עגילי פירסינג כבר מזמן הפכו לנחלת ההמון. היום כמעט כולם מחפשים איפה לרכוש עגילי פירסינג שיעצבו להם את האוזניים, הפנים והגוף בעיצוב אחר ואישי שמתאים במיוחד לכל אחד ואחת מאיתנו.

כלים
קרדיט: piercings.co.il
קרדיט: piercings.co.il

 

אז אם עוד לא שמעתם, כדאי שתכירו את piecings, מותג עגילים ישראלי עם מגוון עצום של תכשיטים. אתם יכולים למצוא שם באופן קבוע מלא עיצובים מיוחדים לתכשיטי פירסינג. האתר מתעדכן על בסיס יומי ומציע אלפי עגילים מיוחדים בעיצובים עדכניים. ככה שכל אחת יכולה למצוא את העגיל שהיא מחפשת או חלמה. כמו כן, האתר גם מציע שירות לקוחות יוצא דופן הכולל מענה מהיר ואישי שבאמת מנסה להתאים את הפריט המושלם עבורכם. מה שהופך את חווית הקנייה למהנה במיוחד.

כמובן שלצד העיצובים הממכרים שהאתר מציע, איכות התכשיטים חשובה לא פחות. כל תכשיט שמוצע בחנות עובר בקרת איכות שבה בודקים את טיב התכשיט ואיכותו. ניתן למצוא מגוון רחב של תכשיטי טיטניום וזהב שהם חומרים היפואלרגנים מושלמים לעגילים. באתר תוכלו למצוא גם תכשיטים מכסף ומתכת רפואית שגם נחשבים לחומרים טובים לעגילים ופירסינג.

חישוקי קליקר, הם המילה האחרונה של עגילי פירסינג חישוק. האתר מציע מגוון ענק של קליקרים. קליקרים זאת טכנולוגיה חדשה לעגילי חישוק. אז תשכחו מאיבוד כדורים של טבעות לחץ, עיוות בחישוקי טוויסט שלפעמים קשה להחזירם לצורתם המקורית או ללכת אל הפירסר רק כדי להחליף עגיל. חישוקי הקליקר הם עגיל חישוק מושלם! קל לפתוח ולסגור אותם, ואתם יכולים להחליף אותם לגמרי לבד בבית! ביחד עם מנגנון סגירה מאובטח ואמין.
עגילים לאוזניים, באתר תוכלו למצוא מבחר ענק של עגילים לאוזניים בעיצובים חדשניים. עגילי שרשרת, עגילי חישוק, עגילים מטפסים, ועגילים צמודים שמתאימים גם לחור שני, חור שלישי, חור רביעי ועוד.

עגילי פרסה, עגילים שתמיד צריך בארון, אלו העגילים היחידים שמתאימים כמעט לכל סוגי עגילי הפירסינג. ולכן, ברור שכל אחד צריך אחד כזה בארון. באתר תוכלו למצוא מגוון של עגילי פרסה מטיטניום או ממתכת רפואית בכל בצבעים, עם או בלי קריסטלים.

הינה כמה דוגמאות לעגילים שווים במיוחד:

עגיל קליקר עם קריסטלים

עגיל הליקס מזויף עם עגיל שרשרת לאוזן