ההורים או הסבים היקרים לכם הגיעו לגיל 70 המיוחד? ארגנו להם מסיבת יום הולדת מושקעת ואיכותית של פעם בחיים, כזו שתשאיר להם זיכרון מתוק ומרגש ממסיבה בלתי נשכחת. תוכלו לשכור מקום ייעודי למסיבה אליו יוזמנו כל החברים, מכרים וכמובן המשפחה או אפילו לחגוג בבית במידה ויש בו מקום מספיק להכיל את כולם. קשטו את המקום עם המון בלונים ושלטים צבעוניים, הכינו ברכה או מצגת מרגשת ובחרו אטרקציה איכותית וכיפית שתוסיף עניין ותוכן לכל המסיבה.

כלים
FREEPIK
FREEPIK

 

גיל 70 הינו גיל מכובד, שמאחוריו עומדות אינספור שנים מלאות בזיכרונות ורגעים מרגשים, מצחיקים, מכעיסים, עצובים וגם כאלו שאי אפשר לשכוח לעולם. כדי לציין ימי הולדת 70 כמו שצריך, מומלץ להכין מעין הרצאה מיוחדת עבור ההורים או הסבים בה תספרו את סיפור חייהם הכולל סיפורים מהילדות, גיל ההתבגרות, צבא וכל רגע נוסטלגי אחר בחיים שהם ישמחו להיזכר בו.

נוסף על כך, מכיוון שמדובר על יום הולדת 70, מומלץ לבחור גם אטרקציות מתאימות לגיל המבוגר שאינן מצריכות מאמץ או פעילות פיזית. ריכזנו כאן כמה רעיונות שמתאימים במיוחד לחגיגות של ימי הולדת 70:

סדנה מצחיקה או מעשית

במידה ומסיבת יום ההולדת מתוכננת להיערך באופן מצומצם עם חברים ומשפחה קרובים בלבד, כדאי לבחור אטרקציה של סדנה מעשית שכולם יוכלו לקחת בה חלק או סדנת צחוק שתרים את האווירה ותשלב את כולם בה. ניתן להתאים את אופי הסדנה על פי ההעדפה האישית של חוגג\ת המסיבה. אם הוא\היא אוהבים את המטבח ותמיד מבשלים ואופים בו מטעמים מיוחדים לילדים ולנכדים, הם בוודאי ישמחו להשתתף בסדנת בישול ואפייה כיפית בה הם יבשלו יחד עם כל המשפחה וגם ילמדו כמה טיפים חדשים שיוכלו ליישם בזמן העבודה במטבח הביתי אך אם החוגג/ת קלילים יותר נמליץ על סדנת צחוק מבדרת ומהנה.

רעיון לסדנה נוספת הינה סדנת יצירה אומנותית הכוללת יצירות בזכוכית, עץ, טקסטיל ואפילו מוזיקה. ניתן למצוא מגוון רעיונות לסדנאות מומלצות בפורטל קרמל, האתר המוביל בארץ למסיבות וימי הולדת לכל הגילאים.

הרצאה מרתקת

אפשרות נוספת ומוצלחת לאטרקציה שתתאים למסיבת יום הולדת 70, הינה אפשרות של ערב הכולל הרצאה מרתקת. קיים מבחר גדול של הרצאות  בנושאים שונים כמו הום סטיילינג, העצמה אישית, גרפולוגיה ועוד מהם ניתן לבחור. כיוון שמדובר על יום הולדת, חוגג\ת המסיבה יהיה הדבר המרכזי של ההרצאה והיא תעסוק סביבו. בהרצאות של גרפולוגיה, המפעיל ינתח את כתב היד של חוגג המסיבה ושל כל המשתתפים, ויעביר להם ערב גדוש בחוויה מרתקת ואנרגטית במיוחד.

סטנד אפ קורע מצחוק

אטרקציה מוצלחת ומהנה לכבוד חגיגות יום הולדת 70, שתפיל את כולם מצחוק ולא תוריד את החיוך מהפנים במשך כל הערב. הסטנדאפיסט שבחרתם יגיע למסיבה עם חומרים מוכנים להופעה בהתאם לדברים שתספרו לו, בניהם, רקע על חוגג\ת יום ההולדת כולל כמובן כמה פרטים עסיסיים שהוא יידע כיצד לעשות מהם הופעה מצחיקה במיוחד. חשוב ליצור קשר מראש עם מספר סטנדאפיסטים לראות אל מי הכי התחברתם ומי עושה סטנדאפ מותאם אישית.

כדי למצוא סטנדאפיסט מומלץ או רעיונות נוספים לאטרקציות מתאימות ליום הולדת 70 – היכנסו לאתר קרמל בקישור www.karamel.co.il ובחרו את הפעילות המתאימה ביותר למסיבה שתכננתם.