לפני שרוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להשוות בין כל הביטוחים הקיימים. זאת, במטרה לבחור את הביטוח המשתלם ביותר, הן מבחינת הפרמיה התקופתית המשולמת מצד אחד והן מבחינת התמורה שהביטוח מציע ללקוח מצד שני. מי שמבצע השוואת מחירים ותנאים, מגלה במהרה כי ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד הוא ביטוח הנסיעות המשתלם ביותר. מהו ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד? מה מייחד את ביטוח הנסיעות הזה משאר סוגי הביטוח המוצעים כיום על ידי חברות הביטוח השונות? כיצד רוכשים פוליסת ביטוח כזאת ואיך מקבלים את הכרטיס המגנטי המאפשר לקבל את כל השירותים וההטבות המוצעות בביטוח? בשורות להלן נרחיב מעט את היריעה בנושאים הללו.

כלים

 

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד

ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד הוא ביטוח נסיעות אקטיבי, המאפשר למבוטח לקבל החזר כספי מיידי הן במקרה של אבדן כבודה בדרך ליעד בחו"ל או תוך כדי השהייה שם והן במקרה שמתעורר צורך רפואי הכרוך בהוצאה כספית משמעותית, כגון אשפוז בבית חולים, חלילה, או במקרים אחרים. לכאורה, כל הגופים הפיננסיים וכל חברות הביטוח המציעות לנוסעים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל מעניקות את אותן ההטבות. ואולם ההבדל העיקרי בין הפוליסה של פספורטכארד לבין כל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אחרת המוצעת כיום, הינו האופן שבו מקבל המבוטח את ההחזר. בכל שאר הביטוחים, למעט פספורטכארד, מגיש המבוטח את התביעה עם הגיעו לישראל. לדוגמה – אם אבדה אחת המזוודות או אפילו אם אבדה כל הכבודה, יקבל המבוטח את התמורה אך ורק לאחר החזרה לארץ. המשמעות הלא נעימה של הדברים היא שהמבוטח יהיה חייב לרכוש מחדש בגדים, מוצרי היגיינה ופריטים נוספים שישרתו אותו בהמשך השהייה, בכספו הוא. כיון שכך, תפחת הגמישות הפיננסית שלו, ובמקרים רבים הכסף שנועד לבזבוזים במהלך הנסיעה יוקדש לרכישת מוצרים בסיסיים, מה שיפגום בהנאה מהשהייה בחו"ל. זאת, בהנחה שהכסף או האשראי של המבוטח אכן יספיק.

איך רכשים פוליסת ביטוח פספורטכארד

לעומת האמור לעיל, ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט כארד מאפשר למבוטח לקבל תמורה כספית עבור האבדן באופן מיידי. את ההתחשבנות הסופית מבצעים לאחר החזרה לארץ. רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטכארד מתבצעת באמצעות אתר החברה, בטופס קל, מובן ופשוט למילוי. את הכרטיס המגנטי המלווה את המבוטח ניתן לקבל במקום שנקבע מראש לצורך כך, זמן מה לפני היציאה לחו"ל. באופן הזה, ניתן להבטיח נסיעה שקטה ונטולת דאגות לחו"ל תוך השקעה מינימלית של זמן ומאמץ.