מחברת מנרב נמסר כי, השבוע נמכר הפנטהאוז האחרון, בשטח של כ- 234 מ"ר + כ- 100 מ"ר מרפסת עם מפרט טכני מפנק וגובה תקרה לא שיגרתי של כ- 3.5 מ', על מפלס אחד בבניין השני בפרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" בסביוני דניה, חיפה, שממנו נשקף נוף פנורמי מדהים ומרהיב ביופיו מראש הנקרה בצפון, מפרץ חיפה ועד חדרה בדרום. שני המגדלים נמצאים בשלבי אכלוס. מחברת מנרב נמסר כי בפרויקט נותרו למכירה דירות אחרונות

כלים
פרויקט המגורים היוקרתי מנרב בשמורה. צילום - שרית נס
פרויקט המגורים היוקרתי מנרב בשמורה. צילום - שרית נס

 

מחברת מנרב נמסר עוד כי, היא משאירה בתוקף את מבצע "דירה בהתאמה אישית" עבור הלקוחות החדשים שבאמצעותו יקבלו הרוכשים החדשים את האפשרות להתאים את סגנון הדירה לצרכיהם האישיים.

פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" מכיל 156 יח"ד, ב-2 מגדלים 20 קומות כל אחד, הוקם ע"י חברת מנרב במיקום שקט ברח' יהושע גלוברמן בסביוני דניה, כאשר  תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות יוקרה של 5 חדרים ופנטהאוזים של 6 חדרים עם מפרט טכני מפואר ומפנק במיוחד. דירות 5 חדרים הם בגדלים של כ- 120-145 מ"ר עם מרפסות מרווחות בגודל של כ- 15-27 מ"ר. דירות הפנטהאוז כאמור, הן בגודל של כ-235 מ"ר ומרפסות של כ- 80 מ"ר עם הנוף הכי יפה בישראל ובעיצוב פנימי מותאם לרוכשים.

פרויקט "מנרב בשמורה" בסביוני דניה תוכנן ועוצב על ידי דני בסנוסוב,  מוותיקי האדריכלים בחיפה, מתוך השראה אורבנית מודרנית המשלבת קווים עיצוביים נקיים ועדכניים, לצד אווירה פסטורלית של נוף טבעי נדיר ביופיו.  ההיקף כספי הכולל המשוער של המכירות בפרויקט, נאמד בכ-390 מיליון ₪.

רקע:
קבוצת מנרב נוסדה בשנת 1969 על ידי מר אברהם קוזניצקי המכהן כיו"ר דירקטוריון החברה. משנת 1983 נסחרת החברה בבורסה לניירות ערך בת"א.

החברה פועלת במישרין ובאמצעות חברות הקבוצה בארבעה תחומים עיקריים: עבודות ניהול הנדסי וביצוע עבודות בנייה בפרויקטי נדל"ן, ותשתית במגזר הציבורי, העסקי והפרטי, ייזום פרויקטים לבנייה למגורים בארץ ובחו"ל, השכרה וניהול של נכסים מניבים לצרכי שימוש מסחרי, תעשייתי ולמשרדים ונחשבת לחלוצה בתחום הזכיינות בישראל: זכתה במכרז להקמה, תפעול ותחזוקה לתקופה של 25 שנה של פרויקט "עיר הב"הדים", וכן מפעילה מתקני טיהור שפכים בשיטת B.O.T בבאר שבע ובנמל התעופה בן גוריון