הקיץ עוד רגע נגמר והחגים בפתח, זה בדיוק הזמן לחפש צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית ולסגור לעצמכם חופשה מהסרטים. אבל רגע, איך עושים את זה? יש כל כך הרבה סיפורים על צימרים שנראו נהדר בתמונות שהוצגו באתר, אך בפועל המקום נראה אחרת לגמרי. איך נמנעים מסיטואציות לא נעימות שעלולות להרוס לכם את כל החופשה?

 

מה כדאי לשאול בעלי צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית לפני שסוגרים איתם?

על החדר – ישנם מתחמים המכילים מספר צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית או בלעדיה. חשוב לוודא עם בעל הצימר שהסוויטה ששמתם עליה עין אכן תואמת את המידע שקיבלתם עליה. מכירים את הסיטואציה המבאסת בבתי מלון, שברגע הצ'ק אין אתם מגלים שקיבלתם חדר שונה לחלוטין? נסו למנוע זאת עד כמה שאפשר. הנוף – בכל האתרים השונים יהיה כתוב שמהצימר נשקף נוף מרהיב. אבל, לא בטוח שתהנו מהנוף הזה מהמרפסת שלכם.

ייתכן שאותו נוף נשקף בכלל ממתחם הבריכה המשותף או מהמרפסת של השכנים. וודאו במעמד ההזמנה שאתם משריינים לעצמכם את הנוף, במידה ומדובר בפרמטר שחשוב לכם כמובן.

השירות – הדבר האחרון שבא לכם לגלות זה שנגמרו הקפסולות למכונת הקפה, שהג'קוזי לא מתמלא או מתחמם, המזגן לא עובד ועולמכם חורב עליכם. לכל אחד מבעלי הצימרים שיטת עבודה אחרת – אחרים יבקשו לחכות עד הבוקר, אחדים יגיעו אליכם מיד כדי לטפל בבעיה. מומלץ מאוד לברר מראש איך בעל הצימר עובד, ולחפש גם המלצות וביקורות מלקוחות מהעבר שנתקלו בבעיה במהלך החופשה, וכיצד זו נפתרה. מעשנים ובעלי כלבים – מה לעשות, לא כולם מעוניינים בריח של עשן בצימר שלהם שיארח מידי פעם אנשים שאינם מעשנים. מומלץ לבדוק מראש האם מותר לעשן ביחידה עצמה או אך ורק בחוץ.

לגבי כלבים, נכון שיש צימרים שישמחו לארח גם את החברים הכי טובים שלכם אך מומלץ לבדוק זאת מראש בכדי למנוע אי נעימויות. זכרו שזו זכותו המלאה של בעל הצימר לקבוע את תנאי האירוח שלו. סעיפי הביטול – צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית לרוב נחטפים במהירות וקשה מאוד לשריין בהם מקום. עם זאת, לפעמים קורה שעלינו לבטל. כדאי לבדוק מהם תנאי הביטול בכדי לא להיות מופתעים ולהימנע ממצבים לא נעימים מול בעל הצימר.

חופשה המותאמת לכם אישית

היתרון הגדול ביותר של צימרים יוקרתיים בצפון עם בריכה פרטית טמון בעובדה שהם מגיעים במגוון רחב של סוגים. צימרים מעץ, אבן, עם ארוחת בוקר או בלי; כל אחד יוכל לסגור לעצמו את החופשה המועדפת עליו. אצל עדנ'ס בוטיק - צימרים יוקרתיים בצפון תבטיחו לעצמכם חופשה מהאגדות – עם עיצובים מרהיבים, שירותים ברמה הגבוהה ביותר ויחס חם ואישי לכל אורח.