תחום הפורקס (מטבע חוץ) אטרקטיבי לאנשים רבים, והסטטיסטיקה הברורה מראה כי הרוב המכריע של הסוחרים במט"ח נכשלים בטווח הארוך. זה לא אומר שאין סוחרים רבים שיש להם חיים נחמדים בשוק הפורקס, יש.

הטעויות הנפוצות של מסחר בפורקס
הטעויות הנפוצות של מסחר בפורקס

 

יחד עם זאת, אם נוכל להבין מדוע אנשים כה רבים נכשלים, אולי נוכל להיות חלק מהמיעוט שמגיע לתוצאות משביעות רצון. מאמר זה מסביר כמה טעויות נפוצות שבוצעו על ידי סוחרים במטבע חוץ, אשר ישמשו כמדריך להתנהלות במסחר בפורקס.

חיפוש אחר פתרון קסום

אנשים רבים נמשכים לשוק הפורקס כי הוא מייצר ריגושים רבים. הסיבה שהוא מייצר כל כך הרבה ריגושים היא כי האפשרויות של מסחר בפורקס הן אינסופיות. יחד עם זאת, אופי ההתנהלות בתחום זה הוא שמוביל להחמצת מספר פרטים לאורך הדרך. כן. אתם יכולים לעשות הרבה כסף באמצעות מסחר במט"ח, אבל לא בלי לעבוד קשה.

אין אינדיקטור קסום אחד שברגע שאתם מבינים אותו, הכספים מתחילים להישפך פנימה. נכון כי אינדיקטורים טכניים יכולים לתת לכם רמזים של השקעות כדאיות, אבל שום דבר, שום דבר בהחלט אינו נכון במאת האחוזים בשוק מטבע החוץ.

כמו כל דבר בחיים, הדברים הטובים ביותר מגיעים למי שמחכים להם

אז חשוב ללמוד את השוק, להתנסות בו, לקרוא, ורק אז לסחור, תוך ציפייה לאיבוד מעט כספים מבלי להניח לעובדה זו להשפיע על המסחר העתידי שלכם, ופשוט להמשיך להתנהל. בסופו של דבר תוכלו לראות את חשבון הבנק שלכם גדל בהנחה שאתם מקבלים החלטות משכילות לאורך הדרך.

התשוקה לכסף קל

אנשים רבים עובדים מתשע עד חמש מדי יום, ומעוניינים להשיג כסף קל. היות ומסחר בפורקס הפך למילה שמייצרת באז במהלך השנים האחרונות, אנשים חושבים שזה כסף קל. אין טעות גדולה מזו. נכון שהמסחר במטבע חוץ יכול להתבצע מהנוחות של הבית, ויש לכם את היכולת לקנות מאות אלפי דולרים בלחיצת כפתור, כן, זה החלק הקל, אבל אותו כסף יכול לעוף ברוח באותה קלות.

המסחר עצמו עשוי להיות קל, אבל השגת תוצאות באופן עקבי רחוקה מלהיות קלה. צריך הרבה משמעת, לימוד רחב בנושא, וכן כמות עצומה של סבלנות מצד הסוחרים.

הצורך למהר

אין ספק כי היכולת לסחור כמויות אסטרונומיות של כסף יכולה לגרום להתרגשות מהירה לסוחרים רבים. יחד עם זאת, אם זו הסיבה שאתם נכנסים למסחר בפורקס, אתם עתידים לחוות הפתעה גדולה מאוד. הניסיון להשיג תוצאות במהירות עשוי לעלות ביוקר.

נכון שמינוף המט"ח זמין בשוק הפורקס ומעניק לכם אפשרויות אינסופיות למסחר, אבל הסכנה שהתחום מציג היא משמעותית. הרגש לא צריך להניע אתכם בעולם מטבע החוץ, ולמרות ההתרגשות הרבה שהתחום מייצר, כל הרגשות צריכים להישאר מחוץ לחדר המסחר.

רכבת הרים רגשית ופסיכולוגית של מסחר במט"ח

רגשות רבים כל כך יכולים להוות חלק מיום המסחר שלכם אם אין לכם מספיק שליטה עליהם, והם עלולים להזיק לקריירה שלכם בפורקס. אתם צריכים להיות לגמרי בהרמוניה עם עצמכם ולהתאים את תכנית המסחר בהתאם לאישיות שלכם.

כך, למשל, לא להיות סוחר משאיר עמדות פתוחות במשך הלילה אם אתם יודעים על עצמכם כי זה יגרום לחרדה ופחד. מסחר בפורקס עם תכנית שמתאימה לאישיות ולהתנהלות שלכם תניב תוצאות משביעות רצון.