הנהלת המרכז הרפואי לבריאות הנפש "מזור" בעכו חרתה על דגלה את הטמעת ערכי מתן שירות איכותי, יעיל ומתקדם לכלל המטופלים, העובדים והספקים השונים. ובמסגרת זו, המנהלת האדמיניסטרטיבית של ביה"ח נעמי אסולין יזמה את קיומה של סדנה למנהלי מחלקות המנהל ומשק מתוך ראייה כי האתיקה בניהול העובדים הינה כלי יעיל וחשוב לכל מנהל בעבודתו השוטפת ובסיומה, נכתב מסמך "הקוד האתי לעובדי המנהל ומשק בביה"ח"

כלים
מנהלת אדמיניסטרטיבית נעמי אסולין. צילום רותי קסרי
מנהלת אדמיניסטרטיבית נעמי אסולין. צילום רותי קסרי

את הסדנה שהתקיימה ביוזמתה של מנחה מומחה בכיר בניהול משא ומתן מנשה נחום העוסק בייעוץ מקצועי בתהליכים מורכבים בשגרה ובעת מצבי משבר,  והיא כללה קבוצות עבודה שעסקו בכתיבת ה"קוד האתי" לעובדי המנהל והמשק בביה"ח וחשיפת מנהלי המחלקות לתורת ניהול משא ומתן אל מול העובדים, הקולגות ונותני שירות חיצוניים והקניית כלים מתודולוגים לאופן ניהול משא ומתן באירועי משבר. בנוסף, המשתתפים למדו לזהות סימנים מקדימים למשבר ולקיים תקשורת במספר רמות טיעון בצורה יעילה ועניינית.

במרכז הרפואי לבריאות הנפש "מזור" מסכמים "זו הייתה סדנה מפרה, מאתגרת, מחזקת ומלמדת אשר העניקה קוד אתי למחלקות המנהל והמשק, וטכניקות יעילות להתמודדות עם משא ומתן הן בעבודה והן בחיי היום יום".