מתכננים את החופשה הבאה שלכם? הפליגו לסרדיניה. האי סרדיניה ממוקם בים התיכון, קרוב לחלק הדרומי של איטליה, והוא האי השני בגודלו בים זה. האי הוא למעשה מחוז אוטונומי ויש לו מעמד מיוחד באיטליה עצמה. בימים עברו סבל האי מניתוק, מכיוון שהוא היה מרוחק מהיבשת. על כן, כל טכנולוגיה הגיעה אליו באיחור, כמו גם חוקים חשובים דוגמת השינוי המשמעותי במעמדם של עובדים הכפיים והחקלאים. היום מושך אליו האי תיירים רבים בזכות הנופים המרהיבים ואטרקציות ייחודיות. כך שכדאי לבקר בו ולראות.

כלים
סרדיניה האי הקסום
סרדיניה האי הקסום

חופשת בטן – גב

אם אתם מעוניינים להירגע מהלחץ של חיי היום יום ולעשות פסק זמן ארוך מכל מה שקורה סביבכם, סרדיניה היא האי שלכם. החופים המרהיבים שלה כוללים חולות לבנים, מפרצונים, צוקים גבוהים ומי ים שקופים. תוכלו לפקוד חופים מתוירים יותר. אחד החופים האלה הוא סטינטינו. זהו קטע חוף המלא בתיירים, ומצוי באזור מרכזי למדיי. לחלופין, ניתן לשכור רכב ולהגיע לחופים מבודדים יותר כדי למצוא את השקט והשלווה. דוגמה לחוף זה היא רצועת החוף קוסטה ורדה שבה אפשר למצוא חופים נטושים וליהנות מההתבודדות שאותה אתם מחפשים.

כמובן, אם אתם מעוניינים לתבל את החופשה המרגיעה עם קצת אטרקציות ימיות, תוכלו להשתתף בספורט ימי כמו טרקים או צלילה. כמובן, תמיד תוכלו לצאת לריצה בחופי הים המרהיבים. כי חשוב לשמור על כושר גם כשאתם בחופשה.

מערות הנטיפים של סרדיניה

אחת מבין האטרקציות המסקרנות והמרתקות יותר בסרדיניה היא מערות מים. באי תוכלו למצוא מגוון רחב של מערות כאלה, בייחוד לאורכו של החוף המערבי. אחת מהן היא מערת נפטון, הנחשבת לאחת המערות הגדולות יותר באזור. ניתן לרדת למערה מהאזור של הצוקים הלבנים. כשיורדים אל עומק המערה מתגלה אגם מים מלוחים, אולמות של נטיפים ובריכות פנימיות. ניתן גם להגיע לאזור בסירה מנמל אלגרו.

מבקרים בעיר הבירה

תמיד תוכלו לשוטט בעיר הבירה של סרדיניה – קליארי. העיר משלבת בין העתיק של פעם למודרני של היום. כדי לראות טוב יותר את העיר, תוכלו להגיע לתצפית פנורמית הפונה למפרצים ולנמל. אם תביטו אל מחוץ לעיר, תוכלו להתבונן במראות מרהיבים כמו להקות של ציפורי פלמינגו, ביצות מלח או אגמים הנצבעים בוורוד עדין.

מתי כדאי להגיע לסרדיניה

העונה המתאימה יותר להגעה לסרדיניה היא האביב. באביב מתעורר האי מתרדמת החורף ותוכלו לחזות בפריחה יפהפייה. ניתן גם להגיע לסרדיני ביולי ואוגוסט, אך קחו בחשבון שבמקרה זה עונת התיירות נמצאת בעיצומה, ולכן המחירים עלולים להיות גבוהים למדיי. עם זאת, האי יפהפה גם בחודשי הסתיו. אך בתקופה זו מרבית האטרקציות לתיירים אינן פעילות, שכן הרוחות החזקות והגשמים מבריחים את התיירים. על כל פנים, אם אתם מגיעים לאי כדי להתבונן בו ולבקר באתרים היסטוריים, תוכלו בהחלט להגיע גם בחורף.

להזמנת טיול לסרדיניה >> כנסו