בקיץ הישראלי כולנו משוועים לדאודורנטים שיישרדו יום ארוך חם ומהביל וימנעו את ריח הזיעה. האתגר הניצב בפני הדאודורנטים הופך כמעט בלתי אפשרי כאשר מתווספת פעילות גופנית כחלק מסגנון החיים או לחילופין יום פעילות אינטנסיבי ותנועתי.

סדרת דיאודורנטים ספורט ללא אלומניום של חלאבין (צילום:אלון גנון)
סדרת דיאודורנטים ספורט ללא אלומניום של חלאבין (צילום:אלון גנון)

אל דאודורנט הקרם של חלאבין–ספורט היעיל במריחה חד פעמית עד שבעה ימים למיגור ריח הזיעה, מתווספים עתה שני תמרוקים נוספים. הדאודורנטים החדשים מותאמים לעוסקים בפעילות ספורטיבית או לבעלי סגנון חיים אקטיבי במיוחד משום שאלו מתהדרים בהשהיות מתמשכות וארוכות טווח: דאודורנט ה"ספורט רול-און" יעיל עד 48 שעות ואילו דאודורנט ה"ספורט סטיק" יעיל עד 72 שעות.

יתרונות:

הדאודורנטים אינם מכילים:

אלומיניום, אלכוהול ופרבנים

כיצד זה עובד?

חשוב לזכור כי פעולת הזיעה היא תהליך טבעי של הגוף לסילוק פסולת מטבולית והיא נטולת ריח!!!! אז אם הזיעה היא נטולת ריח איך בכל זאת נידף ריח רע מאזור בית השחי? מאחר שבית השחי הוא אזור לח, סגור ולא מאוורר, החיידקים הקיימים באופן טבעי על גבי העור מנצלים את ההזדמנות כדי "לחגוג" על "חומרי המזון" המופרשים עבורם בזיעה ופעילותם יוצרת ריח חומצי חריף ורע. הפתרון היעיל של כל סדרות הדיאודרנטים מבית "חלאבין" הוא ניטרול פעילות החיידקים מבלי להפריע ולפגוע בתהליך הזיעה הטבעי של הגוף או לגרום לסתימת הנקבוביות באזור.

סדרת הספורט של "חלאבין" הינה יוניסקס, המוצעת לגברים ונשים כאחד ובעלת ריח נטראלי המזכיר סבון רחצה.

קרם חלאבלין ספורט – 50 ₪      השהייה מתמשכת עד 7 ימים

סטיק ספורט – 25 ₪                 השהייה מתמשכת עד 72 שעות

רול-און ספורט – 22 ₪              השהייה מתמשכת עד 48 שעות

להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובפרפומריות ברחבי הארץ