בני זוג תושבי הצפון המנהלים מזה זמן רב הליכי גירושין, מבקשים מביה"ד הרבני האזורי בחיפה להכריע גם במחלוקת נוספת שנתגלעה ביניהם בסוגיה היכן תלמד בתם הבכורה, שאמורה ללמוד בפתיחת שנה"ל בחטיבת ביניים. האבא באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה מעוניין שהבת תלמד בבית ספר לאומנויות ואילו האם גורסת שעל הבת ללמוד בחטיבת ביניים בבית ספר תיכון רגיל ולנוכח העלויות הכספיות הגבוהות הנדרשות ע"י ביה"ס לאומנויות

כלים

 

"מערכת החינוך העירונית הציבורית ביישוב שבו מתגוררת המשפחה, נחשבת למערכת חינוך ברמה גבוהה ביותר והבת המתעניינת בלימודי אומנות מבקשת להגשים את חלומה ללמוד בבית ספר לאומנויות", נטען ע"י ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, בבקשה יוצאת הדופן שהגיש לבית הדין הרבני האזורי בחיפה בבקשה שיכריע בנושא.

.

ב"כ של הבעל, עו"ד גיא אופיר, כתב עוד בכתב הבקשה, "חילוקי הדעות שבין האב לאם, לא אמורים למנוע מבתם להגשים חלום מה עוד שביכולתם של בני הזוג הממלאים תפקידים בכירים במגזר הציבורי לממן לימודים אלה". עו"ד גיא אופיר, אמר עוד, "רק בבית ספר לאומנויות, תוכל הילדה לממש את מלו הפוטנציאל שלה..".

יחד עם זאת נטען ע"י ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, "לנוכח סירובה של האם להשתתף בעלויות המימון הנדרשות ללימודי בתם בבית ספר לאומנויות, הבעל טוען כי לא יעלה על הדעת שהוא יצטרך לשאת לבדו בעלות של מימון בית ספר לאומנויות בעוד שהאם בכירה במגזר הציבורי, יכולה להשתתף במימון הנדרש". לסיכום, בסוגיה, בית הדין הרבני האזורי בחיפה יצטרך לתת החלטה בנושא.