כידוע, כל מוצר פרסומי מגלם בתוכו יכולת שיווקית יעילה ביותר.

כלים
סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים
סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים

בעוד בעל חברה או עסק יתכנן אפיקי פרסום משלו ויקצה לכך את התקציב המתאים, במקביל הוא יידרש לתמחר גם מוצרי קד"מ שהעלות שלהם נמוכה ביחס לתועלת שהם מפיקים. אחד מהמוצרים הללו הינו – דיסק און קי ממותג. כיום כל חברה או בית עסק נעזרים בטכנולוגיה זעירה זו, החל מעובד חברה ועד למנכ”ל עצמו. בשל תפוצתו המשמעותית,disk on key שמגיע עם עיצוב ייחודי מקבל רלוונטיות שיווקית גדולה מאד, ולכן בתור בעלי עסק או חברה, מומלץ מאוד לשקול את האפשרות הזאת.

הייחודיות במוצר זה

כל חברה או אדם פרטי שמייצר קבצי תוכן ומאחסן אותם במחשב מודע לחשיבות שיש בשמירה שלהם במקום נוסף שמאבטח אותם ומסוגל לנייד את כל התוכן לכל מקום שירצה ללא הגבלה. דיסק און קי מעוצב למתנה מבליט את הכוח השיווקי העצום שכמוס בתוך מוצר זעיר זה. כשמעניקים disk on key לפרסום העסק, אנחנו למעשה משווקים את עצמנו במתינות ובצורה שקטה, שהיא ההפך הגמור ממסע שיווקי כוחני ומסתער על קהל הלקוחות. בכל הזדמנות שהאדם שקיבל את הדיסק יעשה במוצר הזה שימוש, הוא ייחשף לחברה ולבית העסק שהעניקו לו את ה - disk on key ויחווה הערכה כלפיהם ותחושה חיובית. בנוסף, ניתן להכניס את המוצר המזערי הזה לתיק קטן ולחלק אותו בכל עמדה של החברה או בית העסק, במסגרת של כנס, תערוכה או יריד, לכל מי שמוזמן ועשוי להוות לקוח עתידי.

מוצר דקורטיבי ושימושי

בכל עולם מוצרי המיתוג והפרסום - מוצר ממותג הוא שם נרדף לכל חברה יצרנית. דיסק און כי ממותג נראה כמו קופסת מטמון, שמכילה את כל ליבת העסק, את העקרונות שלו, החזון ואת מנעד היתרונות שלו. כיום לפי כללי הפרסום המודרניים הכלל הכי פופולארי הינו - שכל פרסומת חזקה שבכוחה גם להשפיע, היא כזו שמצליחה למכור את המוצר מבלי למשוך יותר מדי תשומת לב לעבר הפרסומת עצמה. זיכרון נייד הינו מוצר שממש עונה להגדרה הזו.

מוצר שהוא מקדם מכירות הוא לחלוטין גם מוצר ששומר את הלקוחות שלו. ניתן לחלק אותו כמתנה לכל עובד, ספק, לקוח פוטנציאלי או ללקוח קיים. דיסק און קי בצורת מפתח הוא אחד המוצרים היותר שימושיים. עם כל המשמעות שיש להשקעה בפרסום ברשת, לא יהיה לו כל חלופה לשיווק בשטח, על ידי מוצר ממותג. בכל השקה של פרויקט או מוצר חדש, בחגים או בכל הזדמנות אחר בה מעוניינים להעניק מתנה ללקוח או לעובד, כשרוצים להבליט את העסק בצורה נעימה, להרשים מבלי להתפאר מדי - מוצר זעיר, עיצובי וממותג ובעיקר שימושי הוא המענה הטוב ביותר.

disk on key בצורת כרטיס אשראי

דיסק און קי מוצע במגוון של צורות ועיצובים, לרבות דיסק און קי בצורת כרטיס אשראי שמכפיל את ההשפעה והתועלת השיווקית שלו. אפשר לבחור את המוצר מחומר גלם פלסטיק, עץ, מתכת, מעור וגם התקן שמסוגל לקרוא טביעת האצבע של כל אחד באופן אישי.

להבדיל מכל מתנה אחרת שיכולה פשוט להישכח לאחר זמן קצר ולא להיות אפקטיבית יותר, disk on key הוא מתנה יעילה אשר השימוש הצפוי והזמין בו מהווה ערובה להישארות עבור כל מי שהעניק אותה. דיסק און קי עם חיבור לסמארטפונים, הינו חשוף וגלוי, נגיש וזמין, וחרוט היטב עמוק בתודעה.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il