קבוצת כפיר נדל"ן שבבעלותו של היזם אבי אוחיון וחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל שבבעלותו של היזם משה מילר, מדווחות כי חברת "נועם "Design- עיצובי פנים, נבחרה מבין חברות עיצובי פנים מובילות בארץ, למעצבת הבית של כל הפרויקט כ-320 יח"ד פרויקט מחיר למשתכן ולמשפרי דיור בעלי תעודת זכאות שיוקם על ידן בשכונת גלי ים בקרית ים

כלים

 

במכרז במסגרת מחיר למשתכן שקיימה רשות מקרקעי ישראל, זכו לאחרונה קבוצת כפיר נדל"ן וחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ לבניית כ- 320 יח"ד, מתוכן 176 יח"ד ימכרו לזכאים וכ- 144 יח"ד ימכרו בשוק החופשי. על פי תוצאות המכרז מחיר הדירות, החל          מ- 670,000 ₪.

נועם Design אף תעמיד לרשות רוכשי הדירות בפרויקט מעצבות פנים שיעניקו מענה לצרכיהם של הלקוחות בליווי מקצועי לאורך כל הדרך, החל משלב הרעיון עד לביצוע ובסופו עיצוב וריהוט הבית.. מחברת נועם Design, נמסר, "אנחנו נציע פתרונות יצירתיים מחוץ לקופסא, בנוסף ליחס אישי לרוכשי הדירות ואף נעניק להם זווית ראייה נוספת, תוך שילוב הפן הפונקציונלי והאסתטי."

בנוסף, נמסר מקבוצת כפיר נדל"ן וחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ כי מעבר להיותה של חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ אחד מהיזמים של הפרויקט, היא תשמש גם כקבלן המבצע בפרויקט, דבר שיקנה לרוכשים רמת בניה וגימור גבוהה ביותר. עוד נמסר מטעמן כי, "במסגרת המכרז התחייבו החברות למכור כ12% מהדירות לזכאים בני המקום בלבד". כמו כן, ציינו, שבשני המתחמים בהם זכו, קיים ליווי בנקאי אשר נותן ביטחון כספי עבור הרוכשים והופך את תהליך קבלת המשכנתא לפשוט וקל .

עוד מדווחות החברות, כי גובש צוות היועצים של הפרויקט אשר יוביל אותו לתכנון נכון ומוצלח לרוכשי הדירות כך שיחד עם צוות איכותי מקצועי ומנוסה שיגבשו החברות, הדיירים יוכלו להיות רגועים ולהרגיש שעשו את הבחירה הנכונה.

שיתוף פעולה יחד של החברות יוצר באופן טבעי יתרון מובהק עבור רוכשי הדירות, לאור העובדה שהחברות מביאות ניסיון וידע רב כל אחת בתחומה. יחד חרתו החברות על דגלן עקרונות מובילים לעבודה ובהם: מקצועיות, יושרה, שירות, אדיבות, איכות ויעילות.

חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ מקבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, הינה חברה יזמית וגם חברה מבצעת שהקימה ומקימה מאות יח"ד ברחבי הארץ. החברה מקימה

כיום את מתחם המגורים "שובל על הרכס" הכולל 124 יח"ד המיועד לזכאים חסרי דיור במסגרת תכנית מחיר למשתכן בפרויקט ברכסים את פרויקט המגורים היוקרתי שובל טאצ' המוקם ברחוב מנשה פינת רחוב ערמונים בקרית ביאליק, שיכלול 38 יח"ד בסטנדרטים גבוהים עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר ובנוסף, מקימה את פרויקט המגורים היוקרתי אהוד 17 בכרמל בחיפה. החברה אכלסה לאחרונה את פרויקט המגורים החדש "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור ואת את פרויקט היוקרה  "אלוני צורן",  שהקימה בצורן הוותיקה ביישוב צורן וכן מעורבת בהקמת שוכנת המגורים הענקית של כ- 800 יחד' בבאר שבע , באר שבע טאצ'.

קבוצת כפיר נדל"ן, שבבעלותו של היזם אבי אוחיון מצויה כיום בתנופת בנייה בקריות ומציעה פרויקטים במיקומים הטובים ביותר בקריות ומקימה ובהם: "הוד והדר" במשכנות האומנים בקרית מוצקין,TOP כפיר בגבעת הרקפות בקרית ביאליק, "תפארת תורה ועבודה" בקרית שמואל, גושן 87 בקרית מוצקין, גורדון 7/9/11 בקרית מוצקין, ביאליק מול הים בקרית ים, דפנה 66 בקרית ביאליק והראשונים 92 בקרית חיים.

קבוצת כפיר נדל"ן, נוסדה בשנת 1979. מאז היווסדה, בנתה אלפי מ"ר למגורים, לעסקים ולמסחר. החברה, פועלת הן כיזמית והן כקבלן מבצע בהיקפים גדולים עבור חברות ציבוריות, מוסדות וגופים פרטיים. החברה, הינה קבלן ג' 3 רשום במשרד השיכון ובעל תו תקן איכות.