מתים לצאת כבר לחופשה? חייבים את זה לנשמה?

אז איזה כיף שתמיד אפשר למצוא דילים ברגע האחרון, במחירים מוזלים וביעדים מפנקים! דילים ברגע האחרון מאפשרים לנו לשחרר קצת את הלחץ של חיי היומיום, להיות ספונטנים ולקפוץ למטוס מהיום למחר.

כלים

 

המאמר הבא מאגד כמה דרכים להשיג דילים מדהימים במחירים מצוינים, אבל הטיפ הכי חשוב בכל הנוגע למציאת דילים ברגע האחרון הוא להיות גמישים, ספונטנים ועם אצבע על הדופק.

מרבית האתרים והאפליקציות שנזכיר בהמשך המאמר שולחים התראות ומציעים הצעות מפתות - ככל שתהיו גמישים יותר, כך תוכלו ליהנות מדילים מדהימים, חופשות זולות, מפתיעות ומהנות.

טיסה נעימה!

טיסות ברגע האחרון

האפליקציה "חוליו"

בשנים האחרונות, אין ספק כי אחת הדרכים הפופולריות למציאת דילים ברגע האחרון היא האתר/אפליקציה "חוליו". מדובר על אפליקציה ישראלית שכל מטרתה לספק לנו רשימת יעדים שווים במחירים משתלמים של הרגע האחרון.

אתרי נסיעות ותיירות ישראלים ברשת

הכי פופולארי ואהוב אלו הם אתרי הנסיעות והטיולים ברשת. באתרים רבים תמצאו טיסות ליעדים קרובים באירופה, כמו קפריסין, איטליה, יוון ויעדים במזרח אירופה שכולם משתנים מיום ליום ואף משעה לשעה.

חוזקם של האתרים הללו הוא בסינון האינסופי שדרכו תוכלו לסווג לפי תאריכים קרובים, טיסות שיוצאות היום/מחר - ממש ברגע האחרון או בסופ"ש הקרוב, וכן במחירים זולים מאוד!

לרוב האתרים הללו יש גם אפליקציות להורדה.

עמודי פייסבוק של קבוצות תיירות וטיולים

דרך פופולרית נוספת לדילים ברגע האחרון היא הצצה בעמודי הפייסבוק של קבוצות טיולים. שם מתפרסמות טיסות על בסיס יומי, חלקן לתאריכים רחוקים אך חלקן יוצאות ממש בימים הקרובים. תוכלו למצוא טיסות ליעדים באירופה במחירים של עשרות דולרים בודדים, משדה התעופה בתל-אביב או משדה התעופה בעובדה.

שווה לפעמים לעקוב אחר הפירסומים.

בתי מלון ברגע האחרון

האפליקציה HotelTonight

הזמנתם טיסה מהיום למחר, ועכשיו נותר למצוא רק מלון? ב-Hotel Tonight תוכלו להזין את היעד ולמצוא דילים של הרגע האחרון.

מה שמיוחד היא העובדה שבאתר תוכלו למצוא מלונות פשוטים אך גם מאוד מפוארים!

לפעמים ההנחות באתר הן משמעויות, ומגיעות ל-עד 70% הנחה על לילה במלון, גם בערים המרכזיות ביותר בעולם!

האתר lastminute

לאתר הזה קונספט מעניין במיוחד: תוכלו למצוא בתי מלון ברגע האחרון, לקבל את כל המידע עליהם כמו שירותים, הדירוג, הסביבה והאטרקציות הסמוכות למלון, והכל במחירים נמוכים משמעותית (עד 45% הנחה) - אבל יש רק קץ' אחד: לא תדעו את שם המלון עד לאחר התשלום.

אם אתם ספונטנים באמת, אין ספק כי האתר הזה מוסיף עוד אלמנט של גמישות שמוסיף להתרגשות (ולמחיר הזול).