אין ספק כי אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחיינו הינו יום הכלולות שלנו. למעשה, יום זה כה מרגש וחשוב, עד שאנו מבלים חודשים ארוכים בהכנות אליו.

כלים

 

אולם, לא מעט זוגות שהיו עסוקים ימים כלילות בבחירת מתחם אירועים, קייטרינג, בר, צלם ותקליטן, הזמנות מעוצבות ומיוחדות לחתונה ועוד, מוצאים עצמם מבולבלים לגבי כל אותם הדברים שעליהם לקחת עמם ליום הגדול עצמו.

לשם כך, הכנו בעבורכם רשימה עם כל אותם הפריטים החשובים שפשוט אי אפשר בלעדיהם ביום עצמו.

רשימת הכנות ליום החתונה

להלן הפריטים החשובים ביותר שכדאי לכם לקחת עמכם ביום החתונה עצמו:

אישורים לרב

הרגע המהותי ביותר ביום הגדול הינו הרגע בו אנו עומדים מתחת לחופה והופכים לבעל ואישה לכל דבר. אולם, על מנת להימנע מאי נעימויות ו"תקלות" בחלק זה של הערב, מומלץ לוודא בדיוק עם הרב המשיא מהם הדברים שהוא דורש מאיתנו להציג לו. לרוב, מדובר באישור טבילה במקווה ובכתובה.

טבעות

הטבעת בה החתן מקדש את הכלה הינה חלק חשוב ביותר מהערב, על כן, מומלץ לוודא מספר פעמים שאתם לוקחים אותה אתכם ביום הגדול. ליתר בטחון, מומלץ להפקידן בידיהם של ההורים או של השושבין.

נעליים להחלפה

מרבית הכלות מעדיפות לקחת עמן זוג נעליים שטוחות להחלפה, לשלב שאחרי קבלת הפנים והחופה, לקראת הזמן בו ה"קרחנה" על רחבת הריקודים מתחילה. אולם, לא רק הנשים שבינינו יפיקו תועלת רבה מהחלפת הנעליים וגם חתנים רבים וודאי יעדיפו לחלוץ את הנעל האלגנטית והרשמית ולעבור לנעל מאווררת יותר, בייחוד עם החתונה נערכת בעונת הקיץ.

שמלה קלילה להחלפה

כיום, לא מעט כלות מעדיפות להסיר מעליהן את שמלת הכלה ה"כבדה" לקראת שלב הריקודים ולהחליפה בשמלה לבנה פשוטה וקלילה יותר.

חולצת טריקו להחלפה

בדומה לרצונן העז של הכלות להחליף את מחלצותיהן בשלב הפחות רשמי של הערב, כך גם חתנים רבים יעדיפו להסיר את העניבה, המקטורן והחולצה המכופתרת, ולהחליפם בחולצת טריקו עם כיתוב משעשע.

איפור לחיזוק

אף על פי שמאפרי כלות מקצועיים נוהגים לאפר את הכלות באיפור עמיד במיוחד שאמור לשרוד אל תוך הלילה, מומלץ לבקש מהמאפר דוגמית של השפתון לנשיאה בתיק.

מסרק

פריט חשוב לא פחות שכדאי לנו לשאת עמנו הינו מסרק קטן שיעמוד לרשותנו על כל מקרה של "תקלה" בתסרוקת.

ערכת תפירה קטנה

אף על פי שרוב הסיכויים הם שתעברו את הערב ללא תקלה מיוחדת בשמלת הכלה ובחליפת החתן, אנו ממליצים לכם לשאת עמכם על כל מקרה שלא יבוא, ערכת תפירה קטנה וסיכות בטחון, על כל מקרה שלא יבוא.

מגבונים לחים

המגבונים הלחים גם מסייעים לנו לשמור על רעננות וגם מסייעים לנו לנקות כתמים ולכלוכים מהבגדים.

דאודורנט ובושם

היות ויום החתונה שלנו הוא יום ארוך במיוחד, המתחיל בצילומים המקדימים ונגמר בשעות הקטנות של הלילה, אנו ממליצים לכם לקחת עמכם דאודורנט ובושם שיסייעו לכם להרגיש רעננים יותר.

מיתוג חתונה

יש לא מעט זוגות שמשקיעים ועושים מיתוג חתונה, דבר הכולל חומרים מעוצבים ומודפסים במקומות שונים באולם, החל מעיטורים לשולחנות וכלה להדפסות מעוצבות לבר – פשוט אל תשכחו לדאוג שהמיתוג יגיע בזמן לאולם ויעוצב כמתוכנן.

שיהיה במזל!