האם להיות סקסית בחתונה זה אומר לחשוף, ואיך תשמרי על מראה מחמיא וחושני מבלי ליפול למראה זול? כשאת בוחרת שמלת כלה סקסית יש מספר דברים שעלייך לזכור, קבלי את הרשימה המלאה.

כלים
שמלת כלה
שמלת כלה

 

כלות רוצות למשוך את מלוא תשומת הלב ביום החתונה, ונכון שיש כלות שלא אוהבות כשאור הזרקורים מופנה אליהן, אבל היי, מדובר בערב של פעם בחיים וזה לגמרי מגיע להן. כלות פאשניסטיות, כלות אופנתיות וכלות אמיצות, כולן נתקלות בשמלות חשופות ובשמלות סקסיות ובשמלות עם שסע עמוק למפעמים מדי, אז איפה נמצא התפר בין שמלה כלה סקסית לשמלה חשופה מדי?

איך תוכלי להביא לידי ביטוי את הסקסיות שבך בשמלת הכלה שתלבשי? ואיך לא תחצי את הקו הדק שבין המראה הסקסי למראה הזול שיכול לפעמים להיות מאוד דק ומתעתע? קבלי את חמשת חוקי הברזל לכלה שרוצה להיות סקסית מבלי לצאת מוגזמת.

עד לאן מגיע השסע שלך?

אז נכון, אם את מחפשת שמלת כלה סקסית המילה הראשונה שעולה לך היא 'שסע', ובעניין הזה אין צורך להחזיק סרט מדידה ולמדוד סנטימטרים, אם את מחפשת שמלה עם שסע, לכי על זה. מה שחשוב לשים לב הוא שניתן יהיה לזהות היכן הוא נגמר, ועדיף שזה לא יהיה באזור שבו מתחיל המחשוף. המפתח למראה סקסי הוא לאו דווקא שסע עמוק במיוחד אלא כזה שממוקם במקום הנכון ומשאיר קצת מקום לדמיון. אז אם דמיינת שסע שחושף הרבה רגל ומעט בד אולי כדאי שתמתני את החלום.

מחשוף: תלוי בגודל החזה

קל מאוד ליפול למראה שלא יחמיא לך או למעמד הכלתי שלך. מה שחשוב לזכור כשבוחרים שמלת כלה, הוא לבחור מחשוף לפי הנתונים הטבעיים שלך. אם את כלה שבורכה בחזה גדול אל תלכי על מפתח וי עצום שיכוון את כל תשומת הלב למקום הלא נכון. בחרי במחשוף סולידי יותר ותהיי בטוחה שעדיין תרגישי סקסית. אם ההפך הוא הנכון ואת כלה עם חזה קטן יחסית תוכלי לבחור במפתח וי עמוק שיחמיא לך ולגזרתך.

לא לפחד מגב פתוח

גב פתוח זה סקסי, זה בולט ומעצים את המראה שלך, ובעניין הזה אין אילוצים, בעוד שאת לא יכולה לחשוף את אזור החזה כאוות נפשך מבלי לגלוש למראה זול, החלק האחורי הוא עולם אחר. עולם שלם של עיצובים מרשימים פתוח עבורך, בין אם מדובר בתחרות יוקרתיות, משחקי שקיפויות ואפילו פפיונים בגב השמלה, רק תעדכני את המעצב איזה לוק את רוצה והוא כבר ידאג לכל השאר.

צמוד: לחשוף את הסקסיות שבקימורים

אחת הגזרות הסקסיות ביותר היא הגזרה הצמודה, וכאשר הגזרה מחטבת את הגוף ומבליטה את הנתונים שלך אין צורך בפתחים למיניהם כך שבקלות תוכלי לוותר על שסעים, ומחשופים. שמלה כזאת תיתן אשליה של מראה צנוע, אבל יחד עם זאת האורחים צפויים להתפעל מכמה סקסית את נראית עם אותה השמלה. פלוס נוסף הוא שמתחת לשמלה כזאת קל יחסית למקם מחטבים והיא מצליחה להחזיק בצורה טובה יותר את הגוף.

כך תשמרי על איזון נכון עם המחשוף שלך

כלל הברזל שאת צריכה לזכור לעצמך כשאת מחפשת שמלת כלה במראה סקסי הוא פשוט מינון. מה זה אומר? אם בחרת בשסע בולט אל תוסיפי למראה מפתח עמוק. ברוב הפעמים המראה שייווצר יהיה חשוף מדי ולא בטעם טוב, ואם בחרת גם בגב פתוח בנוסף לכך, צפי לכמה הרמות גבה, ואת זה את בטוח לא רוצה.

הטיפים ניתנו בהשראת המעצב דרור קונטנטו לאתר של דרור לחצי כאן