חברת "ספרק טויס", המתמחה בפיתוח צעצועים אינטראקטיביים, השיקה צעצוע חדש לילדים:  "טיול בספארי – רכבת החיות" – צעצוע חווייתי מקסים, המלמד את הפעוטות את עולם החיות תוך כדי משחק המשלב הפעלות והפתעות מהנות!

כלים
ספרק טויס - טיול ברכבת החיות(צילום: ספרק טויס)
ספרק טויס - טיול ברכבת החיות(צילום: ספרק טויס)

הצעצוע בנוי כרכבת יפיפייה עם קטר, קרון ו-8 קוביות צבעוניות,  שעליהן 24 איורים של בעלי חיים ושמותיהם. כל קובייה מכילה קובייה נוספת - ועליה תמונות נוספות של בעלי החיים (הקוביות נכנסות אחת בתוך השנייה).

בצעצוע מתג לבחירה בין שני מצבים: מצב משחק  ומצב שאלה.

במצב המשחק (ציור של חיה): הרכבת מדברת אל הילד ומזמינה אותו לשים קוביות על הקטר ולהכיר את בעלי החיים. ברגע שהילד מניח קובייה בקטר היא משמיעה את שם החיה שמצוירת בצד של המתג. ברגע שהילד לוחץ על הצופר – הרכבת משמיעה תיאור של החיה והקולות האופייניים לה, ולאחר מכן מעודדת את הילד להכיר בעלי חיים נוספים.

מצב שאלות: הרכבת עורכת חידון  משעשע לזיהוי בעלי החיים ונותנת פידבק אם הילד זיהה.  למשל,  "מצאו את החיה המתאימה והכניסו אותה לקטר:  ארנב שובב – קפוץ הנה עכשיו". עם הכנסת הקוביות לקטר ולחיצה על הצופר, הרכבת תשמיע  משפטים מצחיקים, ותעודד את הילד להמשיך ולגלות מיהם בעלי החיים שבקוביות האחרות. כך הילד  מפתח את הסקרנות והמוטוריקה העדינה ולומד מושגים חדשים, תוך שהוא נהנה ו"בסך הכל" משחק...

הרכבת גם משמיעה שני שירי ילדים קלאסיים - על רכבת, כשמניחים בקטר את הקובייה עם ציורי השירים: "כבר סידרנו הרכבת", ו"בין הרים ובין סלעים". אפשר לשמוע את השירים, או רק את נעימותיהן  – אם לוחצים על הצופר. 

בנוסף, הרכבת נוסעת ומאירה, כך שהילד יכול להסיע את הרכבת, להעמיס עליה את הקוביות ולשחק בכיף. הרכבת גם נוסעת לבד ומשמיעה קולות כשמניחים בקטר את הקובייה עליה רשום "הרכבת נוסעת".   

מתאים לפעוטות מגיל 18 חודשים.

מחיר: 120 ₪.

להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.