בענף החתונות עונת הקיץ נחשבת לזמן הטוב ביותר להתחתן בו. אין זה מפתיע למדי, מזג האוויר קיצי, הימים ארוכים ויש תחושה של סיבה למסיבה באוויר. עם זאת, גם החורף טומן בחובו יתרונות מפתים ואם אתם מתלבטים, הנה כמה מהיתרונות הגדולים והמובהקים של חתונות קיץ.

כלים
גן אירועים בצפון
גן אירועים בצפון

 

מזג האוויר

אחד החששות הגדולים ביותר הוא יום חתונה גשום ולכן כאשר מזג האוויר קיצי, אין כזה סיכון. אז נכון, הקיץ הישראלי חם ולח אבל לכל הפחות אתם והאורחים תוכלו להישאר יבשים ולהיות בטוחים כי לא קיים סיכוי לגשם שיפתיע אתכם. יותר מכך, השמש ומזג האוויר הקיצי תורמים למצב הרוח באופן טבעי ומורידים את מפלס המתח, שכן אף אחד לא צריך להישאר עם היד על הדופק ולחשוש מהבלתי צפוי.

מיקום החתונה

כאשר אתם מתחתנים בקיץ, אין לכם הגבלות מבחינת מיקום החתונה. בעוד שבחורף תיאלצו לבחור רק באולמות סגורים ומחוממים, בקיץ תוכלו ליהנות מגמישות מקסימלית ומאפשרויות בחירה רחבות הרבה יותר. בין אם תבחרו להתחתן בתוך גן אירועים בצפון ובין אם בכל מקום אחר, את החופה תוכלו לקיי תחת כיפת השמיים, ליהנות מאוויר צח ואף להפוך את הנוף הסובב לחלק בלתי נפרד מהאירוע.

הלבוש

למרות ששמלת כלה עם שרוול ארוך נחשבת לטרנדית ביותר בשנים האחרונות, אי אפשר להתווכח עם מידת הפופולריות של שמלת כתפיות. רוב כלות החורף בוחרות בשמלה קצרה ונאלצות להתעטף מכף רגל ועד ראש, לא כך הדבר כאשר מתחתנים בקיץ. כשם שאין הגבלות על מקום החתונה, אין הגבלות גם בנושא הלבוש. מזג האוויר מאפשר לכם להיות גמישים בכל הנוגע לבגדים שתלבשו.

התמונות

כאשר מזג האוויר קיצי, גם התמונות שלכם יראו טוב יותר. בין אם אתם עורכים חתונה בגן אירועים בצפון ובין אם במתחם אורבני בלב העיר, התאורה הטבעית של השמש לצד המראה השזוף של האורחים הם אלמנטים מחמיאים אשר יהפכו כל תמונה פשוטה למיצג אומנותי. כמו כן, גם התפאורה מסביב תהפוך לבולטת ומרשימה הרבה יותר בתאורת הקיץ ולכם תהיה מזכרת יפה ואיכותית.

עיצוב

יתרון נוסף ממנו אי אפשר להתעלם הוא המבחר העיצובי. ראשית כל, תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם מגוון יותר גדול של פרחים לבחור מהם לקישוט השולחנות. כמו כן, הצבעוניות הקיצית היא הרבה יותר קלילה, ססגונית, רכה ונעימה כך שיהיו לכם המון אפשרויות בחירה ומשחק – החל בקשת צבעים בהירה ופסטלית ועד לצבעוניות בוהקת ומרשימה.

אווירת החופש

יתרון נוסף של חתונת קיץ בא לידי ביטוי באווירה הכללית. חודשים יולי אוגוסט אלו הם חודשי החופש הגדול ולכן רוב האנשים אינם נדרשים להשכים קום ולארגן את הילדים. בנוסף, הימים ארוכים יותר וכולם הרבה יותר אנרגטיים וחיוניים. בשל סיבה זו, תוכלו לקיים את החתונה עד אחרון הרוקדים וליהנות מאווירת החופש אשר שוררת באוויר.

המאמר נכתב בשיתוף עם גן אירועים בצפון - בת הגלבוע