לא צריך להרחיב יותר מדיי על תל אביב. כעיר השנייה בגודלה בארץ, היא הולכת ומתפתחת בכל עת, פותחת בפני תושביה משרות אטרקטיביות חדשות ומקומות בילוי מרתקים. תל אביב בנויה בניינים על גבי בניינים. בכל כמה זמן נוצרים בניינים חדשים ובניינים ישנים יותר עובר שיפוץ לצורך תחזוקה. פעולות אלה מערבות לא פעם ניסור בטון ביהלום בתל אביב, וזאת במטרה להכין את הקרקע לקראת השיפוץ.

כלים

 

ניסור בטון ביהלום – מה זה אומר בעצם?

עבודות ניסור ביהלום מתבצעות כאשר נוצר הצורך לחתוך כמויות גדולות של בטון. הניסור יכול להתבצע בעקבות התכנון לשבור קירות, להרחיב חלונות, לסדר את האינסטלציה, להתקין נקודות חשמל חדשות ועוד. קיימות דרכים רבות לבצע ניסור ביהלום, כאשר אחת הטובות והייחודיות שבהן היא ניסור בטון ביהלום בתל אביב. במסגרת שיטה זו, חיתוך היהלום מתבצע בעזרת מסור שעל גביו מותקנים שבבי יהלום קטנים. לעבודה באמצעות המסור המיוחד הזה יתרונות רבים: היא מאפשרת דיוק רב, מתבצעת ללא רעשי רקע, אינה משאירה לכלוך רב אחריה ומאפשרת לחסוך בזמן עבודה יקר שאפשר לנצל לפעולות בנייה נוספות.

מי צריך ניסור בטון ביהלום בתל אביב?

כאמור, בעיר גדולה כמו תל אביב קיימת דרישה גבוהה לשיפוצים. ניסור בטון ביהלום בתל אביב הוא מבין העבודות הנפוצות ביותר, והוא מתאים לכל הזדמנות שבה יש צורך לשפר או לחזק את המבנה:

אנשים פרטיים – דיירים רבים מעוניינים לערוך שיפוצים בדירה או בבית בתל אביב. כאן צריך להרחיב מעט את החלון, ושם יש צורך לשבור קיר שלם. צוות מקצועי של מנסרי בטון מגיע עם מסור יהלום כדי לבצע עבודה מהירה מבלי להפריע הרבה לשכנים. בעלי משרדים – המשרד הוא הפנים של כל חברה. מדי פעם יש צורך לרענן ולהרחיב אותו למען רווחתם של העובדים הנוכחיים וכדי שניתן יהיה לקבל עובדים חדשים. משרדי הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, פרסום ושיווק ועוד זקוקים לשירותי ניסור בטון כדי להכין את המבנה לקראת השיפוצים. אזורים מסחריים – אזורים מסחריים משותפים זקוקים לא פעם לניסור בטון מאסיבי. לא פעם יש צורך לערוך שיפוצים בחנות מסוימת, למזג בין שתי חנויות או להרחיב את המתחם כדי להוסיף מדפים נוספים. וכאן, ניסור בטון איכותי ומקצועי נכנס לתמונה. באמצעות תכנון מבני נכון וניסור בטון מדויק, אפשר להשיג בסופו של דבר את התוצאות הרצויות.

אולמות אירועים – גם אולמות אירועים מפוארים זקוקים לא פעם לשיפוץ. כאן צריך להוסיף עמוד, שם לתקן את האינסטלציה או להרחיב את פתחי האוורור. ניסור בטון ביהלום נותן את המענה הטוב ביותר. פאבים ומסעדות – ואלה יש בשפע בעיר צעירה ותוססת כמו תל אביב. פאבים ומסעדות זקוקים לשיפוץ תמידי, וזאת במטרה להרחיב את שירותיהם ולמשוך אליהם כמה שיותר מבקרים וסועדים. על כן, ניסור בטון הוא הפעולה אשר תכין את המקומות האלה לקראת השיפוץ הרלוונטי.מוסדות לימוד – מכללות ואוניברסיטאות מצויות בעיר מרכזית כמו תל אביב, ועל כן הן זקוקות מדי פעם לשיפוצים. כשהסטודנטים בחופשה, זה הזמן להתחיל בשיפוצים במטרה לשפר את תנאי הלמידה. ניסור בטון הוא חלק בלתי נפרד מהשיפוצים, בייחוד כשיש צורך להרחיב את החדרים, להוסיף מתחמים או לתקן את האינסטלציה.

איך נקבע המחיר של ניסור הבטון?

מחיר ניסור הבטון נקבע בהתאם לסוג הבטון שיש לנסר וסוג העבודות שיש לבצע. כך למשל, ניסור של גג הבטון יכול לעלות כ-300 שקלים, בעוד פתיחת חלון חיצוני כ-1,000 שקלים. על כל פנים, חברה מקצועית שמכבדת את עצמה לא תקבע מחיר סופי לפני שתבחן את השטח וסוג העבודה שיש לעשות. וגם אז, היא תספק לכם הצעת מחיר מפורטת על כל פעולה שתתבצע.

מנסרים בטון עם חברה מקצועית בלבד

ניסור בטון ביהלום צריך להתבצע על ידי אנשים שעברו הכשרה בתחום בלבד. מכיוון שמדובר בכלי מאסיבי, לא כל אחד יכול להשתמש בו, ויש לדעת להקפיד על כל אמצעי הזהירות כדי למנוע פגיעות בנפש. וכאן חברת בטון קאט נכנסת לתמונה. הצוות המיומן של החברה פועל בתחום מעל ל-15 שנה ומספק שירותי ניסור בטון למגזרים ציבוריים ופרטיים כאחד. הצוות עומד תמיד בלוח הזמנים שנקבע, מציע עבודות במחירים משתלמים, שומר על סטנדרטים מקצועיים וכמובן מקפיד על כל נהלי הבטיחות שדורשת העבודה.