הגיע הזמן להחליף את המזרון הישן שלכם שהפך להיות בלוי ומלא קימורים. בחירת מזרון חדש היא החלטה אשר תשפיע על איכות השינה שלכם למשך השנים הקרובות ומכאן שתשפיע כמובן גם על איכות חייכם. הרי שכולנו זקוקים לשינה טובה ולגוף בריא. מסיבה זו כדאי להשקיע מחשבה רבה לגבי המזרון שנקנה ואף נכין את עצמנו להשקעה הכספית הכרוכה בכך.

כלים

היו בטוחים שאם יש מוצר שבו כדאי להשקיע וללא פשרות, זהו לבטח יהיה מזרון איכותי. מזרון איכותי ישמש אתכם למשך עשר השנים הקרובות ויהווה חלק בלתי נפרד מחייכם ולכן יש לפנות לחברה איכותית ומוכרת לצורך קנייתו. ייצור מזרוני איכות זהו תחום אשר הולך ומתפתח בכל שנה. כל חברה לייצור מזרונים משקיעה בכל שנה משאבים רבים בפיתוחים חדשים ושילוב חומרי גלם של שכבות המזרנים. במידה והחלטתם לקנות מזרן חדש, חפשו את החברות המקצועיות המתמחות בתחום לצורך רכישת מזרון איכותי באמת.

אספנו עבורכם כמה טיפים לבחירת מזרון איכותי.

קריטריונים לבחירת מזרוני איכות

מזרון המעניק תמיכה - מזרון איכותי מעניק תמיכה לכל חלקי הגוף. יש לבחון את סוגי המזרונים השונים על מנת לוודא שתכונה זו תהייה קיימת במזרון. חיזוק דפנות המזרון ודרגת הקושי שלו – חשוב שדפנות המזרון יהיו מחוזקות בכדי שלא ייווצרו שקעים בהמשך השימוש. כמו כן יש לבדוק מהי דרגת הקושי שלו ומהם ההבדלים בין דרגות הקושי. חשוב לבצע מדידות ולוודא שגודל המזרון מתאים באופן מושלם לבסיס המיטה שלכם. חשוב שהמזרון יהיה לכם נוח. יש לבדוק ששכבות המזרון מיוצרות מחומרי גלם איכותיים אשר עמידים לאורך זמן רב. רק מזרון איכותי מעניק נוחות אמיתית. יש לחפש מזרון אך ורק בחנויות איכות המשווקות מזרונים איכותיים בעלי תו תקן וכאלו אשר מעניקים אחריות למזרונים שלהם. יש לבקש תקופת ניסיון קצרה אשר תאפשר לכם להתנסות בשימוש המזרן. זוהי הדרך הטובה ביותר לוודא שרכשת מוצר טוב, איכותי ואמין.

קיימים היום בשוק מספר סוגים של מזרונים. כל סוג מתאים לכל אדם באופן שונה. השוני בין המזרונים הוא בהרכב שלהם ובאופן הייצור שלהם. כאשר תפנו לחברה מקצועית אנשי השירות בחברה יידעו כיצד לכוון אתכם לסוג המזרון אשר יתאים לכם וישמש את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

סוגי מזרונים לדוגמה

  • מזרוני קפיצים – כשאר מדובר על מזרונים איכותיים מסוג זה, ישנם מזרוני קפיצים אשר מיוצרים באופן כזה ששורות הקפיצים ארוזות בנפרד. היתרון של מבנה זה הוא כאשר שני אנשים ישנים על המזרון, האחד לא יהיה מושפע מתנועותיו של השני. ישנו גם מזרון קפיצים רגיל אשר רמת האיכות של נמדדת על פי כמות הקפיצים המצויה והמרחק בין הקפיצים.
  • מזרונים אורטופדיים – זהו מזרון אשר מותאם באופן מיוחד לצרכן. חומר הגלם ממנו הוא מיוצר הוא אלסטי. גוף המזרון בנוי משכבות שונות, כאשר השכבות אשר באות במגע עם גופנו משפיעות על נקודות הלחץ שלנו ומאזנות את גופנו בזמן השינה. מדובר במזרונים איכותיים מאוד, אשר פותחו לאחר ביצוע מחקרים רבים.
  • מזרוני לטקס – אלו מזרונים רכים ומפנקים, אשר נותנים מענה נהדר לאלו אשר אלרגיים לאבק, היות והלטקס הוא חומר אנטי בקטריאלי. בנוסף מזרונים אלו מעניקים תמיכה נהדרת לגוף.

בשנת 2020 בוחרים לישון טוב!

קניית מזרון חדש הוא לא נושא שכדאי להתפשר עליו בשום צורה. שינה טובה היא יקרה מפז והיא מרכיב חשוב ביותר באיכות החיים שלנו. להתפשר על מזרון פרושו להתפשר על עצמנו. בחרו במזרון איכותי!