לקראת פורים וכמחווה למסכה, ריכזנו עבורכם טיפים לשימוש נבון ומוצלח במסכות קוסמטיות.

מסכת בד למיצוק והזנה  של חלאבין מבוססת פפטידים קולגניים(צילום: חלאבין)
מסכת בד למיצוק והזנה של חלאבין מבוססת פפטידים קולגניים(צילום: חלאבין)
  1. את המסכה יש למרוח על עור פנים נקי, שנוקה לפני כן בחלב-פנים ומי-פנים או בתכשיר ניקוי שנשטף במים.
  2. בטרם תימרחו את המסכה על הפנים מומלץ להרחיק את השיער מהפנים בעזרת סרט גמיש, או כובע רחצה למקלחת. מריחת המסכה תעשה בתנועות ישרות ורק על האזורים המותרים, כפי שמצוין על-גבי אריזת התכשיר. לדוגמה: רק על הפנים, גם על הצוואר, לא באזור העיניים, לא קרוב לשפתיים.
  3. כמו כל תכשיר קוסמטי עם הזמן גם המסכות עלולות להתקלקל ואלה הסימנים: החומר יבש, נודף ממנה ריח רע או שהמרקם שלה אינו אחיד, התפרק ונראה כמו שמן או מים.
  4. זמן הפעולה של המסכה נע בין שתי דקות לרבע שעה. זמן ההמתנה המומלץ רשום על-גבי האריזה וחשוב להקפיד עליו. הארכת הזמן אינה משפרת את התוצאה הסופית ואף עלולה להזיק ולגרום לגירוי ולייבוש-יתר של העור.
  5. מלבד ההצצה בשעון, מומלץ לבדוק בעזרת האצבע אם המסכה כבר התייבשה על הפנים. מסכות מתייבשות בדרך כלל מהר יותר אם מורחים אותן בשכבה דקה.
  6. מומלץ למרוח מסכת לחות/יופי גם על כפות הידיים, ולהשאירן למשך 20 דקות. כפות הידיים שלנו סובלות מיובש וחשיפה לחומרים כימיים, ואין כמו מסיכת הזנה או מסיכת יופי, כדי להחזיר להן את המגע הרך והמראה הרענן.
  7. ניתן לערבב פעם בשבוע שמן ארומתרפי יחד עם מסכת יופי או מסכת לחות בערב, וללכת לישון איתה. בבוקר העור ייראה זוהר ורענן.
  8. לבעלות צוואר ומחשוף הנוטה לרפיון, מומלץ למרוח שכבה עבה של מסכת מיצוק על הצוואר, להניח פיסה של ניילון נצמד מעל, לשכב כ-20 דקות ולהסיר. העור ייראה וירגיש גמיש ולח הרבה יותר.
  9. את מסכת העיניים אפשר לערבב עם טיפת קונסילר, להניח ולהספיג, בבקרים קשים של חוסר שינה או של צריכה מוגברת של אלכוהול.
  10. את מסכות הניקוי, הפילינג וההבהרה יש להסיר במים פושרים ואם הפנים אינן נקיות מספיק לאחר ההסרה יש לעבור עליהן עם פיסת צמר-גפן טבולה במי-פנים ללא אלכוהול. את מסכות הלחות וחלק ממסכות ההזנה אפשר להשאיר על הפנים (אפילו כל הלילה), לעסות לתוך העור ולהספיג את העודפים בנייר-טישו.

magiraymuskמסכת קילוף - פנינים 25 שקל ליחידה או מארז של עשר מסכות 210 שקל אצל קוסמטיקאיות(צילום:יח"צ מאג'יריי)