כלים

תופתעו או שלא, אך מרבית הזוגות המאורסים בוחרים להתמקד על אזור המרכז. המוטיבציה שלכם כזוג מאורס כפולה:

  • מצד אחד, ליהנות מכמה שיותר אישורי הגעה לאירוע
  • מצד שני, להיות מארחים למופת ולבסס תנאי אירוח מעולים לאורחים

האם חגיגת אירוע חתונה במרכז הארץ מומלצת בכל מקרה? התשובה חיובית:

  • אירוע במרכז מאפשר לכם ללכד את כל האורחים שלכם – מהמרכז, מהצפון והדרום
  • במידה ואתם מאזור המרכז, וכך גם החברים והמשפחה – אירוע במרכז הוא האידיאלי ביותר

מיקום גיאוגרפי אידיאלי – לכל האורחים!

גני אירועים במרכז כשמם כן הם – מרכזיים. המיקום המרכזי של אולם האירועים על מפת ישראל, מאפשר לכל אורח שלכם להגיע בקלות לאירוע. כידוע, בתור מארחים, הרי שהתרחיש האידיאלי בעבורכם הוא שכל המזומנים שלכם יגיעו ויהפכו לאורחים. ומה קורה בפועל? ישנו נתח מסוים של אורחים שלוקיישן מתחם האירועים הוא שיקול בעבורם האם להגיע, או לא.

אירוע אהבה במרכז, מעניק לכם יתרון משמעותי:

  • סיכוי גבוה כי מרבית המוזמנים יגיעו
  • גישה קלה ונוחה מכל מקום בארץ לאולם האירועים
  • וכך, אתם הופכים מארחים טובים יותר לאורחים שלכם!

חוגגים במרכז? תוכלו לעבוד עם כל ספק שרק תרצו!

אמנם ה-ספק החשוב ביותר באירוע החתונה שלכם, הוא אולם האירועים בעצמו. עם זאת, ישנם ספקים נוספים שיתארחו באירוע שלכם: צלם, תקליטן וספקי אטרקציות. כל עוד אתם מתחתנים באולם במרכז, תוכלו לבחור כל ספק שרק תרצו! מדוע? משום שכל הספקים מעניקים שירות במרכז. מנגד, זוגות שמתחתנים בצפון או בדרום לדוגמא, יצטרכו להסתפק בנותני שירות מקומיים המציעים את השירותים שלהם.

הקשר בין לוקיישן מרכזי ונוכחות האורחים באירוע

דבר נוסף שאתם ככל הנראה לא חושבים עליו, הוא על אורך האירוע שלכם. לא צריך להוסיף מילה על כך שחתונה נחגגת רק פעם אחת בחיים, כך שתרצו גם אתם להאריך את האירוע כמה שרק ניתן. בעת שאתם חוגגים בלוקיישן מרכזי – מקום טוב באמצע, האורחים שלכם יתמסרו יותר לאירוע וישארו לחגוג אתכם עד מאוחר! מדוע?

הודות לצירי התנועה הראשיים למרכז, לצפון ודרום. אורח שירצה להישאר ולחגוג אתכם, לא יצטרך להיות מוטרד מהדרך חזרה ומזמן הנסיעה הצפוי לו. נסיעה מהמרכז לכל מקום בארץ – פשוטה, מהירה ונוחה לכל האורחים.

איך בוחרים אולם במרכז מתוך מספר אולמות?

נהוג ליצור תחימה בין מאות אולמות האירועים שבישראל: אלו שבאזור המרכז וכל היתר. אולם במרכז מבסס בעבורכם תשתית לאירוע מוצלח – לכם ולאורחים שלכם. חשוב לציין: בסופו של דבר, לכל זוג ישנן העדפות אחרות, תקציב שונה וציפיות מסוימות. במילים אחרות? אין אולם נכון יותר או פחות, אלא שיש את מה שנכון לכם.

סביר כי לאחר סינונים של עשרות אולמות אירועים במרכז, תתלבטו בין 3 ועד 5 אולמות שונים. איך יוצרים את הסינון הסופי ובוחרים אולם אירועים לחתונה?

  • נראות האולם – כל אולם אירועים במרכז מעוצב בצורה שונה ומשדר ווייבים אחרים. תנו עדיפות לאולם המעוצב בקונספט המדבר אליכם. לדוגמא: אולם בעיצוב אורבני
  • הצוות – עם הבחירה באולם, אתם עתידים להתחיל בארגון האמיתי של האירוע! יד ביד עם הצוות המקצועי של האולם, תבנו, תתכננו ותארגו את האירוע של חייכם. בחרו באולם שבו הרגשתם הכי בנוח עם צוות מנהלי האירועים – גם הם מעצבים את החוויה שלכם וכמובן שאת האירוע.
  • מחיר – מדובר על שיקול שאכן כדאי להתחשב בו. כשמדובר על מחיר התחשבו בשני פרמטרים: האם אתם מקבלים תמורה למחיר, ושנית – האם המחיר המוצע לכם מתאים לתקציב שהגדרתם מראש.