למה בכלל צריך אטרקציות לאירועים? מה לא מספיק שהמוזנים יגיעו, יישבו לאכול אוכל טוב, ייהנו ממוזיקה טובה ויקומו לרקוד? פעם זה היה מספיק אבל היום, היום אתם חייבים להביא משהו נוסף, אטרקציה לא שגרתית כדי להפוך את האירוע שלכם לכזה.

כלים

 

מה לעשות, היום כולם מחפשים את "הזווית הייחודית" את המשהו הזה שגורם להם להרגיש שהשקיעו בהם. היום כבר אי אפשר להסתפק במועט וכן, יש גם סוג של תחרות בכל מה שקשור לאירועים. אתם לא יכולים להישאר מאחור כשכולם מחפשים את האטרקציה הבאה לאירוע שלהם. גם אתם יכולים להביא אטרקציה מסוימת וכזו שלא תישכח זמן רב...

עוד אטרקציה בנאלית? לא ולא!

מצד שני, אי אפשר רק לעשות "וי" על אטרקציה, למצוא אטרקציה כזו שכולם מביאים ולהסתפק בזה. הרי לא חסר נותני שירות, כאלו שמופיעים בוורסיה כזו או אחרת או כאלו שמתעדים בצורה כזו או אחרת את האירוע, אבל מה לעשות, כולם כמו מוכרים. כן, זה שמביא את הדוכן בו אפשר לשחק, ההוא שעושה מגנטים לאירועים או ההיא שמופיעה. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה באמת בלתי נשכח, אירוע שכולם ייזכרו עוד שנים רבות אתם צריכים לחשוב על אטרקציה לא שגרתית וכזו שתביא "רייטינג". אז איזו אטרקציה אתם צריכים? אנחנו כבר חשבנו בשבילכם. תכירו את בן הקריקטוריסט.

קריקטורה – מזכרת בלתי נשכחת מהאירוע....

כשאתם רואים קריקטורה בעיתון על פוליטיקאי או דמות מוכרת אחרת, קריקטורה שלוקחת מאפיין מסוים בו ומעצימה אותו, מה זה גורם לכם להרגיש? זה מצחיק אתכם? מעניין אתכם? גורם לכם לחשוב? מן הסתם כן... אבל כשמדובר על אירוע, צריך שהקריקטורה תהיה משעשעת אבל אל פוגעת אלא מכבדת, וזה בדיוק מה שבן הקריקטוריסט עושה. הוא מצייר את המוזמנים (רק אלו שרוצים בכך!) ויוצר עבורם קריקטורה מיוחדת. הקריקטורה הזו הופכת מהר מאוד למזכרת בלתי נשכחת, מזכרת שחלק מהמוזמנים אפילו ממסגרים אותה והיא נשארת אצלם שנים ארוכות. אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח, אתם צריכים מזכרת בלתי נשכחת ממנו ובן הקריקטוריסט הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

כשרון יוצא דופן וקסם אישי...

אז מה הופך את בן הקריקטוריסט אטרקציות לחתונות למבוקש כל כך באירועי חתונות, בר או בת מצוות, ימי הולדת, מסיבות רווקים או אירוע חברה? זה שילוב של הכישרון יחד עם האווירה הנעימה שהוא משרה סביבו. קצב ציור הקריקטורות שלו הוא מדהים והוא מסיים כל אחד תוך דקות בודדות. זה אומר שבכל אירוע כזה עשרות רבות של אנשים יוכלו לקבל מזכרת ולעיתים הכמות מגיע אף למעל למאה באירוע. בן הוא נעים, מעניין וכזה שעושה את הדברים עם חיוך רחב. הוא בדיוק מה שאתם צריכים לאירוע שלכם, אטרקציה לא שגרתית, מיוחדת ומרתקת.