כיצד נעליים נוחות משפיעות על יציבות הגב והעומס על השלד

עמידה ממושכת איננה מנהג בריא, אך לעתים היא נדרשת ובעיקר כאשר מדובר בנשים במקומות עבודה מסוימים. נעליים נוחות הן בגדר חובה עבור עובדות כאלה, הנאלצות להתמודד עם עומס רב בהיבט הפיזי וגם אם הן אינן מבצעות פעילות גופנית או מתאמצוחת ביודעין, עדיין העמידה וההליכה דורשות תמיכה מהגב ולנעליים יש תפקיד חשוב, בשמירה על יציבותו בפרט ועל בריאותו של השלד והגוף בכלל.

כלים

 

האם נעליים נוחות יכולות להיות עם עקבים?

גם אם במסגרת עבודתך את צריכה לעמוד במשך שעות ארוכות על הרגליים, אין זה אומר בהכרח כי נעלי עקב הן מחוץ לתחום עבורך: ישנו מיתוס שכדאי להפריכו, בכל הקשור לעקבים. עקב גבוה באופן קיצוני הוא אמנם לא בריא לגב ומייצר הליכה שאיננה טבעית, אך עקב נמוך יחסית ורחב מספיק, בהחלט ייתן את התמיכה והאחיזה הנכונה בקרקע, כזו שתאפשר לאישה לעמוד מבלי לחוש בכאבים וגם להתהלך במשך זמן רב, בלי להרגיש שהיא מתעייפת.

מה הופך נעל לנוחה ואיכותית?

מיתוס נוסף הקשור לנושא הנעליים, הוא עניין התמחור שלהן. ניתן לקנות נעליים באלפי שקלים ובסופו של דבר, לגלות שכמה דקות של הליכה הופכות את הרגליים לכאובות ואת כפות הרגליים לאדומות ונפוחות. מצד אחד, חשוב להקפיד על חומר גלם איכותי שממנו יהיו עשויות הנעליים וזה, כמובן, עולה כסף. בנוסף, אם תעדיפו לרכוש מותג – גם זה יעלה לא מעט ובדרך כלל, אצל המותגים ה"נחשבים" יותר, גם יש תמורה בעד העלות הגבוהה.

עם זאת, אין צורך לקנות נעל מסוימת דווקא כאשר היא נמצאת בשיא המחיר שלה ואפשר, ללא ספק, למצוא נעליים מצוינית במחירים משתלמים, בתקופות של מבצעים או בחנויות באינטרנט שמציעות מחירים הוגנים יותר. נעל נוחה צריכה לעטוף את הרגל, לאחוז בכף הרגל בצורה מיטבית ולהחזיק מעמד מבלי להינזק, גם אם פה ושם נתקלים באבן או בחפץ כלשהוא. עור נחשב לחומר גלם חזק ועמיד, אך ניתן להשיג כיום גם נעליים על עקבים העשויות מחומרים טבעוניים ברמה גבוהה, שעברו עיבוד מקצועי והפכו לחזקים ועמידים אף הם.

איך אפשר לקנות נעליים באינטרנט ולמי זה מתאים?

תקופת הקורונה הפכה את הרכישות המקוונות למשהו שכל אחד עושה, גם מי שבעבר נרתע מכך. עם זאת, דווקא השופינג בענף הנעליים עדיין מייצר חששות של אנשים, שאינם בוטחים ברכישה וירטואלית של פריט כזה. כדאי למדוד עם מטר מקצועי את אורך כף הרגל וגם את רוחבה וכך להשיג את המידה המדויקת עבורכם, בכל אתר ואתר. יש לשים לב לחומרים מהם עשויה הנעל, לרבות בדים שיכולים בהחלט להתרחב עם הזמן – ואז אולי כדאי יהיה לרכוש מידה אחת פחות מהרגיל. אתר אינטרנט מהימן, יאפשר לכם לקבל מידע מלא על המוצר שאותו אתם עומדים לרכוש וכך להבטיח מקסימום של הצלחה בעת הקנייה.