עד היום בכל פעם כשיצא לכם לחשוב על חופשת קרוז ירדתם מהרעיון הזה כי היה נדמה לכם שלא לגמרי תיהנו בהפלגת יוקרה? או שאולי הייתם בטוחים שזה מאוד יקר? אם כך, כדאי שתדעו שהיום כשמדברים על קרוזים למעשה מדברים על תחום שיש בו תחרות גדולה. בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש לא מעט חברות שנכנסו לתחום הזה ומציעות הפלגות מהנות בכל העולם, מה שמסביר מדוע יש גם ירידה משמעותית במחירים. מה שכן, אם אתם חושבים להפלגה מיוחדת כזאת כדאי יהיה לבדוק באיזו חברת שייט אתם בוחרים, והינה לפניכם חמש החברות המובילות ביותר בתחום:

כלים

 

ROYAL CARIBBEAN CRUISE LINE CARNIVAL CRUISE LINE CELEBRITY CRUISES PRINCESS CRUISES COSTA CRUISES

כל חברה כזאת מציעה לנופשים סוגים אחרים של קרוזים ולכן בהחלט יש טעם לבדוק לאיזו חברה אתם פונים ומה בדיוק היא תציע לכם.

האם האניות מספיק מפוארות?

אין ספק שכאשר אנשים חושבים על קרוז למקום כזה או אחר בעולם, חלק מהחוויה שממנה הם מצפים ליהנות היא השייט עצמו. לכן חשוב לבדוק לא רק לאן נוסעים או כמה זמן נמשכת ההפלגה, אלא גם מה כוללת האנייה. האם מדובר על אנייה מאוד מפוארת? האם יש מגוון רחב של חדרים שביניהם אפשר לבחור? והאם יש גם חדרי אוכל מפוארים או פעילות מיוחדת לנופשים? קחו בחשבון שיש אניות פאר מיוחדות בימינו הכוללות לא מעט מסעדות, קניות, בריכות ועוד. לכן, אם אתם יוצאים לחוויה המיוחדת הזאת כדאי יהיה לבדוק באנייה הכי מפנקת שיש. השילוב שבין אנייה מפנקת ובין היעד שאליו תמיד רציתם להפליג הוא השילוב הנכון שייקח את החופשה הקרובה שלכם כמה צעדים קדימה. לכן, למרות שלעשות את כל הבירורים הנדרשים זה משהו שיגזול מכם כמה רגעים, זה עדיין כדאי כי כך תגדילו את הסיכוי שלכם לחזור מרוצים במיוחד.

כמה עולה הפלגת נופש כזו?

אתם מכירים אנשים שיכולים לחלום על קרוז למקום כזה או אחר ולא מעניין אותם לדעת כמה זה עולה? האמת היא שלא פעם קרוזים יכולים להיות יקרים. מצד שני, חשוב לרדת לעומקם של הפרטים ולזכור שאתם משלמים כאן על ההפלגה, על החדר שלכם, על האוכל ועל כל הפעילויות שבהן תוכלו לקחת חלק. לכן, בסופו של דבר, כשעושים את החשבון ואת ההשוואה לעומת חופשות אחרות, מגלים שזה לא באמת כל כך יקר. אתם תראו שאחרי הפעם הראשונה שתצאו לחופשת הפלגה כזאת כבר לא תוכלו לחשוב על חופשות בסגנון אחר, אז למה אתם מחכים? זה לא משנה אם אתם רוצים לנסוע רק שניכם או שאתם לוקחים אתכם גם את הילדים, כי מה שבטוח זה שכדאי להזמין מקומות בקרוז שמעניין אתכם כבר ברגעים אלו ממש.