אנחנו חיים בעידן שהולך והופך לדיגיטלי יותר ויותר ומרבים הפעילות המשרדית שלנו מתבצעת און ליין. אבל עדיין, יש לא מעט מסמכים וחומרים שאנו צריכים שיישארו בפורמט הפיזי, חומרים שחייבים להישאר ככה אבל אנחנו לא רוצים שהם יגיעו לעיניים זרות. בדיוק בשביל זה יש את המגרסה המשרדים שכשמה כן היא, גורסת ניירות וחומרים אחרים כך שהנייר לא ילך סתם כך לפח. יש לזה יתרונות ברורים, קודם כל אבטחה גבוהה לאותם החומרים ובנוסף, שמירה על איכות הסביבה על ידי מיחזור של נייר.

כלים

 

דפים וניירות שאי אפשר להשליך סתם ככה לפח יכולים להיות מידע כזה או אחר של לקוחות (פרטים אישיים, פרטי חשבון בנק וכדומה) הצעות מחיר ששולחים ללקוחת פוטנציאליים ולא רוצים שהם יגיעו לעיני המתחרים, אמצעי תשלום שונים כמו פרטי כרטיס אשראי או כרטיס אשראי פיזי, וכל מידע רגיש שלא רוצים שיגיע לעיניים זרות. אז איך בוחרים מגרסה למשרד? מהם הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון? הנה כמה מהם

רמת אבטחה

אבטחה היא הסיבה העיקרית שבגללה משרדים רוכשים מגרסות. הם לא רוצים שאפשר יהיה לעשות שימוש בניירת שהם זורקים ולכל משרד יש את הצרכים שלו בכל מה שנוגע לאבטחה. זה אומר שיש משרדים שיסתפקו במגרסה שמייצרת רצועות נייר ויש משרדים שרק מגרסה שתוצרת הגריסה שלה היא פתיתים תהיה מתאימה להם. בבואכם לבחור את המגרסה המתאימה לכם אתם צריכים לחשוב מהם הצרכים המשרדיים שלכם. עד כמה רמת האבטחה חשובה לכם.

מה צריך לגרוס?

יש משרדים בהם מה שצריך לגרוס הם רק ניירות מסוגים שונים ויש משרדים שצריכים הרבה יותר מזה. זה אומר שהם צריכים לגרוס דיסקים של DVD ( למשל במשרדי חקירות) זה אומר שיש כאלו שצריכים לגרוס כרטיסי אשראי ומסמכים קשיחים כאלו ואחרים. בבואכם לבחור את המגרסה המתאימה ביותר למשרד שלכם אתם צריכים להבין קודם מהם הצרכים שלכם.

גודל המגרסה

יש משרדים קטנים של עובד אחד או כמה עובדים בודדים ויש משרדים עם כמות גדולה של עובדים. יש משרדים שמייצרים המון חומר לגריסה ויש כאלו שמעט מאוד. בבואכם לבחור את המגרסה המתאימה לכם, אתם צריכים לבחור את זו שתתאים לצרכים שלכם. משרד עם שימוש גבוה במגרסה יצטרך מגרסה גדולה כזו שתוכל להכיל את הכמות ומשרד עם שימוש נמוך יצטרך מגרסה קטנה ואפילו ביתית.

עלויות

לכל מגרסה יש את העלות שלה בהתאם לגודל שלה וליכולות שלה. אם אתם משרד חדש וקטן כרגע אולי כדאי שתבחרו במגרסה לא גדולה על מנת שהיא תהיה פרקטית מבחינת השימוש ומבחינת המקום שהיא תופסת וגם כדי שתחסכו עלויות. כשתגדלו ותצטרכו מגרסה גדולה ואפילו תעשייתית, תוכלו לשדרג את זו שאצלכם ולבחור מגרסה שתתאים לצרכים ולכיס שלכם.

מחפשים מגרסה למשרד? אתם מוזמנים ל"גט קופי"

אם אתם צריכים מגרסה למשרד ואתם מתלבטים מה הכי מתאים לכם בהתאם לצרכים שלכם אנחנו ב"גט קופי" נשמח לסייע לכם . הצוות שלנו ישמח לסקור את האפשרויות העומדות בפניכם ולעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם, והכל בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

יש לנו ניסיון עם לקוחות מרוצים רבים והשירות שלנו הוא לא פחות ממדהים. כשמוסיפים את האמינות הגבוהה יחד עם האחריות והאיכות, אין מה לחפש במקום אחר.

רוצים לדעת יותר? רוצים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד? אתם מוזמנים ליצור אינו קשר בהקדם ואנו נשמח לסייע לכם. אז קדימה, למה אתם מחכים?