היום כל מוצר חדש בשוק יצריך שיווק ופרסום על מנת להצליח לשרוד בכל זירת העסקים. גם בתי עסק רבים מחפשים כל הזמן את ההזדמנויות הקטנות לפרסם ולמתג את עצמם על ידי מוצרי פרסום לעסקים.

כלים

 

בשנים האחרונות חדר לו לשוק פריט זעיר שהפך את כל התודעה בכל הנוגע לאחסון ושינוע של קבצים. נאלצנו לעבור כברת דרך כדי להשתכנע שהטכנולוגיה הזו באמת עובדת, אולם היום אין כמעט בית עסק שלא עושה שימוש בפריט המהפכני הזה – דיסק און קי. מאז שנגלה לנו מוצר זה, שעלותו נמוכה והוא נוח לשינוע, בתי עסק וחברות רבות רואים בו מוצר שיווקי לכל דבר. דיסק און קי ממותג, יאפשר לכל אחד להעלות קבצי זיכרון במגוון פורמטים ולעשות בהם שימוש בכל מקום שנחפוץ, ובנוסף, הוא יחזק את הקשר בין החברה לעובדיה ולקוחותיה בעזרת המיתוג שלו.

כל הפעולות עם דיסק און קי ממותג

השימוש במוצר קד"מ כמו דיסק און קי ממותג, יקל רבות על אופן העבודה עם קבצים שונים ובו זמנית ימתג את בית העסק. כבר לא צריך להתעסק עם הארד דיסק ואין צורך יותר להיסחב עם הלפטופ. כל מה שצריך זה דיסק און קי בו תאחסנו כל מה שחשוב לכם. להלן כל הפעולות שתוכלו לעשות בעזרת דיסק און קי שישפרו את התפקוד היומיומי שלכם בעבודה וימתגו אתכם בו זמנית:

היה ואתם צריכים להציג מצגת ללקוח חשוב, אתם יכולים לבקש שרק יכינו עבורכם מחשב ומקרן ואתם תגיעו עם דיסק און קי, תחברו אותו למחשב ותעשו שימוש בכל אותם קבצים רלוונטיים. בו זמנית תוכלו להשאיר ללקוח את הדיסק און קי הממותג עם הלוגו של בית העסק ולהראות לו למעשה כמה הכל פשוט ונגיש, ממש כמו השירות שאתם מציעים. אם אתם נוהגים להדפיס חומרים למגוון של לקוחות, כדאי יהיה לנצל את ההזדמנות הזו ולהעביר להם את כל הקבצים על דיסק און קי ממותג עם הלוגו או הסלוגן של בית העסק. גם עובדי החברה יוכלו לעשות שימוש רב בכל מקום עם הדיסק און קי ממותג וכך למעשה יפיצו הלאה את השירותים של בית העסק בכל מקום בו יהיו.

הדיסק און קי כאן להישאר

יש היום מנעד של שיטות אחסון, העברה ושינוע של קבצים, אולם השימוש בדיסק און קי נחשב לנוח ויעיל ביותר. מדובר בכלי עם נוכחות שניתן לתלות אותו בכל מקום, גם על צרור המפתחות והוא ילווה אותנו תמיד, בצורה פשוטה ויעילה מבלי שנרגיש בו כמעט. כאמור לכל דיסק און קי ממותג יש מגבלה של אחסון, אולם תוכלו למחוק קבצים שלא רלוונטיים לכם יותר או לבחור את גודל האחסון שמתאים לכם.

דיסק און קי - מתנה בצורות שונות

תהיו בטוחים שדיסק און קי ממותג היא מתנה מעולה שתתאים מאוד כשי שאותו תחלקו בכנס של החברה, ביום גיבוש או בכל אירוע שבו תרצו למנף את החברה שלכם ולהציג את שירותיה. ניתן לבחור מתוך קטגוריה של דיסק און קי קטלוג, את הצורה המועדפת עליכם כמו, דיסק און קי עט, דיסק און קי צמיד או דיסק און קי כרטיס אשראי. מדובר במתנה ייחודית ושימושית שתתאים לכל הזדמנות. בין אם מדובר בפינוק לעובדים שלכם ובין אם למטרת שימוש עבור הלקוחות הקיימים או כשי ללקוחות פוטנציאלים, תמיד תוכלו להעניק דיסק און קי ממותג עם עיצוב אישי ועם הלוגו שלכם.

המאמר נכתב באדיבות סי די פלוס – מיתוג ופרסום לעסקים www.cdplus.co.il