המאמן ששימש בעבר כעוזר המאמן של דני פרנקו בליגת העל ואימן מספר קבוצות בליגה הלאומית והארצית, הצטרף למועדון העירוני מכבי מתנ"ס קרית ים וישמש כמאמן במחלקת הנוער ומאמן קבוצת הקט-סל א' במועדון. "נבנית תכנית פיתוח למאמנים, למתקנים ולכל מערכת הספורט ברשות ובמתנ"ס", אמר בוכניק לאחר מינויו. מנהל מחלקת הספורט ברשת המתנ"סים בקרית ים שי טפליצקי, אמר, "מינויו של בוכניק הוא בבחינת כבוד גדול ותוספת כוח אדירה למועדון. אנו מצויים בתנופה והתקדמות מקצועית אדירה"

כלים
המאמן יוסי בוכניק. צילום--עצמי
המאמן יוסי בוכניק. צילום--עצמי

 

מינוי בכיר. יוסי בוכניק יפתח בעונה הקרובה את העונה ה-34 שלו כמאמן, כאשר בקריירה הארוכה שלו שהחלה בגיל 16, הוא הספיק לרשום לא מעט הישגים ובהם היבחרו למאמן העונה בליגה הלאומית. בוכניק אימן בעבר בקבוצות בליגה הלאומית והארצית ובהן:  הפועל עפולה, מכבי ביאליק, הפועל עכו ועירוני קריית אתא. כמו כן, שימש כעוזרו של דני פרנקו באימון הפועל גלבוע/עפולה, אימן נבחרות ישראל צעירות(נוער וקדטים) באזור הצפון ושימש כעוזר המאמן של ננו גינזבורג בנבחרת הנוער של ישראל.

יוסי בוכניק, אמר לאחר מינויו לתפקיד המאמן במחלקת הנוער בכדורסל של מכבי מתנ"ס קרית ים,  "אני שמח להצטרף למחלקת הנוער ומאמין שמצאתי בית חם. אין ספק שנבנה פה משהו שהולך ומתפתח הן ברמת המאמנים, מתקנים וכל מערכת הספורט ברשות ובמתנ"ס.  אני מאמין בסביבה טבעית בריאה וחיובית שהמועדון משרה".

מנהל מחלקת הספורט ברשת המתנ"סים בקרית ים שי טפליצקי ברך על המינוי ואמר, "אני מאמין שיוסי בוכניק עם כל צוות המאמנים במחלקה יצליחו למנף את המועדון ולהפוך אותו למועדון מוביל באזור הצפון בשנים הקרובות".