חברות ובתי עסק רבים ישקיעו לא מעט בכל הנוגע לשיווק וקידום של העסק שלהם. לצד כל שיטות הפרסום המקובלות שנעזרות בעיקר בכל אמצעי המדיה השונים, ישנן שיטות פרסום יעילות ביותר שמספקות לא פחות תועלת והן נעשות על ידי מוצרי פרסום וגדג'טים שמחולקים כשי לקהל לקוחות ולעובדים, במסגרת תערוכה, כנס או כל אירוע חברה וכחלק מכל אירוע יח"ץ.

כלים

 

מתנות ללקוחות באמצעות מוצר שעליו נעוץ הלוגו של החברה או גדג'ט מדליק ומקורי שיש בו שימוש יומיומי, אלו מוצרים שלא יחלפו מהר מהתודעה, וכל אחד ישמח לקבל אותם וכך למעשה יהפוך בעצמו לשגריר נאמן של בית העסק. אז איזה כוח טמון במוצרי פרסום וכיצד הם מסייעים לבית העסק? על כך במאמר לפניכם.

כוח עצום במוצרי פרסום

במוצרי פרסום ומתנות עליהן מתנוסס לו לוגו של בית העסק , טמון כוח רב כל זמן שנעשה בהם שימוש וניצול. באופן שהלוגו מוצג על גבי המוצרים השונים, הוא מצליח לחדור ולהדהד בתת מודע של כל לקוח או עובד וגם על כל מי שנמצא בסמוך אליו במשך היום, כמו לדוג' דיסק און קי, תופסני כוסות מקוריים, מעמד למכשיר הנייד, מטענים ועוד גדג'טים לשולחן המשרד. מוצרי פרסום וגדג'טים יסייעו בכל מסע פרסומי שהעסק מחליט לצאת אתו והאפקט שלהם אף יימשך לאורך זמן מאחר והשימוש בכל אותם מוצרים הינו רב פעמי והאפקטיביות במנעד של מקומות כמו משרד, בבית, ברכב וגם ברחוב ובכל רגע נתון.

כיצד אלה מסייעים?

זיכרון שמהדהד במוחו של הלקוח – על פי סקר שנערך על ידי האיגוד הבינלאומי לקידום מכירות, אחוז גדול של בני אדם שנשאלו ענו כי הם זוכרים בצורה ברורה מתנות ומוצרי פרסום שקיבלו לפני מספר שנים. בנוסף לזה, הם זכרו גם את הלוגו של החברה שפרסמה את המוצר. כך שללא כל ספק מוצר שהוא ממותג תהייה לו הצלחה גדולה לאורך זמן.

נטייה לשמור על מתנה יעילה – עוד מחקר שנעשה לגבי מוצרי פרסום שאותם מקבלים כשי מבית העסק הוא - כמה זמן שומרים את המתנות הללו? הנטייה לשמור את המתנות שמוענקות לכל עובד או לקוח, היא לאורך זמן, שכן מדובר לרוב במתנות שיש בהן תועלת ושימוש על בסיס יומי. על כן, גם אם השימוש בהן פחת הן עדיין ישמרו. בין המוצרים והגדג'טים נמצא: דיסק און קי, שעון שולחן, מחזיק לטלפון או כל מוצר שהוא פרקטי, שמונח על השולחן במשרד ואליו ייחשפו לקוחות שנכנסים לבית העסק ועובדים שנמצאים בעסק מדי יום.

עוד עובדות שמצביעות הצלחה

לא מעט עסקים יותר ויותר שמוטב לשאוף ליצירתיות בכל הנוגע למתנות ומוצרי פרסום עבור העסק מתוך הבנה שמדובר בכלי אידיאלי לפרסום שהוא גם זול וגם יעיל. פלטפורמה יעילה זו תגביר את החשיפה של המוצרים והשירותים של העסק עבור מנעד של לקוחות פוטנציאלים ותיצור באז שיווקי מושלם. חלק מהמוצרים הממותגים הפופולריים היום הינם - מטריות, צידניות, צלליות לחוף הים, כלי בית וגדג'טים חדשניים שמהווים שימוש לכולם בחלל המטבח, במשרד, ברכב ועוד.

נסכם שכל מוצרי הפרסום ומגוון הגדג'טים הללו ייצרו בקרב רוב בני האדם את הרצון להשקיע באותו מוצר פרסומי באמצעות הלוגו שמופיע עליו. על כן, מומלץ לא לשכוח שניתן להעניק לכל מוצר ערך מוסף משלו, אולם אם נהייה מעוניינים להשיב לעצמינו את ההשקעה המלאה, מומלץ לפני הכל להעניק מוצר שהוא ייחודי שמספק ללקוח את התחושה המקורית והמיוחדת ביותר.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il info@cdplus.co.il