מדיחי כלים אינטגרליים הם המילה האחרונה בתחום של עיצוב מטבחים. מי שלא מוכן להתפשר על הפרטים הקטנים וחשוב לו שגם חזית המדיח תשתלב בצורה מושלמת עם הארונות של המטבח – מדיח אינטגרלי יהיה הפתרון המושלם בשבילו. יש את מי שלא אוהב את הצבע הלבן או המתכתי ואם כבר משקיעים לא מעט מחשבה, זמן וכסף בעיצוב המטבח – הרי שהמדיח האינטגרלי הוא חלק בלתי נפרד שאי אפשר ולא כדאי לוותר עליו. כעת נשאלת השאלה – איך לבחור את המדיח, למה חשוב לשים לב והכי חשוב – איך דואגים לתשתית נכונה ומתאימה למדיח עצמו, כמו גם לאביזרים הנלווים שמסייעים לפעולה התקינה שלו.

כלים
מקור: אתר electroclick
מקור: אתר electroclick

היתרון של מדיח כלים אינטגרלי

כאמור – הפן העיצובי הוא זה שהופך את מדיח הכלים האינטגרלי למיוחד במינו. למתבונן מן הצד נראה שכל הדלתות של ארונות המטבח זהים במראה שלהם ושכולם מיועדים למטרות אחסון, כאשר בעצם מאחורי אחת הדלתות מסתתר מדיח הכלים. יש חשיבות לבחירה בין מדיח כלים רגיל לבין אינטגרלי, שכן כפתורי ההפעלה לא ממוקמים באותו המקום, בשל הצורך שלהם להיות נסתרים מן העין במקרה של מדיח אינטגרלי. החזית של המדיחים האינטגרליים חייבת להיות ישרה, חלקה וללא שום בליטות או אלמנטים עיצוביים על מנת שאפשר יהיה להשטיח על גביה הדלת את הטפט או הפלקט שהופך את המדיח לאינטגרלי ומשלב אותו בצורה מושלמת עם שאר ארונות המטבח.

סוגים ודגמים של מדיחי כלים אינטגרליים

בחירה של מדיח כלים אינטגרלי היא בחירה שמשלבת בין המכשיר החשמלי עצמו לבין שיקול עיצוב וביצוע הפעולות הנדרשות על ידי אנשי מקצוע בתחום. כמו מדיחי כלים רגילים (בעלי רוחב שונה) – אפשר לבחור מתוך מגוון לא קטן של מדיחים מתוצרת חברות מובילות או מוכרות יותר או פחות (מילה, בוש, סימנס, AEG ועוד), חשוב לשים לב לנפח האחסון שקיים במטבח על מנת לבחור את הרוחב המתאים והנכון וכמובן את המפרט הטכני שמדיח הכלים מציע. יש את מי שחשובה לו הדחה של הכלים בטמפרטורה גבוהה ככל האפשר (כ- 70 מעלות ברוב המקרים) ויש את מי שמהותי עבורו שתהיה תכנית חסכונית במים ובחשמל. ישנם לקוחות בעלי משפחה גדולה שמה שיהיה הכי אקוטי בשבילם הוא תכנית הדחה קצרה ככל האפשר. מכאן שחשוב לשים לב אילו אפשרויות מוצעות בכל אחד מהדגמים שבוחנים.

בחירה נכונה של מדיח כלים

חשוב לשים לב שבוחרים חברה מוכרת ומובילה בתחום של ייצור מכשירי חשמל בכלל ומדיחי כלים בפרט, מומלץ לשים לב לתוכניות הדחה המוצעות על מנת לוודא שהן מתאימות להתנהלות המשפחתית או הביתית, כדאי לבחון את החלק הפנימי של המדיח על מנת לבחור בין אפשרויות שונות והכל – על מנת להתאים בצורה הטובה ביותר את המדיח והשימוש בו לנוחות של כל בני המשפחה.