ברוב המקרים מי שמעוניין לשכור דירה, מעדיף לשכור לטווח הארוך כדי להימנע ממעברי דירות לעיתים קרובות. אך קיימים כמה מצבים בחיים אשר בהם קיים צורך להשכרת דירה לפרק זמן קצר בלבד כמו לדוגמה לכמה חודשים.

השכרת דירה לטווח קצר

אדם אשר רכש דירה ואמור לעבור אליה בעוד כשלושה חודשים עקב עיכובים בבנייה, חייב לפנות את דירתו הנוכחית ולכן מחפש בין דירות להשכרה בחיפה את הדירה בגודל המתאים לו לתקופה קצרה בלבד.

מצב נוסף הוא משפחה אשר אמורה לעבור למגורים בעיר אחרת או ברילוקיישן במדינה מעבר לים, זקוקה לשכירות לטווח קצר עד תום שנת הלימודים ולאחר מכן הם יעברו למקום שנקבע.

רוב משכירי הדירות אינם מעוניינים להשכיר דירות לטווח הקצר אך תמיד אפשר למצוא בין כולם דירות להשכרה בחיפה אשר ממוקמות בשכונות הספציפיות שבהן רוצים השוכרים לגור לאור הקרבה לגני הילדים ובתי הספר, כדי לא ליצור שינויים בטווח הקצר גם במסגרות הלימוד.

דירות להשכרה בחיפה

ההיצע של הדירות אשר מיועדות להשכרה בעיר חיפה הוא מאד גדול ולכן אם פונים לסוכנות תיווך אמינה ובעלת נכסים רבים להשכרה, אפשר למצוא ללא כל קושי נכסים מתאימים בשכונות כמו נווה שאנן, הדר, כרמל, המושבה הגרמנית ועוד. המבחר כולל דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים אשר הן מתוחזקות כראוי, בבניינים ותיקים ללא מעלית וגם בבניינים חדשים אשר יש בהם מעלית.

המתווכים האמינים ישמחו לסייר אתכם בכמה דירות בסביבת המגורים הרצויה כדי שתבחרו בדירה הנראית לכם ביותר בהתאם לגודלה ולעלותה.

הם יסייעו בכל ההתנהלות ביניכם לבין משכיר הנכס כך שייחתם תוך פרק זמן קצר הסכם ראוי עבור הדירה שתושכר לטווח קצר במחיר התואם את מחירי השוק בשכונה זו בחיפה.

חיפוש אחר דירות להשכרה בחיפה

אדם המעוניין לשכור דירה בעצמו לטווח הקצר יתקשה למצוא משכיר המעוניין בכך. במקרים רבים הוא יצטרך להתפשר, לשכור דירה לשנה שלמה ולאחר כחודשיים לחפש שוכר חלופי אשר ייכנס לדירה במקומו במועד הפינוי המתוכנן.

מדובר בצעד לא רצוי אשר עלול לעלות לשוכר בממון רב אם לא ימצא שוכר שימשיך את הסכם השכירות במקומו. מכיוון שעלות השכירות היא כמה אלפי שקלים בחודש, בהתאם לגודלה ולמיקומה הרי שסך דמי השכירות שישולמו לשווא כולל ארנונה וכספים לוועד הבית עלולים להסתכם בסכום גבוה אשר השוכרים אינם יכולים לעמוד בו כלכלית.

אך כאשר פונים לסוכנות תיווך וותיקה אשר מחזיקה דירות להשכרה בחיפה, הסיכוי למצוא דירה כזו בדיוק בסביבת המגורים הרצויה, הוא הרבה יותר גבוה.

לכן, עדיף ללכת על בטוח, לשלם את דמי התיווך המקובלים ולמצוא דירה ראויה לטווח הקצר, מאשר להסתבך עם דירה ששוכרים לשנה ועלולים להיקלע להוצאה עצומה אשר אינה אפשרית לביצוע כלל.