כולנו זקוקים לעזרת הרופאים השונים מידי פעם, בין אם כי אישה נכנסת להיריון ובין אם זה כל אדם שמרגיש לא טוב וזקוק לטיפול רפואי. למרות שהרופאים שלנו למדו שנים רבות ולמרות שהם עושים הכול כדי לסייע למטופלים, הם עדיין בני אדם והם עלולים להתנהג בצורה רשלנית. הבעיה עם רשלנות של רופא, היא שאותה רשלנות עלולה לפגוע קשות במטופל ואף להוביל למותו. לכן, אם גם אתם סבלתם ממקרה מצער של רשלנות רפואית, מה פתאום שתוותרו על תביעה? עורך דין לענייני רשלנות רפואית הוא איש המקצוע שיוכל לעזור לכם להבין מה יש לעשות בנידון והאם תוכלו לקבל פיצוי בגין הפגיעה שספגתם או לא. לכן, לא רק שכדאי לכם לדבר עם עורך דין רשלנות רפואית מקצועי, אלא רצוי שתתייעצו איתו כמה שיותר מהר. הזמן בדרך כלל לא משחק לטובתנו במקרים כאלה ולכן, אם אתם חושבים לתבוע, לא כדאי לדחות את הדברים.

כלים

 

איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית שיעשה עבודה טובה?

האמת היא שיש הרבה מאוד עורכי דין לענייני רשלנות רפואית ולכן ברור מדוע לא כל עו"ד יוכל להתאים לכם. לא כל עו"ד שלמד את התחום הזה גם צבר ניסיון מעשיר מספיק עשיר ולכן יש לבדוק במי אתם בוחרים. אומנם זה נכון שהמקרה עצמו והאופן שבו התרשל הרופא זה מה שבאמת ישפיע על העניין ועל תוצאות התהליך, אך מעבר לכך, גם לעורך הדין יש השפעה על מהלך הדברים. לכן, בבואכם לבחור עורך דין רשלנות רפואית חשוב שתשימו לב האם מדובר על איש מקצוע מנוסה או לא. בנוסף לכך, כדאי לדעת שהיום יש הבדל בין עורכי דין לענייני רשלנות רפואית שמנוסים יותר ברשלנות בחדר הניתוח ובין עורכי דין שמנוסים ברשלנות בבדיקות בהריון. לכן כדאי לעשות מראש את כל הבירורים שצריך ובצורה כזאת יהיה לכם קל יותר להחליט בידי מי אתם מפקידים את התיק ואת הטיפול בעניין שלכם.

האם עוה"ד יגבה מכם סכום גבוה תמורת שירותיו?

לכל עורך דין רשלנות רפואית יש תעריפים אחרים וכל תיק קצת שונה מתיקים אחרים. זה ברור שאם המקרה שאתם מניחים על שולחנו של עוה"ד מורכב יותר, הרי שיהיה לו יותר קשה לעזור לכם והוא גם יגבה כנראה סכום יותר גבוה תמורת שירותיו. יש מקום להשוות מחירים ולראות שאתם לא משלמים סכום גבוה מידי, אך מצד שני, לבחור את עוה"ד שלכם רק בהתאם לתעריף שהוא גובה זה לא סביר. אתם תראו שאם תשקיעו בבחירת עורך דין מנוסה וכמה שיותר מוכר, הרי שהתהליך יסתיים בדיוק כפי שאתם רוצים. כדאי לשלם על כך קצת יותר כסף אם בסופו של דבר זה מה שיבטיח שלפחות תקבלו את הפיצוי הכספי ההולם.