יש לכם עסק? ברור לכם שאתם צריכים להקים לו אתר אינטרנט כדי לפרסם את השירותים שלכם ולאפשר לגולשים לרכוש מוצרים מהאתר. אז כדי לבנות אתר אתם זקוקים לעזרתה של חברת בניית אתרים. כי אולי אתם טובים באפיית העוגות שאתם מוכרים או בעיצוב שמלות, אך אם אין לכם מושג ירוק בבניית אתרים, לא באמת תוכלו להתקדם. חברה לבניית אתרים יודעת לעצב חווית משתמש ייחודית, לפתח את האתר, לטעון תכנים בצורה מקצועית כדי שבסופו של דבר יהיה לכם אתר איכותי, ייחודי שמביא לידים או מוכר.

כלים

 

חברת בניית אתרים עם ערך מוסף

כאשר רוצים להקים אתר אינטרנט איכותי הכולל פלטפורמה מורכבת, דוגמת חנות מסחר, כדאי לבחור בחברה לבניית אתרים המעסיקה צוות של מפתחים מנוסים לצד מעצבי UX ו-UI (או באנגלית UI UX designer). מדובר במעצבים בעלי ניסיון רב באפיון ממשק משתמש ואפיון תהליכים. כדי למקסם את ההצלחה של האתר יש צורך להתאים אותו לצרכי הגולש ולאפשר לו גלישה נוחה. כך ניתן להרחיב את מאגר הלקוחות ולאפשר למשתמשים לבצע פעולות שונות באתר בנוחות וביעילות.

איך אפשר לשפר את חווית המשתמש באתר?

קיימות דרכים שונות לשיפור חווית המשתמש. חברת בניית אתרים הכוללת UI UX designer מבצעת אפיון מדוקדק ללקוח ועל בסיס האפיון מעצבת חווית משתמש ייחודית.

מאפיינים תסריטי גלישה – כדי להבין טוב יותר מה רוצים הלקוחות, כדאי להיכנס לנעליהם. צוות מפתחי ממשק UI חושב כמה צעדים קדימה ומכין את הממשק בהתאם לתסריטי גלישה של הלקוח. לדוגמה, כאשר הלקוח נכנס לאתר, ייתכן שהוא ירצה להקליק על עמוד אודות כדי ללמוד על החברה או על העמוד המציג את השירותים השונים. לאחר מכן, ייתכן שהוא ירצה לבחור מוצר ולרכוש אותו, ולכן חשוב למקם משפט הנעה לפעולה וכפתור בולט המוביל לעמוד הרכישה. להתאים את עיצוב האתר לקהל היעד – כל גולש המחפש מוצר מסוים באתר ירצה שיפנו אליו באופן אישי. לפיכך, חשוב להתאים את עיצוב הממשק לקהל היעד. לדוגמה, אם אתם מוכרים צעצועים דרך האתר, כדאי לדאוג לעיצוב עליז ומזמין בשלל צבעים. מנגד, אם האתר שלכם מציע ספרים יד שנייה, כדאי לעצב אותו בצבעים המשדרים חכמה ולמדנות כמו ירוק או כחול.

ניווט ברור – חשוב שהלקוח יידע להתמצא באתר שלכם, בייחוד אם מדובר במערכת מורכבת לסינון מוצרים. עליו להבין במהירות כיצד משתמשים בה ואיך מסננים את הנתונים עד שמוצאים את המוצר הרלוונטי. אחרת הגולש יתייאש ויעדיף לחפש אתר אחר. מקצרים את זמן הטעינה – כולם שואפים לאתר מהיר שעולה בזריזות. יש לכך השפעה על ציון האיכות של גוגל. בדיקת אצבע היא שזמן הטעינה של האתר לא צריך לעלות על יותר מ-3 שניות. גם אם יש לכם אתר כבד הכולל עודף תמונות וסרטונים, כדאי להשתמש בתוספים המסייעים לכם לצמצם את זמני הטעינה או לחשוב בשלב בעיצוב אך לצמצם את השימוש בתמונות על בסיס גודל או נפח. להעשיר את עמוד התודה – לאחר שהגולש ממלא פרטים באתר או מבצע רכישה, התפקיד שלכם הסתיים. אז אתם אומרים לו "תודה" ביובש באמצעות עמוד מובנה ובכך נגמר הסיפור. נכון? לא נכון.

עיצוב חווית המשתמש רלוונטית גם לאחר שהלקוח ביצע את הפעולה. אם אתם רוצים לשמור על קשר עם הלקוח ולעודד אותו לבקר שוב באתר, כדאי לספק לו מידע נוסף. דאגו להעניק לגולש פידבק חיובי והסבירו לו מה יקרה בהמשך: הוא יקבל מייל עם כל הפרטים, הנציג ייצור עמו קשר ועוד.

לסיכום, בניית אתרים מוצלח, מבוסס תחילה על עבודת אפיון UX מדוקדק, תהליך עיצוב UI מדוייק אשר על בסיסם פיתוח אתר רזה, מהיר ונוח יוביל לגידול במספר הגולשים, במספר האינטרציות, ובתוצאות הקידום האורגני שלו.