באופן מפתיע עדיין ניתן לפגוש אנשים אשר סבורים שענידה של תכשיט כמו צמיד הוא משהו שמתאים רק לנשים ולא לגברים. כל אדם שחי במאה העשרים ואחת ורואה את השינויים שעובר העולם, רואה שככל שהשנים חולפות המוסכמה שתכשיטים זה משהו שמיועד לנשים עוברת וחולפת מן העולם, ויותר ויותר גברים מחליטים לענוד תכשיטים מסוגים שונים. אנשים רבים הבינו שתכשיט זה לא רק פריט נוי, אלא משהו שמבליט את האישיות של האדם, ומאפשר לו לספר את הסיפור שלו לפני שהוציא מילה מהפה.

קרדיט לתמונות FREEPIK
קרדיט לתמונות FREEPIK

 

 אילו צמידים מתאימים לגברים?

בדיוק כפי שישנם שעונים או בשמים אשר מתאימים יותר לגברים או לנשים, כך גם בעולם הצמידים. אמנם, ישנם גם לא מעט צמידים שיכולים להתאים לשני המינים, ובמיוחד למי שאוהב להיות קצת שונה ומגניב. ניתן למצוא צמידים לגבר אשר עשויים עם רצועות עור, צמידים עם חרוזים, צמידים עם חבלים או חישוקי מתכת ועוד. כל מי שצופה בשנים האחרונות בטלוויזיה או בסרטים רואה שיותר ויותר מפורסמים עונדים על ידם צמיד אשר מאפשר להם להעביר מסר מסוים או סתם לגרום להם להראות עם יותר סטייל. הרבה צופים או מעריצים מחליטים גם הם על רכישת צמיד ומצטרפים למיליוני גברים ברחבי העולם שכבר רכשו צמיד לעצמם.

צמידים לגבר – המתנה המושלמת

אין ספק כי גם חברה או אישה נשואה אשר רוצה להפתיע את בן זוגה ולהביא לו מתנה יוקרתית ומיוחדת, יכולה לרכוש צמיד לגבר שלה. מדובר על מתנה מקורית ויוקרתית אשר תשמש אותו רבות ותזכיר לו אותה בכל זמן שהוא עונד אותה. בין אם מדובר על מתנה ליום הולדת, יום נישואין או כל חגיגה אחרת – ניתן למצוא צמיד בטווח המחירים הרצוי ולהתאים את הסגנון של הצמיד לסגנון של הגבר שהיא אוהבת.

כיצד בוחרים צמידים לגבר?

הדבר החשוב ביותר כאשר בוחרים צמידים לגבר הוא לדאוג שהמידה של הצמיד תתאים בצורה המדויקת ביותר ליד. בדיוק כמו רכישה של חולצה או מכנסיים שאותם רוכשים לפי המידה המתאימה, כך גם צמיד צריך להתאים למידה של היד. למשל, צמיד רחב או גדול מדי אמנם יעלה על היד אך יטריד את מנוחתו של העונד אותו כל העת כאשר הוא יעלה למעלה. ועל כן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא למדוד את הזרוע ולוודא שהצמיד מתאים לגודל הנכון. השלב הבא הוא כמובן נושא האסתטיקה והיופי. ניתן כיום להשיג מגוון עצום של צמידים לגבר כאשר כל אחד ואחד יתחבר לסגנון של צמיד שונה, ולהחלטה על סוג הצמיד והמראה שלו ישנה השפעה על המסר שאותו הגבר מעביר לסובבים אותו באמצעות ענידת הצמיד. למשל: ענידה של צמיד מעור מעידה בדרך כלל על חיבה לאקסטרים או לאופנועים, וצמיד חרוזים על טיולים מיוחדים וכדומה.

היכן רוכשים צמידים לגבר?

רכישה של צמידים לגבר מתבצעת בדיוק כמו כל תכשיט נשי – בחנות תכשיטים. אם אתם רוצים לרכוש צמיד איכותי אשר יוכל לשמש אתכם לאורך זמן ולקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר, כדאי לגשת אל חנות תכשיטים מקצועית אשר תסייע לכם להגיע אל ההחלטה אודות הצמיד המתאים ביותר ולהעניק לכם חווית קנייה נוחה ונעימה.