בין אם אתם מתגוררים באזור המרכז או באזור דרום הארץ, החופה המושלמת שלכם ממתינה לכם באזור רמת הגולן. ספציפית, ביישוב חד נס הכפרי והמיתולוגי. מדובר באחד מהיישובים הכי מפנקים בארץ, שם תמצאו צימרים יוקרתיים, סוויטות למשפחות, צימרים לזוגות עם בריכה פרטית ועוד.

 

אין צורך להמשיך את החיפושים שלכם, הגעתם ליישוב חד נס, שהוא פנינת הפינוק של המזרח התיכון. ביישוב חד נס תמצאו לא מעט מתחמי צימרים יוקרתיים למשפחות, כמו כן סוויטות יוקרתיות עם בריכה לזוגות. חיפשתם דווקא מלון בוטיק ליד הכנרת עם בריכות פרטיות? גם את זה תוכלו למצוא בכיף בחד נס. אגב, תוכלו גם למצוא צימר עם חמאם טורקי כל כך מפנק, עד שתחשבו שהגעתם בטעות לטורקיה. אבל אתם לא בטורקיה, אתם ברמת הגולן ומבלים את זמנכם במתחם צימרים יוקרתיים בחד נס עם בריכות מחוממות ופרטיות.

חופשה מושלמת בחד נס מצריכה תכנון מקדים – הנה הפרטים

אין חופשה יותר מושלמת מאשר החופשה של צימרים ברמת הגולן, ספציפית סוויטות וצימרים בחד נס. המתחמים האלו כל כך מפנקים, עד שאתם תחשבו שהגעתם לאיזו פנינת כפר בשווייץ. בסופו של דבר, אתם במדינת ישראל, אבל פשוט נהנים מרמות פינוק שאין במקומות אחרים מלבד יישוב חד נס.

אם אתם אוהבים את החופשה שלכם במלון בוטיק איכותי מול הכנרת, אפשר לדאוג לזה. ואם אתם מעדיפים חופשת סוויטות יוקרתיות בחד נס מול הכנרת, גם לזה אפשר לדאוג. עוד אנחנו רוצים שתכירו, גם את האבזור שבדרך כלל ניתן למצוא במתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס וברמת הגולן.

במה צימרים יוקרתיים בחד נס מאובזרים בד"כ?

רמות האבזור הן מהרמות הכי גבוהות שיש, כולל גם מטבחונים ומטבחי חוץ ענקיים. בעוד שהמטבחונים תמיד נמצאים בתוך הצימר עצמו, מטבחי החוץ יהיו ממוקמים במתחם החוץ של הצימרים ותחת כיפת השמיים. כמובן, המטבחים החיצוניים לרוב יהיו מקורים. כך תוכלו לבשל גם בקיץ וגם בחורף. ואם כבר בישולים, בואו נדבר על צימרים יוקרתיים בחד נס עם ארוחת בוקר, סוויטות עם ארוחת ערב בצפון ועוד.

רוצים להתרווח אחורה בכורסה, לפתוח כפתור בג'ינס ולהתענג על ארוחה מהסרטים? כנראה שאתם מחפשים אחר צימר יוקרתי בחד נס עם ארוחת ערב. אבל אפשר גם צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת וארוחת שף. בין אם תחליטו ככה או ככה, הארוחה תהיה מפנקת במיוחד.

צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת בצפון

ישנם דילים של צימרים עם ארוחת ערב של שף בצפון, כאשר השף מגיע עד אליכם, עד לפתח של הצימר. הוא מבשל עבורכם ארוחות גורמה, ולכם נשאר רק לפתוח בקבוק יין ולהמתין עד שהבישולים יושלמו. מעדיפים לבשל בעצמכם ואוהבים? אם כן, אתם תוכלו למצוא מטבחים מושלמים עבור מלאכת הכנת ארוחת הערב.

המטבחים שאנו מדברים עליהם, הם בדרך כלל מטבחים מקצועיים לכל דבר אשר כוללים את כל פינות הבישול והטיגון, האפייה וההכנה שאתם צריכים. יש לכם פינות BBQ מקצועיות לכל דבר, כולל גם פינות גריל של מסעדות מקצועיות.

סוויטות יוקרתיות עם כל הנופים והפסטוראליות, הרומנטיקה בשיאה

בחל ממתחמי צימרים יוקרתיים בחד נס יש לכם גם טבון להכנת פיצות. צימרים יוקרתיים עם בריכה פרטית מחוממת לא יהיו מושלמים, אם לא תוסיפו להם גם את האווירה הנכונה. בשביל זה יש לנו להציע לכם את הנופים הקסומים שיש סביב הכנרת.

בסובב כנרת אתם תמצאו את נופי הרי הגליל, אזורים הרריים, נופים פסטוראליים של ממש ועוד. כל עוד אתם מעוניינים לשכוח מכל מה שמטריד אתכם ביום-יום, אתם יכולים לעשות זאת ביישוב חד נס, רמת הגולן. עוד ביישוב, גם צימרים יוקרתיים עם ג'קוזי ספא-זרמים. בחלק ממתחמי הצימרים בחד נס תוכלו אפילו למצוא ג'קוזי רמים מול הכנרת עצמה. שזה תענוג של ממש.

ואם אתם רוצים לשדרג משמעותית את הנופש שלכם, אנחנו רוצים להמליץ לכם על דיל של צימר עם סדנת בישול. אם תרצו, יש לכם גם סדנאות להכנת שוקולד, סדנאות להכנת גבינות, פיצות ועוד. מה יותר כיף מאשר להפשיל שרוולים ולהכין את ארוחת הערב אחלה זמן איכות יחדיו.