פתרונות אחסון לבגדים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, ארונות וחדרי ארונות נדמים כאילו היו כאן מאז ומעולם.

כלים
חדר ארונות מודולרי
חדר ארונות מודולרי

לאחרונה אנחנו עדים לשינויים מרחיקי לכת בתחום חדרי הארונות שמגיע בצורה של חדרי ארונות מודולריים אשר מאפשרים עיצוב אישי ויישום של מגוון בלתי נתפס של שינויים שאפשר לערוך בסידור הארון. ככאלו שמעריכים סדר יצאנו לבדוק איך נראים החיים עם חדר ארונות מודולורי.

פתרון אחסון שהוא גם יפה וגם נוח

כשמגיעים לחלק החשוב של בחירת פתרון אחסון לבגדים שלנו אנחנו עומדים בפני כמה אפשרויות בחירה שאולי נדמות כשוליות אך הן ישפיעו על חיינו באופן יום יומי ולכן חשוב שלא להקל בהן את הראש. מובן שמעל לכל הבחירות קיימות המגבלות של המקום והתקציב אשר עומדים בפנינו, אבל אם נתעלם שנייה מהמגבלות הללו נראה שעולם הארונות מתחלק לכמה קטגוריות – ארונות קלאסיים, חדר ארונות מודלורי, ארון הזזה, חדר ארונות קבוע.

כדי שנוכל לדעת האם אנחנו יותר אנשים של חדרי ארונות מודלוריים או שאנחנו יותר אנשי הארונות הקלאסיים צריך להבין את ההבדלים בין כל בחירה ובחירה:

  • תצוגה – האם אתם מסוג האנשים שנוח להם שכל מי שנכנס לחדר יראה את הבגדים שלכם או שאתם מרגישים צורך שיהיו מאחורי דלת?
  • שימוש – יש כאלו שאוהבים שכל האפשרויות פרוסות לפניהם ויש כאלו שאוהבים לסדר את הארון שלהם לפי עונות השנה ומידת השימושיות בכל פריט.
  • תחזוקה – זו למעשה שאלה שהיא פועל נגזר משאלת התצוגה. חדר ארונות פתוח יתפוס יותר אבק וידרוש יותר תחזוקה מאשר ארון סגור.

היתרון הבלעדי שיש לחדר ארונות מודלורי על פני כל שאר פתרונות האחסון הוא שהוא מסוגל להכיל את כל השימושים ואת כל הצרכים שלכם במוצר אחד.

מה זה חדר ארונות מודולרי?

חדרי ארונות מודלוריים הם פיתוח של העשור האחרון, זהו למעשה חדר ארונות אשר אפשר לשנות ולעצב את סידור החלל בו כאוות נפשך. זה אומר שאפשר להציב מגירות ומתלים ולאחר מכן לשנות את מיקומם או להוסיף יותר מתלים במידת הצורך, זה אומר שאפשר שיהיה חלק אחד סגור בדלת וחלק אחר פתוח לראווה.

חדר ארונות מודולורי הוא הפתרון המושלם למי שמחפש גם נוחות, גם איכות וגם לא מוכן להתפשר על העיצוב. כל אחד ואחת מכם יכול לעצב את חדר הארונות שלו כמו שהוא רוצה ולתכנן את התצוגה של הבגדים לפי טעמו האישי. מובן שצריך להביא בחשבון שחדרי ארונות מודולריים לא ניתנים לשינוע ולכן לא מתאימים לאנשים שגרים בשכירויות קצרות טווח וגם דורשים מקום פיזי בבית כדי להקים אותם, אם אתם יכולים לרכוש אחד כזה אנחנו יותר מממליצים לעשות זאת.