לרוב כשאנו חושבים על תופעת התקרחות, נשירה ואיבוד שיער, אנו חושבים עליה כתופעה המתרחשת בעיקר בקרב גברים. עם זאת, נשים רבות סובלות מדלדול בנפח השיער ומהתקרחות ככל שהזמן חולף. הדבר עשוי להיות בעל השלכות מרחיקות לכת על המראה הנשי ועמו על הדימוי העצמי ותחושת הערך שנשים רבות חוות. כיום, ישנם פתרונות מתקדמים רבים ומגוונים לעיבוי השיער שיכול להחזיר לנשים רבות את המראה שאבד להן.

טיפולי שיער. צילום: pixabay
טיפולי שיער. צילום: pixabay


תופעה בעלת גורמים רבים

לתופעת דילול השיער גורמים רבים ומגוונים ורבים מהם הינם זמניים בלבד:
• תזונה דלה בוויטמין A, E, בברזל, בחלבונים ובסידן, עלולה לגרום לנשירה.
• שימוש בתכשירי שיער ובמתקני ייבוש שיער לעתים קרובות מדי עשויים לגרום לשיער דליל. השפעות אקלים – השמש הישראלית החמה עשויה לשרוף את השיער והיובש פוגע במבנה השיערה ומעודד נשירה.
• ככל שהשנים עוברות, המעטה החיצוני של השיערה נחלש והלחות השמורה בשיער בורחת החוצה, מה שהופך את השיער לשברירי, חלש ובעל מראה קהה.
• מתח נפשי קיצוני – לאחר משברים חריפים, עשויה להתרחש נשירת שיער מוגברת. מצב השיער משתקם לרוב לאחר שהמשבר חולף.

מה ניתן לעשות?
בעבר, הפתרונות היו מסורבלים, לא יעילים ואף הזיקו לשיער לטווח הארוך. פתרונות כמו פאות או תוספות שיער בהדבקה עם חומרים מסוכנים פשוט לא סיפקו פתרון ששווה את המאמץ. כיום, מכונים רבים מציעים שיטות מתקדמות ופורצות דרך לשיקום שיער דליל שמספקים פתרון ארוך טווח, בטוח ועם נראות נהדרת שתאפשר לנשים רבות לחזור להתגאות בשיער שלהן.

יחידות רשת
על ידי הנחת רשת מחומר סינתטי עדין המתפקדת כקרקפת מלאכותית, ניתן לשלב את השיער הטבעי עם תוספות שיער הנשזרות יחד דרך הרשת העדינה עד ליצירת רעמת שיער מבריקה, מלאה ומרשימה. על מנת שהתהליך יעבור על הצד הטוב ביותר, ישנם כמה דברים שכדאי לוודא כאשר בוחרים מכון לטיפול בשיער דליל באמצעות יחידת רשת.

• יש לוודא כי הרשת עשויה מחומר איכותי ומותאם למטרה. רשתות רבות עשויות מחומרים הגורמים לגירויים בקרקפת וגורמים לאי נוחות רבה ואף עלולים לגרום לפריחה.
• יש לוודא כי המכון עושה שימוש אך ורק בשיער 100% טבעי. שיער סינתטי עלול להתייבש ולהתפרק עם הזמן ולהזיק גם לשיער הטבעי.
• חשוב מאוד לוודא כי תוספות השיער מותאמות באופן אישי לסגנון שיערך הטבעי ולצבעו על מנת שהשילוב ייראה טבעי.

הלחמת שיער בקראטין
אם בעבר הלחמות שיער היו מסוכנות לשיער וגורמות לנזקים רבים, כיום ישנה שיטה לשילוב תוספות שיער וטיפול בשיער דליל על ידי שימור בטכנולוגיה מתקדמת ובחומרים טבעיים בשיטה המאושרת על ידי משרד הבריאות. הקראטין, חלבון הנמצא בשיער באופן טבעי, מסייע לבניית רקמות חדשות ולשילוב תוספת השיער הטבעית בשיער המקורי. באמצעות מכשיר לייזר חדשני מבוצע החיבור והתהליך הפיך על ידי ביקור אחד בקליניקה ושימור בחומר נוגד. כל התהליך בטוח לחלוטין לשיער ומאפשר לך ליהנות משיער שופע ויפה בקלות וביעילות.