכנסה לשכירים ולעצמאים - זכותך - החזרי מס עד 6 שנים אחורה!

חברת זכותך מטפלת בכל סוגי החזרי מס ועושה זאת בהצלחה רבה לאורך השנים עם החזר מס בממוצע של כ-5000 עד 8000 שקלים עבור כל ללקוח! בדיקת הזכאות ללא עלות, התשלום על הצלחה בלבד! אין לכם מה להפסיד, רק להרוויח! אנו מבצעים החזר מס רכישה, החזר מס שבח ואת כל סוגי החזרי המס האחרים בגין סיבות רפואיות, אישיות או תעסוקתיות. ייעוץ ללא עלות ובדיקה חינם לזכאות עבור כל סוג של החזר מס! מהרו לבדוק זכאותכם להחזר מס לפני תום שנת המס הנוכחית ואולי תגלו שמגיעים לכם אלפי שקלים ממס הכנסה ומהמדינה!

אנו מטפלים בתיקי החזרי מס הכנסה לשכירים שהחליפו את מקום העבודה שלהם בשש השנים האחרונות, שכירים שפוטרו, יצאו לחל"ת או שינו תפקיד ומדרגת מס בחברה ועוד. מס הכנסה לשכירים משולם לפי מדרגות המס הקבועות בחוק ללא קשר להגדרת העבודה: שכיר או עצמאי. שכירים מקבלים את שכר הנטו פלוס תוספות לאחר הפחתת מס ההכנסה, ביטוח הבריאות, ביטוח לאומי והפרשות המעסיק ומקום העבודה לפנסיה, לקרן השתלמות וכדומה. אף על פי שחישוב מס הכנסה לשכירים הוא תפקידו של המעסיק ושל רשות המס, שכירים רבים זכאים להחזר מס ולא דואגים לבדוק זאת. רק כ-40% מהזכאים להחזר מס הכנסה לשכירים בודקים את זכאותם ומגישים בקשה לקבלת החזר מס הכנסה לשכירים! שאר 60 האחוזים מאבדים את זכותם שחולפת עם השנים ולא מקבלים אלפי שקלים שיכלו לקבל במידה והיו מגישים בקשה לקבלת החזר מס הכנסה לשכירים או לעצמאים בזמן אך עדיין לא מאוחר! עדיין לא הגשתם בדיקה זכאות לקבל החזר מס הכנסה לשכירים? חברת זכותך מסייעת לבעלי עסקים קטנים ולשכירים לקבל את החזרי המס והטבות המס המגיעים להם עבור שנים קודמות וגם אם כיום אתם עובדים במקום עבודה מסודר, ייתכן ואתם זכאים להחזר מס משנים קודמות!

מכרתם דירה בשנים האחרונות? קבלו החזר מס רכישה והחזר החזר מס שבח

חוץ מאשר החזר מס הכנסה לשכירים שהוא החזר המס הנפות ביותר, יש החזרי מס עבור מקרים אחרים כגון החזר מס רכישה או החזר מס שבח אשר משולמים לאזרחים בעלי נכסי נדל"ן כמו מגרש, דירה או משרד, שנמכרו בשש השנים האחרונות ושולם עליהם מס. במידה ומכרתם את הנכס שלכם ברווח או בהפסד יש סיכוי רב שמגיע לכם החזר מס שרבים לא מכירים ולא מקבלים. חברת זכותך מתמחה בהחזרי מס אלה במיוחד ובכל שאר החזרי המס הקיימים לשכירים, עצמאים, גמלאים, החזרי מס לבעלי מוגבלויות או להורים לילדים בעלי מוגבלות, החזרי מס בגין תרומות ועוד.

בררו עכשיו האם מגיע לכם החזר מס הכנסה לשכירים או לעצמאים דרך חברת זכותך – חברת החזרי המס המובילה המתמחה בכל סוגי החזרי המס הקיימים! בדיקה חינם ללא עלות ותשלום באחוזים על הצלחה בלבד! חייגו עכשיו לקבלת פרטים ומחירים לכל השירותים שאנו מספקים וגלשו עוד באתר לקבלת מידע נוסף והשארת פרטים לחזרה אליכם בהקדם. מהרו להגיש בקשות להחזרי מס לפני תום שנת המס על מנת שלא תפסידו שנה וכן בשל עומס הקיים במשרדי רשות המס שהצטבר בשל הייחודיות של שנת 2020 עבור המשק הישראלי.

איך לקבל החזר מס הכנסה לשכירים בקליק - זכותך

מס הכנסה לשכירים משולם כל חודש על ידי העובד דרך המעסיק ונגבה לפי מדרגות המס המקובלות. יחד עם זאת החישוב הוא שנתי ועובד שכיר שעבד כמה חודשים בשנה ובשאר חודשי השנה לא הרוויח כלל, זכאי להחזר מס על החודשים בהם לא עבד! חברתנו בודקת זכאות זאת ומגישה בקשה להחזר מס לרשות המס עם כל הטפסים והמסמכים הרלוונטיים על מנת שהבקשה תתקבל ב-100%. אל תוותרו אל זכותכם לבדוק, להגיש ולקבל החזר מס עבור מס עודף ששילמתם!

יש מגוון סיבות עבורם אפשר לקבל החזר מס:

  • החזר מס בגין תרומה
  • החזר מס רכישה
  • החזר מס שבח
  • החזר מס עבור פדיית קרן פנסיה לפני הזמן
  • החזר מס עבור לימודים או מגורים בחו"ל, ועוד

חברת זכותך מטפלת בכל המקרים וסייעה כבר ללקוחות רבים לקבל החזרי מס מכל סיבה שהיא בקלות ובמהירות בלי בירוקרטיה ובלי לחכות. מוזמנים לפנות אלינו למידע נוסף ולבדיקה אישית של התיק שלכם. אנו עוזרים לבעלי עסקים עצמאים וכן לשכירים שפתחו בנוסף תיק עצמאי, לסדר את סטטוס המס שלהם מול רשות המס וליישר קו מבחינת הטבות המס והחזרי המס המגיעים להם רטרואקטיבית כמו גם לוודא שהם מקבלים את הטבות המס ונקודת זיכוי המס המגיעים להם לפי הסטטוס האישי שלהם.

מה דעתך לקבל כ-8000 שקלים מהמדינה?

רק כ-40% מהאזרחים הזכאים להחזר מס, מגישים בקשה לבדיקה ולהחזר מס זה! רשות המס לא מעכת כספים ומעביר לכל זכאי את החזרי המס אך היא אינה עושה זאת באופן אוטומטי ובאחריותו של כל אזרח ואזרחית לבדוק בעצמם את סטטוס המס שלהם והאם מגיע או לא מגיע להם החזר מס. רבים מוותרים על כך בשל חוסר ידע או מסיבות שונות אך יכולים בקלות לקבל את החזר המס על ידי בדיקה ללא עלות!

רוצים לדעת אם מגיע לכם החזר מס מהמדינה כשכירים או כעצמאים? ניתן לבדוק זאת בצורה מקוונת באתר רשות המיסים או לפנות לחברת זכותך שתטפל בתיק שלכם מ-א' עד ת', תגיש עבורכם את הבקשה לקבלת החסר מס, מענק עבודה ועוד, ותוודא שהבקשה להחזר מס או למענק עבודה תאושר במלואה!

כתבו לנו או חייגו עכשיו ונשמח להסביר לכם איזה מסמכים אתם צריכים להשיג ממקומות העבודה הקודמים בהם עבדתם ב-6 השנים האחרונות על מנת שלא תפסידו אף שנה ותוכלו לצבור סכום כסף גדול יותר עבור החזר המס שלכם. מהרו לבדוק את זכאותכם ליהנות מהחזר מס הכנסה מהמדינה בקלות ובמהירות ללא עלות!

2020 נגמרה? לא נורא! בשנת 2021 תקבלו אלפי שקלים החזר מס על שנים קודמות!

חוק ההתיישנות על זכאות להחזר מס חלה רק על שנים קודמות מעל 6 שנים משנת המס הנוכחית. זה אומר שגם אם מגיע לכם החזר מס על כל אחת מהשנים הקודמות עד שש שנים אחורה, עדיין תוכלו להספיק להגיש בקשה להחזר מס וליהנות מהחזר המסב מידה ואתם זכאים לו!

חייל משוחרר? גמלאי? אם הורית? שכיר או עצמאי? חברת זכותך מטפל בכל הסקטורים במשק ומגישה בקשות להחזרי מס על בסיס שנתי בהצלחה של 100%! הצטרפו ללקוחות שכבר קיבלו את הכסף המגיע להם מהמדינה, כל אחד מסיבותיו הוא.

קבלו ייעוץ ראשוני ללא עלות, בדיקת זכאות ללא עלות ותשלום על הצלחה בלבד! אל תוותרו על כסף שמגיע לכם מהמדינה! חייגו עכשיו לשיחה עם נציג חברת זכותך והתחלת התהליך! בהצלחה!