בעלי עסקים בכל הארץ מעוניינים להגדיל מכירות וליהנות מלקוחות חדשים, לאחר ההשקעה באתר אינטרנט מעוצב ומושקע כדאי להקים גם חנות אינטרנטית על מנת למכור מוצרים ללקוחות מכל הארץ, ללא תלות גיאוגרפית ובלי להמתין ללקוחות שיגיע לעסק. חנות מקוונת מאפשרת לכם לזכות בחשיפה רחבה ולמכור מוצרים בקלות ובנוחות ללא תלות בשעות הפעילות של העסק. לקוחות יכולים לקרוא מידע על מוצרים שונים, להזמין פריטים בכל שעה משעות היום, ואתם זוכים לגידול משמעותי במכירות וברווחים.

כלים

 

מהם היתרונות להקמת חנות אינטרנטית?

בהשקעה חד פעמית ובעלות משתלמת ושווה לכל כיס, גם אתה יכול לפתוח חנות וירטואלית ולמכור בה שלל מוצרים ופריטים. באמצעות חנות אינטרנטית אפשר להציע את כל המוצרים הנמכרים בעסק, ללא צורך בשטחי אחסון גדולים, למען מחסן לוגיסטי, ורבים מהעסקים מגלים תוך זמן קצר כי המכירות באינטרנט עולות על המכירות בחנות.

את החנות המקוונת כדאי להקים בעזרת חברה מקצועית המתמחה בתחום זה, יש להשקיע בעיצוב מקורי ועדכני, בממשק ידידותי ונוח, במערכת סליקה מתקדמת, בקידום האתר ובשיווקו. כמו כן, מומלץ להקים חנות וירטואלית המתאימה למגוון רחב של מסכים ומכשירים, אתר רספונסיבי מאפשר ללקוחות לרכוש בחנות מוצרים שונים גם במובייל. חשוב לציין כי רוב הגולשים מגיעים לחנות בעודם גולשים במכשיר הנייד או בטאבלט, לכן יש להתאים את החנות למאפייני קהל היעד וסוג המכשירים והמסכים בהם הם עושים שימוש.

פלטפורמה מתקדמת ועתירת טכנולוגיות לאחסון חנויות וירטואליות

כאמור, חנות אינטרנטית מאפשרת לך להגדיל משמעותית את המכירות, למעשה אפשר להקים חנות מקוונת בלי לפתוח עסק פיזי אלא להתמקד רק במכירות ברשת. אפשר להציע שלל מוצרים ושירותים שונים ללקוחות פוטנציאליים בארץ ובחו"ל, אם יש לך עסק קיים כדאי לך להרחיב את הפעילות שלו גם לאינטרנט וליהנות גידול ברווחים.

את החנות מומלץ להקים על גבי פלטפורמה ייעודית המאוחסנת על שרת חזק ומהיר, עדיף בעזרת חברה מנוסה המתמחה בכך ומציעה שירות יעיל ומענה מקצועי לכל בעיה ובקשה. את החנות מקימים ב-6 שלבים מהירים, לאחר אפיון הצרכים שלך מתחילים בשלב העיצוב, חשוב לשים לב לחוויית המשתמש ולהקפיד על עיצוב מרשים ואלגנטי בהתאמה למותג שלך. עליך לוודא כי החנות מתאימה ונראית טוב גם במסכים של הסמארטפונים כדי לאפשר ללקוחות הגולשים בנייד לקנות מוצרים בנוחות.

כדי לזכות בחשיפה רחבה אך ממוקדת חשוב לאפיין את האתר ולחבר אותו לגוגל אנליטיקס, מומלץ לפרסם את החנות ברשתות החברתיות ובקרב קהל הלקוחות הקיים, וכמובן יש ליצוק תוכן בחנות ולהעלות מוצרים עם תמונות איכותיות ומידע בעל ערך לגולשים המתעניינים במוצר זה או אחר.

לסיכום, חנות אינטרנטית יכולה לסייע לך להגדיל את מספר הלקוחות, ליהנות מחשיפה רחבה בקרב קהלי יעד שונים, למכור שלל מוצרים 24/7, לשפר רווחיות וליהנות מגידול במכירות, כל זאת ועוד ללא צורך בהשקעה משמעותית וללא מאמץ רב וכאבי ראש.