אנשי עסקים רבים רואים בנדל"ן אפשרות מעניינת להשקעה אשר עשויה להניב רווחים נאים. משום כך, עסקי הנדל"ן בארץ פורחים ובמקרים רבים שווה להשקיע בהם לטווח הארוך ואפילו הבינוני.

 

ברקה השקעות בראשות אושרי גבאי הינה קבוצת השקעות אשר מחזיקה ומנהלת מספר גדול של אתרי תיירות, מלונות, מועדונים יוקרתיים ועוד. כל עסק כזה מנוהל בחכמה על ידי האנשים המוכשרים ביותר וכתוצאה מכך צומחים העסקים בקצב גבוה ומניבים תשואה איכותית.

קבוצת ברקה מתמידה בחיפוש אחר עסקים ומלונות נוספים אשר יצטרפו למאגר העסקים, ומעוניינת להרחיב את ההיצע שלה. גבאי באמצעות הקבוצה שהוא עומד בראשותה תר אחר מלונות נוספים ברחבי הארץ על מנת לרכוש אותם ולהפוך אותם לרווחיים יותר.

אילת עיר של בילויים ובידור

מועדון הסלינה של אושרי באילת הינו אחד המועדונים הנחשקים ביותר בישראל ומהווה מוקד משיכה לתיירים ולמבקרים מכל רחבי הארץ. כל מי שביקר אי פעם במועדון הבין מיד שמדובר ברמה אחרת שלא נראתה בעיר. מתחם האירועים מציע כמה אטרקציות משובחות אשר כוללות רחבת ריקודים ענקית ומוארת בה יכולים לרקוד מאות אנשים בעת ובעונה אחת, בנוסף מציע סלינה בר אלכוהול עשיר אשר מתופעל על ידי ברמנים מקצועיים ומיומנים.

כל מה שנחוץ על מנת לערוך אירוע איכותי תוכלו למצוא שם. היות והמקום נמצא תחת כיפת השמיים אז הוא גם נהנה ממזג האוויר הנוח שמתקיים בעיר. במשך היום השמש הנעימה תעשה את העבודה ותאיר את האירוע ובשעות הערב רוח נעימה תביא אתה את ריחות הים ותהפוך את האווירה לרומנטית ומסעירה גם יחד. מי שירצה לנוח מהריקודים או סתם לשבת יוכל לעשות זאת בפינות הישיבה הדקורטיביות שנמצאות במתחם מיוחד, ובכל הקשור למוזיקה היא תנוגן על ידי הדיג'יי האיכותיים ביותר שקיימים בעולם.

שאטו ותיהנו

מועדון שאטו אילת של אושרי הוא אחד המועדונים המבוקשים בעיר ולא נדיר למצוא בו תורים ארוכים של מבלים אשר מבקשים להיכנס וליהנות מהדברים שהוא מציע. במקום בר אלכוהול עשיר ואיכותי אשר מנוהל ומתופעל על ידי טובי הברמנים, מטבח פיוז'ן משובח אשר יציע לכם מנות שף מעולות וערבות לחך. הנוף אשר נשקף מהמסעדה הוא אחד הנדירים והוא כולל מבט אל מפל מרהיב ויפהפה שממוקם בעיר המלכים אשר נמצאת הסמוך למועדון.

ניתן לשבת בחוץ או בתוך המתחם ואפילו לקחת הביתה אם ממהרים, המקום הינו מושקע מאוד מבחינת העיצוב ומשרה אווירה מרגשת ורומנטית. כמו כן מתקיימות במקום הופעות חיות של אמנים גדולים ומוכרים. כך גם מועדון הקרייזי אלפנט אשר מציע בילוי דומה שכולל את כל מה שדרוש על מנת ליהנות מערב מושלם. המועדון האילתי מושך אליו מבקרים רבים ואם כבר הגעתם לאילם הוא בהחלט שווה ביקור. גם במועדון זה קיים בר עשיר ומיוחד שמספק את האלכוהול האיכותי ביותר ומביא לתחושת שחרור והנאה.

מלונות שיש בהם הכול

כל מי שמגיע לאילת בוודאי ירצה לשכור חדר במלון. ישנם בעיר עשרות בתי מלון וביניהם ניתן לציין לטובה את רשת מלונות בי בניהולו של אושרי גבאי. הרשת מונה שלושה בתי מלון שכל אחד מהם מציע קונספט שונה אשר מתאים לאנשים שונים. מלון בי סיטי הינו מלון מפנק ואיכותי שמציע 113 חדרים מרווחים, מתחם ספא ואפשרויות קולינריות מעולות במסעדת המלון. הוא מתאים גם לילדים ובמקום נערכים מופעים אשר ינעימו את זמנם ויאפשרו להורים לנוח מעט. בנוסף ישנן עמדות פליסטיישן שגם הורים ייהנו לשחק בהם.

מלון בי סנטר ממוקם במעבה העיר והוא מעט יותר דיסקרטי. המלון מציע 52 חדרים מפנקים במיוחד אשר כוללים את כל מה שנחוץ בכדי ליהנות מחופשה מענגת ומרגיעה. מי שמעוניין להשקיע יוכל לבחור באחת משלוש סוויטות מרווחות ולקבל עוד מנת הנאה. מכיוון שהמלון נמצא בלב בהעיר אז הוא נגיש יותר לכל העסקים השונים וכך ניתן להגיע ברגל לכל מקום שאתם חפצים בו. במלון יש וי פיי חופשי והוא מציע עוד שירותים רבים שישאירו לכם טעם של עוד.

הכול כלול

אל שני המלונות הללו מצטרף מלון בי קלאב אילת הכול כלול שנחשב למלון החופשה האולטימטיבי. המלון מתאים במיוחד לנופש משפחתי על הילדים ומציע את כל מה שנחוץ לילדים, הורים וכל מה שביניהם. הוא ממוקם באזור מושלם קרוב מאוד לכל מתחמי הבילויים השווים ומהווה מוקד משיכה למשפחות רבות אשר מעוניינות לבלות בעיר. המלון המיוחד מציע מופעי בידור איכותיים ורבים שיעסיקו את הילדים, בריכה מרווחת, צוותי בידור שונים וכל מה שילדים זקוקים לו בשביל לעבור את החופשה בכיף. להורים מציע המלון בר אלכוהול עשיר ומפנק ושפע של מנות טעימות שיחזירו אתכם למלון הזה גם בפעם השנייה והשלישית.

אבל מה אם אתם מחפשים מקום לחופשה שכוללת לינה לצד האגם היפה ביותר בארץ? הכנרת היא אזור שמשפחות רבות מגיעות אליה בעונת הקיץ. ישנם מספר חופים אשר מיועדים לרחצה סביב האגם ואושרי גבאי החליט להקים חוף נוסף ומפנק במיוחד שיציע את כל מה שלא מציעים החופים האחרים. חוף קוקו האט הינו מתחם פרטי על שפת האגם שמציע שקט, שלווה והנאה. כאן מדובר במתחם אקסקלוסיבי שכולל את הגלים, השמש ואתם. כאן ניתן לרבוץ שעות ארוכות בשמש, לשחות במימי האגם הקרירים, לצלול וגם ליהנות ממוזיקה מרגיעה שעליה אחראים עובדי המתחם.

בלי אוהלים ובלגן

במתחם קוקו האט לא תישנו באוהלים צפופים ותוכלו להתפנק באחד מחדרי האירוח המרווחים שיאפשר לכם להרגיש כמו בבית מלון. בשעות הערב תרצו בוודאי ליהנות מלאונג' בר שיציע לכם את כל סוגי האלכוהול הטובים ביותר שיש. החוף שהוקם על ידי אושרי גבאי הוא רק אחד ממתחמי הבידור והנופש שהוקמו ברחבי הארץ ומומלץ לבקר בכל אחד מהמתחמים המפנקים שמציעים סוגים שונים של הנאה.

לא רק בידור היה בראש מעייניו של גבאי והוא הקים גם מתחם משרדים גדול אשר ממוקם בעיר אילת. בית מירס מציע מתחמים שונים להשכרה למטרות עסקים וניתן לנהל בו את העסק שלכם בנוחת ומבלי לצאת מהעיר. היות שבעיר הדרומית ישנם מאות אנשי עסקים אז מובן שהם זקוקים למקום נוח בו הם יוכלו לנהל את העסקים שלהם ולפגוש לקוחות פוטנציאליים.

סיכום

קבוצת ברקה בראשותו של גבאי ממשיכה לתור אחר נכסים חדשים לרכישה ומעוניינת לרכוש מלונות נוספים ברחבי הארץ. מדובר במלונות מסוגים שונים ונציגי החברה ישמחו לבחון כל הצעה רלוונטית. היות ומדובר בעסק אשר מניב רווחים רבים אז הוא בוודאי ישתלם לשני הצדדים. העסקים הרבים אשר נמצאים ברשות הקבוצה כבר הוכיחו ששווה היה להשקיע ברכישתם, וניתן כיום לפגוש מועדונים ובתי מלון שונים אשר הפכו לפנינה של ממש בערים כמו אילת, תל אביב וטבריה.

אושרי גבאי הינו יזם מוכר ופעיל אשר מקדיש את כל פעילותו להקמת מתחמי בידור וכיף ברחבי הארץ. החזון שלו הוא שכל אחד יוכל להרשות לעצמו ליהנות מחופשה או בילוי איכותיים עם הילדים או בלעדיהם. חופשות עם בן/בת הזוג הן מהנות במיוחד ככל שמדובר ממתחמים מושקעים אשר מציעים את כל מה שנחוץ על מנת ליהנות מהחופשה המיוחדת שלכם.