אחרי שנים שאתם ביחד, סוף סוף הגיע הרגע ובן הזוג שלך ירד על ברך וביקש את ידך לעולמים. עכשיו מגיע הקטע המרגש, המלחיץ ובעיקר שיעלה ביניכן הרבה שאלות – כמה להשקיע בכל מנה? כמה להשקיע באטרקציה? האם צריך לתת מתנה לאורחים? האם לקנות שמלה מפוארת וחליפה בעיצוב אישי? כל השאלות האלו אמורות להוביל אותך למקום אחד הגיוני ביותר – כמה שיותר תחסכי עכשיו, ככה תשמרי לעצמך להמשך החיים. אחת ההחלטות הנכונות שאתם יכולים לעשות היא לבדוק מקומות עם שמלות כלה זולות, כי בין אם אתם כבר מודעים לזה ובין אם לא – השמלה עלולה להפוך בקלות לאחת ההוצאות המשמעותיות בחתונה המושקעת והחשובה שלכן.

כלים

 

למה לי להתפשר? מדובר ביום הכי חשוב בחיים שלי

זוגות רבים שעומדים בפני חתונה לא מוכנים לשמוע את המילה "חסכון" בהקשר של החתונה. הם מתרגשים ורוצים לחגוג בגדול, גם במחיר של לא להחזיר את הכסף שהשקיעו ולהתחיל את החיים הבוגרים שלהם, בעצם, ממצב של אפס בחשבון הבנק.

הגישה הזו היא גישה בעייתית אשר מותירה זוגות רבים במצבים של חוסר ברירה אלא לחזור לגור אצל ההורים ולעכב את תהליך הכניסה להריון בגלל מחסור בכסף, וחבל. כשמדברים על שמלות כלה זולות ממש לא מדברים על שמלות שנראות רע או חלילה לא עומדות בציפיות של הכלה, אלא פשוט על שמלות שיחסכו לך לא מעט כסף ועדיין יתנו תמורה מלאה למחיר ואף יותר. כמה בדיוק? בואי נבדוק ביחד.

שמלות כלה זולות – מה כבר ההבדל?

ההבדלים בין שמלות כלה זולות לבין שמלות כלה יקרות עומדים על אלפי שקלים. לדוגמא: ניתן למצוא שמלות כלה זולות במחירים של 3,900-6,000 ש"ח, לעומת שמלות כלה יקרות שמחירן עומד לפעמים על 15,000 ש"ח ועל 20,000 ש"ח. אז כפי שאת רואה, אכן מדובר בפערים גדולים מאוד.

איפה אפשר למצוא שמלות כלה זולות?

מעצבי ומעצבות שמלות רבים ברחבי הארץ מציעים שמלות כלה זולות בעיצובים אישיים או בעיצובים קיימים בתפירה אישית. הסטודיו לשמלות כלה הזול ביותר היה של קלייר בכפ"ס אשר שם מוכרים שמלה ב-3,900 ש"ח בלבד. כמובן שהאיכות לא נפגעת, ולמעשה השמלות של קלייר סופר-איכותיות ושוות כל שקל שהשקעת. השמלות מגיעות בעיצובים יחודיים ויפהפיים כך שתוכלי להבטיח לעצמך שמלה מהממת ליום הכי חשוב בחייך בלי הרבה בעיות. עוד יתרון ענק בסטודיו קלייר זה שהשמלה נשארת אצלך כדי את קונה אותה ולא שוכרת אותה! אז מה את אומרת, נכון שזה מיותר להוציא סכומי עתק על שמלת כלה?

אז אם זה נשמע לך מעניין את מוזמנת לפנות אלינו בטלפון 053-8401235 או באתר האינטרנט https://www.clair-bridal.com/