בני זוג תושבי הצפון, מנהלים מזה תקופה ארוכה הליכי גירושין והם אינם משוחחים ביניהם למרות שהם עדיין מתגוררים תחת קורת גג אחת זה 5 שנים...בני הזוג אף הגיעו לאחרונה באמצעות מתווכים להסכמה על גירושין אך הבעל הפתיע כשפנה באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, לבית הדין הרבני האזורי בחיפה בבקשה להורות על שלום בית בטענה, כי "התאהב מחדש ברעייתו..."

כלים
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס
עו''ד גיא אופיר. צילום שרית נס

רק האהבה תנצח? בכתב הבקשה לשלום בית שהוגש לבית הדין הרבני האזורי בחיפה, טוען הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, כי, "טעה בדרך שבה נהג בשנים האחרונות באשתו ולמעשה, מבין כעת כי לא התייחס אליה כפי שהיה צריך להיות ולכן, מבקש לנסות ולשקם את חיי הנישואין...".

ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, ציין בכתב הבקשה, "הבעל מבקש מהדיינים למנות יועצת מקצועית, על מנת שיהיה ביכולתה לנסות ולגשר על הפערים הגדולים שנוצרו ביניהם וכי הוא השכיל להבין שטעה בדרכו וכי בני משפחה משני הצדדים היוו למעשה את מקור הסכסוך ביניהם וגרמו לנתק הממושך... ".

בין הטיעונים שהעלה הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, בבקשה לשלום בית, "הילדים כבר בגרו והבת הצעירה אף עזבה לאחרונה את הבית וכעת משנותרו בני הזוג לבדם בבית המשותף, התעוררו בבעל רגשות עזים כלפי אשתו בנפרד והוא מרגיש מרגיש שהתאהב בה מחדש ואף רוצה להביע בפניה את רגשותיו, אך זו בוחרת להתעלם ממנו...ולכן לא נותרו בידו הברירה אלא לבקש מכבוד ביה"ד להורות על שלום בית".

האישה המופתעת טרם השיבה לבקשה של בעלה בנפרד ונראה כי בימים הקרובים יצטרכו דייני בית הדין הרבני להכריע בבקשה המפתיעה.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.