טוען רבני הוא מי שהוסמך לייצג אתכם בפני בתי הדין הרבניים לאחר שקיבל את רישיונו מטעמו של בית הדין הרבני הגדול. מתלבטים האם לפנות לבית הדין הרבני? עליכם להתייצב בפניו של בית הדין הרבני? אנו ממליצים לבצע זאת על ידי ייצוגו של הטוען הרבני.

כלים

 

האם לבחור בעורך דין או בטוען רבני?

מומחיותו של הטוען רבני ניכרת בבקיאותו בדין העברי, הידע המקיף אודות המונחים ההלכתיים וכן הליכי המשפט על פיהם דנים בבית הדין הרבני.

עורכי הדין אשר סיימו את לימודיהם, קיבלו את רישיון עריכת הדין לאחר שלמדו את הדין האזרחי ללא לימוד הדין העברי על פיו דנים בבית הדין הרבני. בהתאם לכך, ניכר הצורך במייצגים אשר בקיאים ויודעים היטב את הדין העברי.

על כן, ניתנה החלטה על הכשרתם המיוחדת של הטוענים הרבניים אשר יוכלו להופיע ולטעון בפני בתי הדין הרבניים. בנוסף לכך, רבים מעורכי הדין פונים אל הטוען הרבני בכדי שינסח ויכתוב עבורם כתבי טענות וסיכומים מקצועיים.

מהם היתרונות בעת הייצוג לצידו של הטוען הרבני

בהשוואה לבתי המשפט הדנים על פי המשפט האזרחי, בתי הדין הרבניים דנים על פי המשפט העברי וההלכה היהודית. הטוען הרבני הנו בעל בקיאות מובהקת בכל הזכויות ההלכתיות אשר מגיעות לכל אחד ואחת מכם, בהתאם לכך ידע כיצד נכון יהיה להגן ולשמור עליהן עבורכם. הטוען הרבני מוסמך לטעון ולייצג אתכם בנושאים רבים לדוגמה: תביעות גירושין, תביעות משמורת ילדים, תביעות חלוקת רכוש, תביעות כתובה, הסכמי ממון ועוד. לטוען הרבני ידע נרחב אודות הדין העברי, כלל המונחים ההלכתיים, הסוגיות המשפטיות וכן סדרי הדין הנדונים בבתי הדין הרבניים.

לסיכום

הטוען הרבני ידע כיצד לייעץ לכם בצורה הנכונה והנבונה ביותר בהבנת הבירוקרטיה המשפטית והתהליך עמו יהיה עליכם להתמודד, וכן כיצד להוביל אתכם לטובת הצלחתכם בהליך זה.

יהודה אבלס, הנו טוען רבני מוסמך בעל ניסיון עתיר שנים וידע רב אודות הדין העברי, ההלכה, המונחים ההלכתיים וסדרי הדין שעל פיהם דנים בבתי הדין הרבני. יהודה יסייע לכם ויהיה לצידכם לכל אורך הדרך תוך ליווי צמוד, יחס אישי, מסירות ודיסקרטיות מלאה.

מעוניינים לעתור לבית הדין הרבני? מעוניינים בקבלת ייעוץ והכוונה מקצועית? מומלץ לפנות לטוען הרבני יהודה אבלס שידאג כי תקבלו את כל הזכויות אשר מגיעות לכם בבית הדין.